Je wordt in zo’n geval geboren als koningin in spe, je hebt helemaal gelijk haha
Achja het is ook een eer als je zoontje een pasgeboren prinsesje mag spelen hahaha
@safkina dit is misschien ook nog wel leuk om te kijken dan voor je
Dus ze gebruiken ook 4 dagen oude baby’s. Ja ik weetniet wat ik ervan vind.
Ik denk inderdaad dat de verzen anders worden geïnterpreteerd. Dat is in alle geloven zo.
Sorry voor de superlate reactie (ik bekijk dit topic vandaag pas), maar ik heb hier zelf ervaring mee!
Ik heb de piercing een lange tijd tijdens mijn zwangerschap laten zitten. Ik heb nogal wat andere piercings eruit moeten halen ook voor de bevalling, dus ik wilde daar echt afscheid van nemen. Ik weet hoe dom dat klinkt, maar was echt gehecht aan alle piercings.
Ik heb ze er op een gegeven moment dus uit gehaald, maar dat had niks te maken met groeien van borsten tijdens de zwangerschap, ik had daar geen last van. Ik denk dat je dat zelf gewoon goed in de gaten kunt houden. Als het oncomfortabel wordt, dan eruit halen.
Qua borstvoeding: Je kan je piercing er tijdens het borstvoeden idd niet in laten zitten, maar er zijn speciale piercings die je er meteen erna weer in kan doen. Nou kan ik je vertellen dat je dat never nooit niet gaat doen als je 100x per dag zo’n kleine baby moet voeden
Ik heb dezelfde tepel 2 keer gepierced gehad op verschillende plekken. Het maakt een paar melkkliertjes kapot, maar er zijn er ZO veel dat je echt gewoon borstvoeding kan geven. Ik heb althans echt nergens last van met m’n superhongerige baby
Als je een boer inhoudt, wordt het dan uiteindelijk een scheet?
Ah had ik niet verwacht. Maar hoe wordt een boer dan ‘opgelost’?
Ik voel me echt verrijkt nu
Manier van bewaren? Vooral bananen kunnen zo weinig hebben. En soms heb je echt de pech dat de bananen al best lang er hebben gelegen, dus dat je al minder ‘verse’ hebt gekocht.
Ik voel me overigens echt een one-issue forummer reageer zoveel op supermarktvragen. Waar zou ik toch werken?
Waarom stinkt bloemkoolrijst zo ontzettend?
(Oke oke oke, niet altijd afgevraagd want zo lang ‘bestaat’ dit nog niet)
Omdat bloemkool sowieso stinkt hahah. Als je het kookt vooral, gadverdamme.
Is ‘gab’ kort voor gabber? Ik dacht bij het horen altijd dat je gap schreef maar bij temptation island werd het ondertiteld als gab en nu denk ik alleen maar
Ze krijgen zichzelf niet in de spiegel te zien dus qua haar weten ze niet welke kleur erin gaat of wat het kapsel wordt. Je kan wel zien hoeveel haar er op de grond beland is natuurlijk maar dat zegt weinig.
Ik denk dat de combinatie van het hele plaatje daarom wel erg verrassend is voor veel mensen.
Wanneer ik van Facebook een melding krijg met “vandaag heb je een herinnering met Jantje om op terug te kijken”, krijgt Jantje dan dezelfde melding of is het gewoon random?
Ik dacht dat het van ‘gappie’ kwam en dat het verkeerd is ondertiteld?
Aah. Dat klinkt logischer
Bloemkoolgeur staat voor mij altijd gelijk aan de geur van oudemensenhuizen
Ik ben zelf roodharig. En als ik nu kinderen zou krijgen met mijn Nederlandse, blanke vriend, dan zou de kans heel groot zijn dat die ook rood worden.
Maar stel je voor ik had een donkere vriend met bijvoorbeeld een Afrikaanse of zuid Amerikaanse afkomst, zou mijn eventuele kind dan ook rood kunnen worden? Want ik heb dat dus echt nog nooit gezien en nu vraag ik me af of het überhaupt mogelijk is.
Whoa. Ik ga m’n vriend nu inruilen voor een iets exotischer exemplaar.
Hahah hier nog 1