Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Jaaa zo noem ik het nu ook nog steeds

Stelt of standaard

1 like

Of er mensen zijn die veel forummen op hun werk/op kantoor. Tijdens mā€™n HBO ging het heel makkelijk om te forummen, want tja. Als je niet oplette / werkte was dat je eigen probleem en jouw verantwoordelijkheid, maar als je nu niet werkt wanneer je zou moeten werken is natuurlijk wel wat anders. Ik heb ā€˜gelukā€™ dat ik mā€™n persoonlijke computer voor even gebruik op mā€™n werk en dat ze daar dus ook niet op kunnen meekijken, pas als er echt iemand achter me staat. Maar ik denk dat ik niet zo snel zou forummen op de werkcomputer. Ik ben benieuwd hoe anderen dat dan doen. Op jullie telefoon? Gewoon stiekem? Vertel het me. :joy:

Internet is geblokkeerd op mijn werkcomputer :joy:. Maar ik forum wel eens stiekem op mā€™n gsm. Nooit heel lang, gewoon eens kijken naar de laatste meldingen of bepaalde topics die ik volg.

1 like

Ik forum altijd vanaf mijn telefoon, ook thuis.

2 likes

Ik forum gewoon op mijn werk computer. Niemand kan 8 uur per dag productief zijn. Er zijn zoveel mensen die even iets voor prive doen. Ik maak me er ook niet druk om.

8 likes

Ja, heel veel op werk :slight_smile: eens met de reactie hierboven, soms heb je even niks te doen en kan je even lekker forummen.

1 like

Ik vraag me altijd af: als mensen een nieuwe laptop kopen, kopen jullie daar dan ook zoā€™n teringduur office pakket bij?
En een abonnement op een anti-virus ding?

1 like

Downloaden? Kan dat nog? Ik kan amper meer boeken en/of films vinden online

1 like

Office is thank god gratis als je in het hoger onderwijs werkt, maar toen ik nog zelfstandige was betaalde ik het wel zelf ja (of nou ja, was zakelijke kosten hehe). Sommige andere bedrijven bieden het ook aan trouwens, misschien bij je nieuwe werkgever checken?

2 likes

Super lief, dank je wel

Ik forum ook op mijn telefoon. Niet heel veel, maar ik kijk wel een paar keer per dag in een aantal topics.

2 likes

Ik had dat ook, maar inmiddels ben ik afgestudeerd en is mijn school e-mailadres opgeheven. Daarmee wordt Office ook gelijk onbruikbaar! Echt balen :frowning:

Oh dat is echt superkutā€¦ ik heb mn vorige pakket door een fout van de cassiere voor 30 euro ipv 130 euro gekocht en nu zit t bij mn schoolgeld in maar pff als ik ooit oud ben en werk moet ik het zelf gaan kopen :confused:

open/libreoffice doet quasi hetzelfde als office programmas, voor antivirus gewoon de gratis versie van Comodo

Ja ik wilde het dus ook kopen, maar die prijzen zijn echt absurd. Gelukkig is mijn vriend weer aan het studeren en heb ik het nu via hem haha.

1 like

Ik heb een lidmaatschap op office, 7 euro per maand volgens mij.

Ik blijf gewoon een eeuwige student :joy:, dan kan ik het via school downloaden.

Ik woon tegenover een NYP en voor zover ik kan zien wel ja

7 likes

Ja beetje chillen. Soms blowen.

1 like