Jaaa dasty met chloor.
Ik tot nu toe nog nooit! Maar ben alleen op de kleine kermis bij ons geweest. En misselijk dat je wordt van op zoān ding staan!
Hahaha oh nee, absoluut geen interesse in.
Ik heb nog een vraag vind het ook fascinerend. Je zegt bij de wasbak van schoon naar vies, dus van binnen naar buiten. Maar de wasbak zit toch vol tandpastaresten enzo en de plankjes eromheen niet? Of mis ik iets?
Echt ZO leerzaam dit.
Dit zijn nuttige dingen om te lezen!
De meeste bacteriƫn zitten rondom het afvoerputje van de wasbak (daar blijft ook het meeste water staan en water = bron van bacteriƫn), daarom wordt het plankje of planchet als schoner beschouwd. Je neemt sowieso een nieuwe zijde van je doekje voor de wasbak zelf en die doe je dan van schoon naar vies: kraan, buitenkant wasbak, randen, binnenkant, afvoerputje.
Edit: ik zie dat je vraagt van binnen naar buiten, maar in mn originele post staat ook van buiten naar binnen dus dat klopt.
Oh sorry, verkeerd gelezen! Bedankt voor de uitleg
Yes i know
Hoe vaak wordt een verloving eigenlijk nog afgeblazen? Dus dat de bruiloft al gepland is zeg maar
Ik houd hiervan! Heb je ook een bepaalde āprofessionele routineā voor de keuken, koelkast of dweilen?
Of ramen lappen?
Voor dweilen en keukens wel, maar dat komt ook neer op hetzelfde:
Microvezel, koud water, licht klamvochtig.
En dan van boven naar beneden, van buiten naar binnen, van schoon naar vuil. Zelfde principes blijven toepasbaar op alles.
Glasbewassing doen wij niet en binnenkant koelkasten ook niet.
Dat alleen water gaat er bij mij echt nog niet in.
Ik moet dettol/bleek of allesreiniger. Hahaha
Moet je wel even bewust zijn dat je dan net zo goed nog goedkopere (wegwerp)doekjes kan gebruiken. Microvezel is niet gemaakt voor met product en zodra je de haakjes vol gaat stoppen met zeep ipv vuil ga je alleen maar vuil verdunnen en uitsmeren ipv verwijderen.
Ja dat zei je idd ja. Maar in mijn hoofd is
Dettol= maakt bacteriƫn dood.
Want water ontsmet toch niet.
Gevalletje aanleren.
In mijn omgeving nog nooit, maar volgens mij is dat vooral iets voor bekende mensen (vooral ook in Amerika). Ik ken wel iemand die gewoon al eeuwig verloofd is.
Water ontsmet ook niet hoor. Microvezel reinigt.
Als je wil ontsmetten (niet te vaak doen, dan worden de bacteriƫn resistent) zou je eigenlijk nog steeds eerst moeten reinigen (water en microvezel) en daarna desinfecteren (chloor/alcohol). Dan zou je dus de hele riedel volgen zoals ik hem eerder beschreef met microvezel en daarna nog een keer exact hetzelfde maar dan met een geel wegwerpdoekje en chloor/alcohol/dettol.
Er is alleen - buiten het idee en geur - geen reden om dat thuis te doen, tenzij je met open wonden op je wc zit of er iemand in huis iets besmettelijks (influenza, noro, etc) heeft. De bacteriƫn die achterblijven na microvezel zijn verwaarloosbaar.
Ik vind microvezel heel vervelend en naar om vast te houden dus ik gebruik altijd van die gele tien cent doekjes, maar moet daar wel sop bij?
Waaauw, ik wist dit dus echt niet. Dompel mijn microvezel doekjes altijd in het sop of spray ze helemaal vol. Oeps! En hoe kun je ze dan het beste wassen?
Oh sorry, dat staat er gewoon al!
Ik heb mijn outfit voor een bruiloft al een jaar van tevoren gekocht. Toen dacht ik opeens wat als het niet doorgaat