Ja had er al eens naar gegoogled! Maar dat betekent dus dat hij nu inmiddels weer vrij is!
Wij hadden vroeger een hele serie aan nagesynchroniseerde videobanden van Looney Tunes!
Een hartje komt toch van een kont?
Mensen praten vaak te hard, maar hoe weet je zelf of je te hard praat?
als mensen dat tegen je zeggen
Ik denk dat dat gewoon een gemiddelde is van iedereen die (ongeveer) dezelfde afstand heeft afgelegd. Google maps houdt sowieso bij waar je bent en hoelang je daar bent geweest, dus uitrekenen hoelang je van a naar b loopt, is gewoon een berekening
Volgens mij baseert Maps het op de gemiddelde loopsnelheid van de mens (5/6km per uur) en dat wordt berekend met de afstand die je moet afleggen.
dat doet me hieraan denken: in die samenvattingen van topics wordt toch altijd de geschatte leestijd weergegeven? nou, die is natuurlijk ergens op gebaseerd.
ergens is een waarde âaantal woorden dat je denkt dat forummers per minuut lezenâ.
dus stel dat het nou klachten zou regenen hierover, dat mensen zeggen dat ze veel langer erover deden dan er stond aangegeven en dat ze zo niet kunnen werken⊠dan zouden we dat kunnen aanpassen. dat vind ik nou mooi.
Een vriendin van mij heeft ooit gezegd: ânou dat is wel een rot baan, als je voor maps alle routes moet gaan fietsen, zodat maps weet welke de snelste isâŠâ
Ik heb me kapot gelachen.
Haha ik doe er juist altijd veel langer over en mensen om me heen ook.
Dan zeggen we ja maps zegt 25 minuten dus ik doe er minstens 30 over
Ik heb dat met fietsen! Lopen gaat meestal nog wel. Maar de fietssnelheid van Google is meer voor de elektrische fiets geloof ik
Mijn kat ruikt ook naar popcorn! Heerlijk!
In mijn geval: hoogzwanger was ook altijd te snel, tot ik 35 weken zwanger was haha. Toen klopten de tijden precies!
Looproutes zijn 4 km per uur, maar het kan hoor dat je sneller loopt
Gemiddelde snelheid ligt tussen de 4 en 5 km maar ik denk dat meer mensen tegen de 4 zitten, ook als je nog eens moet wachten voor een stoplicht ofzo. Ik heb laatst allemaal routes uitgerekend en toen kwam er bij elke ongeveer 4 uit!
Een vriendin zei âik moet er altijd 5/10 minuten bij optellenâ maar ik ben juist altijd veel sneller. Maar het maakt natuurlijk ook wel uit of je 12 km p uur fietst of 20. Ik heb altijd haast, ook als ik geen haast heb. Dus bij mij kan er vaak wel wat af. In de stad wel minder met al die stoplichten enzo.
Volgens mij âleggenâ ze dan hun piemel en balzak goed op zijn plek.
Oh sorry had over het deel achter hun broek. Maar dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien, dus zou het niet weten haha.
De volgende keer dat je docent einde van de les vraagt of er nog vragen zijn, zou ik deze kwestie er gewoon ingooien