Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Mijn kat ruikt ook naar popcorn! Heerlijk!

In mijn geval: hoogzwanger :smiley: was ook altijd te snel, tot ik 35 weken zwanger was haha. Toen klopten de tijden precies!

1 like

Looproutes zijn 4 km per uur, maar het kan hoor dat je sneller loopt

Gemiddelde snelheid ligt tussen de 4 en 5 km maar ik denk dat meer mensen tegen de 4 zitten, ook als je nog eens moet wachten voor een stoplicht ofzo. Ik heb laatst allemaal routes uitgerekend en toen kwam er bij elke ongeveer 4 uit!

Een vriendin zei “ik moet er altijd 5/10 minuten bij optellen” maar ik ben juist altijd veel sneller. Maar het maakt natuurlijk ook wel uit of je 12 km p uur fietst of 20. Ik heb altijd haast, ook als ik geen haast heb. Dus bij mij kan er vaak wel wat af. In de stad wel minder met al die stoplichten enzo.

2 likes

Volgens mij ‘leggen’ ze dan hun piemel en balzak goed op zijn plek.

1 like

Oh sorry had over het deel achter hun broek. Maar dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien, dus zou het niet weten haha.

De volgende keer dat je docent einde van de les vraagt of er nog vragen zijn, zou ik deze kwestie er gewoon ingooien :sunglasses:

12 likes

Mijn vader doet dit ook! Vindt ie lekker zitten.

Hij deed het zelfs tijdens de ceremonie van z’n bruiloft :woman_facepalming:t3:

7 likes

Ik doe het ook vaak thuis.Het zit gewoon heel chill.

1 like

Ik vraag me al een tijdje af

  • waarom boten namen hebben
  • of er regels zijn rondom die namen
  • en zo niet of ik mijn boot The Big Dick Punch Extravaganza mag noemen
22 likes

:smile:

4 likes

ik heb een tijdje op een bootje uitgekeken dat YOLO heette, geloof het of niet.

Waarom zet nu.nl de reacties vaak dicht? Bij bijvoorbeeld een post over André Hazes met 13 reacties staat:

Het is niet (meer) mogelijk om op dit artikel te reageren.

En de reacties die ik lees zijn niet heel grof of schokkend. Zie dit vaker, waarom doen ze dat?

Ik weet hun beleid niet precies, maar ik weet wel dat elke reactie eerst door de redactie wordt gecontroleerd voordat die gepubliceerd wordt. Misschien krijgen ze bij die artikelen wel heel veel shit binnen die niet door de beugel kan en besluiten daarom maar meteen de discussie dicht te gooien.

Oja, dat zou best eens zo kunnen werken! Dan zijn ze het soms wel snel zat om het na 3 (door hun goedgekeurde) reacties al dicht te gooien.

Zie het ‘ben ik de enige die’ topic. Alleen gaat het dan over hand voor in je broek steken.

of er echt mensen zijn die OneNote gebruiken?

2 likes

Geen idee wat dat ĂŒberhaupt is?

2 likes

jep, voor werk. Gebruiken sowieso veel van microsoft: teams, forms, onedrive, sharepoint. Dus integreert lekker met elkaar denk ik?

1 like