Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Ja da’s echt veel geld joh! Daarom zeg ik friet en pizza en iedereen welkom.

Als ik ooit ga trouwen.

5 likes

Wat zit er in die spuitflacon bij de kapper? Gewoon water of iets van anti klit? @Rozecoupeschaar

3 likes

Gewoon water!

3 likes

Ik zie steeds vaker wat oudere afrikaanse mannen die een soort donkere, gerimpelde vlek hoog op hun voorhoofd hebben. Iemand enig idee wat dit is?

Ja dit zou het wel eens kunnen zijn!

Even vrij random, maar ik ging nav dat artikel Googlen en kwam dit tegen:

image

4 likes

Ik ben geintrigeerd…

Ik heb een sportschoolabonnement voor alleen de groepslessen maar hoe checken ze dat je niet ook stiekem op de apparaten gaat? Dat abonnement is duurder namelijk

1 like

In mijn sportschool staan er poortjes bij het gedeelte met de apparaten en de gewichten enzo :slight_smile:

O bij mij niet, FFF

Bij mijn oude sportschool kwamen ze wel eens langs om je pasje te controleren als je op een van die apparaten bezig was (ging meer om of je je eigen pasje gebruikte geloof ik, fucking irritant gingen ze ook echt je pasfoto met je rode bezwete hoofd vergelijken)

2 likes

Waarom krijg je een rood en pafferig gezicht van huilen? Tranen zijn niet veel meer dan zout water, en van zeewater krijg je dat niet.

4 likes

Misschien combinatie van stress (omdat je moet huilen) wat leidt tot hogere bloeddruk = roder gezicht. En dan die tranen erbij

4 likes

Dit klinkt wel logisch! Zou dat dan ook betekenen dat als je huilt zonder stress (gapen, vuiltje in je oog, tranen van geluk/het lachen), je niet rood wordt?

Nice, gewoon de apparaten doen dan. Ik zit ook bij fff (alhoewel, lang niet meer geweest, stom) en als je eenmaal binnen bent wordt het niet verder gecheckt.

1 like

Haha het is niet specifiek voor mij, want ik heb niks met die apparaten en weet toch niet hoe ze werken maar ik vraag het me elke keer af als ik door die zaal loop

1 like

Vanuit welk perspectief droom je eigenlijk? Ik kan me ineens niet meer herinneren of ik altijd droom vanuit mezelf of dat ik mezelf zie van boven ofzo?

Ik droom vaak vanuit mezelf, maar kan me voorstellen dat het per persoon en per droom verschilt!

Meestal meerdere keren opgenomen van verschillende hoeken! Ligt ook aan het budget, bij series die snel gedraaid moeten worden word het ook wel eens gelijk gedaan geloof ik

1 like

Is afhankelijk vanuit welke hoeken het gefilmd wordt. Soms 1 keer met meerdere camera’s. En soms meerdere keren vanuit andere hoeken

1 like