Ik was bijna alles op dagelijkse was 30. Behalve beddengoed, onderbroeken, keukendoeken en handdoeken, die was ik op 60 graden katoen.
En dan inderdaad licht en donker gescheiden, maar bijna alles is zwart of donkerblauw Anyway
Ik was bijna alles op dagelijkse was 30. Behalve beddengoed, onderbroeken, keukendoeken en handdoeken, die was ik op 60 graden katoen.
En dan inderdaad licht en donker gescheiden, maar bijna alles is zwart of donkerblauw Anyway
Ik pleur donker en wit bij elkaar, is nog nooit mis gegaan
Ik sorteer op kleur en was bijna alles op een fijn programma 20 of 30 graden. Behalve handdoeken en ondergoed enzo dat was ik op 40 graden, soms 60. Als er bh’s bij zitten doe ik die op het wol/handwas programma
Ik doe al mijn kleding bij elkaar, meestal op dertig graden, katoen programma en dan de knop extra snel
Handdoeken ondergoed en sokken gaan op zestig graden
Ondergoed op 90? Blijft dat heel?
Of zijn het echt Bridget Jones onderbroeken? Dan snap ik het.
Volgens mij hebben wij dezelfde! Hier bijna altijd dagelijkse was 30 graden. Behalve handdoeken en beddengoed, dat op katoen 60 graden.
Ik doe ook kleding bij elkaar, en heb dan zwart (en alles wat donker is) en “gewoon”, zo noemde m’n moeder het altijd maar dat komt neer op jeans kleuren, grijs, beige etc. Dat op 30 graden, is een snel programma van 40 minuten volgens mij en hand- en theedoeken op 60 (gaat m’n ondergoed bij) en zelfde met beddengoed
Ik was op het programma dat het kortste duurt en/of het zuinigst is. Wit wel apart, rest allemaal door elkaar.
Ik doe dit ook
nee, ik ook!
Ik eens in de 3 maanden, maar meer voor de machine dan voor m’n was.
Ik doe alles op een kort programma. En dan 30 40 60 graden.
Shirtjes e.d. 30 of 40.
Ondergoed handdoeken e.d. op 60.
Beide was programma’s duren dan 1 uur.
Mijn katoenen onderbroeken (en sokken) gooi ik ook bij mijn beddengoed en handdoeken erin op 60 graden, mijn mooie ondergoed/lingerie gaan met de rest van mijn kleren in de fijnwas op 30 graden.
Beddengoed
Rompertjes
Handdoeken
Ondergoed gaat hier op 60
En beddengoed en handdoeken een keer zoveel tijd 90. Meer voor de machine
Je hebt wel drag kings maar die heb ik alleen in rapportages of op het internet gezien en niet in het echt. Ik denk dat je daar wel een beetje echt naar moet zoeken. Voor voorbeelden zie afbeelding
Sorry @Monstertruck zie nu dat jij dit al had gezegd voortaan even iets verder lezen
Ik gebruik altijd dat synthetisch programma, duurt een dik uur. Temperatuur kan ik apart instellen (30 of 60 graden) en doe ik naargelang het kledij of handdoeken/beddengoed/ondergoed is
Het gaat erom (mij in ieder geval) dat je alle zeepresten uit de machine spoelt met heet water en soda, of er nou nog een paar handdoeken of een tafelkleed bij in ligt maakt volgens mij geen bal uit. Een machine helemaal leeg 3,5 uur op kookwas laten lopen druist een beetje tegen mijn gevoel voor energiebesparing in
Nee klopt hoor. Maar doe het tussendoor ook even met een gevulde.
Oftewel… iedereen doet maar wat top
Op 90 heb ik nog nooit geprobeerd :). Maar katoenen broekjes die gaan prima op 60 graden, net als de boxershorts van vriend. Kanten broekjes was ik wel op 30