Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Nee, de account die ik het meest/langst heb gebruikt is Hypnose

9 likes

Ik gooi bij alle witte was een schepje baking soda. En bij hardnekmige vlekken maak ik een papje met een beetje water en smeer ik dat op de vlek, paar uur in laten trekken tot het droog is, afkloppen en in de was. Zo krijg ik zelfs rode wijn uit witte kleding, waar andere middelen het er niet uit kregen.

5 likes

Omg zit je er nog!

3 likes

Jaaa haha, ik was op het oude forum en hier tot nu vooral meelezer de laatste maanden/jaren

4 likes

Haha dat was ook mijn gedachte

2 likes

Of er serieus dames zijn die scheergel kopen…?

4 likes

Ja.

1 like

Hoe komt graffiti op de meest rare plekken langs wegen en sporen? Ga je als spuiter met een ladder op pad? :grin:

4 likes

Misschien kan @Gast hierbij helpen :grin:

1 like

Same! En t ruikt lekker naar mannen :joy::tongue:

3 likes

Bij gebrek aan een betere plek voor de vraag, maar met zoveel wijsheid hier, vraag ik het toch :slight_smile:

Kent iemand een bekend verhaal (mythe/sage/gedicht?) over een man die een oog verloor doordat hij teveel beloftes had aan verschillende mensen?

Google kan het niet vinden en ik begin te geloven dat ik het heb verzonnen :joy:

Ik zou zeggen, neem eens een kijkje in een willekeurige bouwmarkt, dan zul je zien hoeveel mogelijkheden je hebt :blush:

Waarom zijn Margriet, Merel en Rozemarijn wel gangbare namen, maar Tulp, Kraai en Basilicum niet?

46 likes

Geef het een paar jaar…
Ik ken wel mensen die Basil heten?

6 likes

Hahahaha, deze vraag vind ik leuk. Kraai vind ik wel een lelijk woord. Ik word wel eens tulp als grapje genoemd trouwens, juist daarom.

2 likes

Hoe zou jij je kind noemen als je moest kiezen?

• Tulp
  • Kraai
  • Basilicum

0 stemmers

1 like

Ik ken iemand die Basil heet, dus ook gewoon basilicum eigenlijk :stuck_out_tongue:

1 like

“cum”

15 likes

Hahhaa “Sil I Cum”

11 likes

Basilicum wordt gewoon Bas, ongeacht of het een meisje of jongen is.

8 likes