Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Haha ja in bad! Dat schijnt het leer soepel te maken. Net als natte kranten erin etc.

2 likes

Waarom alternatief geklede jongeren zo vaak in het Engels praten ipv Nederlands?

In principe houdt elke site je surfgedrag bij dmv cookies en tags in de code, die bijhouden welke pagina’s je bezoekt, hoe lang je er blijft, en nog veel meer. Google Analytics (of andere analytics software) weet alles van je… Maar zolang jij geen gegevens invult in een formulier oid zijn er ook weinig gegevens om door te verkopen, dus zou me niet al te veel zorgen maken.

Kan je niet een schermafdruk plaatsen ipv een link? Ik ben wel benieuwd wat je bedoelt

Als dit het soort site is wat ik in m’n hoofd heb staan er vaak wel advertenties tussen de tekst, of niet? Ik dacht altijd dat dit websites zijn die qua inhoud puur op SEO letten zodat ze hoog in de resultaten komen en veel hits krijgen, zodat ze aan die advertenties kunnen verdienen.

4 likes

Hebben tieners anno 2019 nog steeds poster van beroemdheden aan hun muren hangen? Of projecteren ze al hun liefde in Instagram fanaccounts?

6 likes

Hoe het gaat met die man die het nos-journaal binnenviel een paar jaar geleden. Of hij spijt heeft en wat-ie jou eigenlijk wilde…

3 likes

Ja had er al eens naar gegoogled! Maar dat betekent dus dat hij nu inmiddels weer vrij is!

Wij hadden vroeger een hele serie aan nagesynchroniseerde videobanden van Looney Tunes!

2 likes

Ja ik wilde ook al zeggen, werd daarin gepraat?

Een hartje komt toch van een kont?

2 likes

Mensen praten vaak te hard, maar hoe weet je zelf of je te hard praat?

1 like

als mensen dat tegen je zeggen :stuck_out_tongue:

17 likes

Sterren bestaan toch met allerlei hoeveelheden punten?

Sterren

image


image
image


5 likes

Ik denk dat dat gewoon een gemiddelde is van iedereen die (ongeveer) dezelfde afstand heeft afgelegd. Google maps houdt sowieso bij waar je bent en hoelang je daar bent geweest, dus uitrekenen hoelang je van a naar b loopt, is gewoon een berekening

3 likes

Volgens mij baseert Maps het op de gemiddelde loopsnelheid van de mens (5/6km per uur) en dat wordt berekend met de afstand die je moet afleggen.

4 likes

dat doet me hieraan denken: in die samenvattingen van topics wordt toch altijd de geschatte leestijd weergegeven? nou, die is natuurlijk ergens op gebaseerd.
ergens is een waarde ‘aantal woorden dat je denkt dat forummers per minuut lezen’.

dus stel dat het nou klachten zou regenen hierover, dat mensen zeggen dat ze veel langer erover deden dan er stond aangegeven en dat ze zo niet kunnen werken… dan zouden we dat kunnen aanpassen. dat vind ik nou mooi.

11 likes

Een vriendin van mij heeft ooit gezegd: ‘nou dat is wel een rot baan, als je voor maps alle routes moet gaan fietsen, zodat maps weet welke de snelste is…’

Ik heb me kapot gelachen.

46 likes

Haha ik doe er juist altijd veel langer over en mensen om me heen ook.
Dan zeggen we ja maps zegt 25 minuten dus ik doe er minstens 30 over

1 like

Ik heb dat met fietsen! Lopen gaat meestal nog wel. Maar de fietssnelheid van Google is meer voor de elektrische fiets geloof ik :grimacing:

5 likes