In de horeca wordt er heel veel uit pakken geschonken…
niet uit een pak geschonken maar hoe dan wel? vers uit de koe? uit een emmer die net bij de boer vandaan komt? melk wordt toch in het algemeen geleverd in pakken haha
Melk rechtstreeks uit een koe is mega ranzig
i know
Ik snap echtniet als mensen zo’n hapje uit hun wenkbrauwen scheren. Heeft dat een bepaalde betekenis ofzo? Echt geen gezicht.
ik heb dat soms
vind het gewoon st0er staan
Ik vind het ook tof staan
Ligt ook aan de bron denk ik? NOS doet dit meestal niet, maar een kleine omroep zal het wat sneller doen. Heeft wel meerdere redenen. Ik heb zelf nog geen enkel nieuwsbericht met volledige naam gelezen trouwens.
Voornamen alleen toch?
Haha I know
@ de rest ook
Melk bestaat ook in portieverpakkingen (mini pakjes) maar ik weet ook niet zo goed wat ik me dan had voorgesteld hahaha. Ik kan het me gewoon niet zo snel voorstellen dat je dat in de horeca zou bestellen maar is gewoon een hersenspinsel van mij🤪
Zelfs bij Mcdonalds kun je melk bestellen.
Zit “voor de rechter” te kijken en vraag me af, wanneer je een gevangenisstraf opgelegd krijgt, moet je voor een bepaalde tijd de gevangenis in. Stel dat dat een maand is, moet je dan vrij nemen van je werk? Of is dat een soort bijzonder verlof? En wat als het langer is dan het aantal verlof dagen, word je dan ontslagen?
Geen reden voor ontslag blijkbaar! Je hoeft ook niet door te betalen als werkgever, maar wel weer terug te nemen als het vergrijp niets met het werk te maken heeft.
Thnx voor je reactie!
Interessant dit. Als ik het zo lees zou het dus wel mogelijk moeten zijn via de rechter om iemand te ontslaan als er een goede reden is. Lijkt me dat als je normaal bijvoorbeeld een verklaring van goed gedrag nodig hebt voor dat werk je niet zomaar weer terug kan keren.
Nou op zich hoeft een strafblad geen probleem te zijn voor een VOG, hangt echt af van 't strafbare feit waar het om gaat en het werk waarvoor het wordt aangevraagd.
Maar het is wel een probleem als je een verklaring geen bezwaar nodig hebt voor je werk.
Heb collega’s gehad die daardoor weg moesten.
Wat is precies het verschil dan?
Exacte verschil staat vast wel op internet.
Maar een vog heb je ook nodig om bijvoorbeeld training te mogen geven aan jeugd.
Een vgb heb je op een luchthaven nodig om te mogen werken
Elke dag wat ik nu weer moet gaan koken