Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Heel ergerlijk. En bij het eventueel retourneren moet je goed opletten hoe je dat moet doen. Overal anders. Maar goed, hoort meer in het Waar erger je je aan topic.
De efficiëntie is denk ik dat ze zo de betere merken in hun bedrijf onderbrengen. Meer diversiteit.

Vroeger op school als we in de zandbak speelden gingen we zoek naar ‘goud’. Dan ging je heel diep graven tot de bodem van de bak en daar had het zand een ‘gouden’ kleur, alleen stonk het ook heel erg. Later vroeg ik me af of het niet gewoon poep was wat de kleur van het zand veranderde als er water bij kwam of wat het anders was. Ik hoop zo dat iemand dit herkent want het is een gek verhaal.

20 likes

Wat betekent ^JT bij een social media bericht? Dat zie ik wel vaker, nu bij de politie die iets op insta plaatst en dan dat erachteraan. Google helpt me niet. Het is vast niet Justin Timberlake die overal werkt.

9 likes

Dat dacht ik ook, maar het zijn bijna altijd die initialen! Op verschillende sites.

Haha jaaa wij noemden dit ‘hard zand’ en dan had je ook ‘zacht zand’, normaal zand dus. Ik denk inderdaad dat dat gewoon kleiachtig was zoals @Krabsalade zegt.

2 likes

jaaa en als je dat mixte noemden wij dat ‘kruimelzand’ haha

2 likes

Het zijn ook meestal in dit soort bedrijven maar 1 of 2 vaste mensen die de social media beheren!

Ja maar ze heten toch niet toevallig allemaal bij 10 verschillende bedrijven iets met JT? Of dus toevallig wel?
En waar staat ^ dan voor?

Oh zo! Ik dacht dat je bedoelde bij 1 specifiek bedrijf. Ehm, bij ons was de afsluiting altijd “Jouw X team”, dus misschien betekent het Jouw Team ofzo haha geen ideee. En ^ is denk ik gewoon hetzelfde als -

Haha nee door de loop der jaren dus bij verschillende bedrijven en dan allemaal JT. Gek he?

Heeel gek. Als ik het eens tegenkom ga ik het aan ze vragen haha

Op zich is het niet de minst voorkomende initialencombo ooit toch, van Jan Teunissen naar Johanneke Tielema
Maar je hebt me getriggerd en nu ga ik het in de gaten houden haha

1 like

@Totoro Hm zou kunnen! Ik ga het nu even op die politie-inta vragen wat het betekent.

2 likes

Ik ben wel benieuwd nu of je al antwoord hebt gehad. :yum:

1 like

Wij noemden dat op de basisschool gehakt. Begrijp niet zo goed waarom eigenlijk haha. Kruimelzand klinkt veel logischer.

1 like

Ja, heb ik! Het zijn inderdaad de initialen van degene die het bericht plaatste :sweat_smile: Toch wel bijzonder dat ik dan 9 van de 10 keer een JT zie!

2 likes

Hahaha laatst reageerde iemand op een post van ene Beppie met “Fijne dag! ^Jantine”

“Ik heet Beppie!”

Edit: ik probeer ‘m te vinden maar geen idee waar ik dat had gezien :sob:

Edit 2: GOT IT, namen kloppen niet maar love dit

afbeelding

76 likes

Hahahahahaha

11 likes

Waarom worden sommige muggenbulten groter dan andere? En waarom worden sommige groter als je er aan gaat krabben?

Ik heb ooit hele kleine muggen bultjes en sommige worden dan groter als ik er aan kras. En ooit heb ik van die dikke schijven als muggen bult. Heb ook het idee dat de bulten op mijn benen groter worden dan op andere plekken.

3 likes

Wow toevallig! Ik wilde deze vraag net ook ergens gaan stellen. Heb er nu twee eentje lijkt net een mini puist en de andere neemt bijna mijn hele onderarm in, en heb aan beide gekrabd én kans is groot van dezelfde mug.
Vraag me altijd of of er dan meer bloed uit gezogen is ofzo, maar dat is slechts een hele willekeurige theorie haha.

1 like