Denk dat als je het al jaren elke dag moet doen, dat het vanzelf sneller gaat.
Hebben zij niet ook giga veel protocollen die zij moeten doen tijdens hun werk.
Op een vlucht van 4 uur hoor ik ze altijd alleen gezellig babbelen als ze het eten aan het voorbereiden zijn. Voor de rest zijn ze vooral aan het vliegen
Ik heb me ook nog nooit een seconde druk gemaakt over een bacterie of twee was mân handdoeken heel weinig en gewoon op dertig a veertig graden.
Ja klopt wat hierboven staat. De purser doet dat zo vaak.
En het systeem waar ze meer communiceren vervormt ook heel erg.
Ik heb mezelf er al eens op gehoord en het is raar.
Ik vroeg mij altijd af hoe het was om in een ambulance te liggen. Nu meegemaakt, de conclusie was dat het door het ziekenhuis cruisen interessanter was, want dan zie je nog wat. In de ambulance loop je naar t plafond te staren en je te irriteren aan de hobbels.
PRECIES! ik vond het zo saai, maar ik had dan ook niks levensbedreigends.
Jij had ook niks ergs hoop ik? En hopelijk gewoon in je eigen bed nu?
(Ik moet synoniemen gaan zoeken voor hopen)
Ik doe dit zelf, maar ik vind in de app âdoeiâ of âtot laterâ of iets soortgelijks bot of onaardig overkomen zonder lieve smiley. Wel gebruik ik het zwaai handje voor mensen die ik in het âechtâ ook niet zoen of knuffel en bij mannen eerder een knuffel omdat mijn ervaring is dat ze dat vriendschappelijker vinden dan een kus (meer relatiemateriaal) dus ik denk er wel bewust over na
Ik was gister een programma aan het kijken waar een paardenfluisteraar aan het werk was. Heel knap hoor dat mensen dit kunnen (in alle fluisterberoepen). Maar gewoon de vraag: HOE DAN?!
Fijn die herkenning Niets levensbedreigends gelukkig maar lig nog niet in mijn eigen bed.
Ze hebben me âgehoudenâ ter observatie en lig aan een infuus. Maar hopelijk morgenavond naar huis en anders zaterdagđ
Ik hoop dat je snel thuis bent en vertroeteld wordt! Hopelijk kan je een beetje slapen daar.
Ik heb sowieso vrij gevoelige mensen in mân app. Die zich snel tekortgedaan voelen
Nog bedankt voor je lieve berichtjes! Gelukkig toch nog even in slaap gevallen.
Waarom housekeeping in hotels gaat kloppen bij je kamer als je er maar 1 nacht verblijft en niet bent uitgecheckt.
Dit is toch makkelijk anders te doen? Vanmorgen al voor de zoveelste keer wakker gemaakt op deze manier.
Had het niet storen kaartje niet hangen omdat ik ontbijt op de kamer zou krijgen.
Waarom is er geen communicatie over?
Wel aangepast maar niet op die manier⊠meer het vervelende âwat doe je kortaf, ben je boos? Is er iets? Heb ik iets verkeerd gedaan?ââŠ
Nee ik ben moe en ik wil gaan slapen. Dus nu heb ik redelijk gestandaardiseerd bij wie ik een kus doe, bij wie een knuffel etc zodat het soepel loopt en er geen gedoe komt
Wat vind het consultatiebureau ervan als je besluit je kind vegetarisch te laten eten?
Hier vinden ze er niet zoveel van en we eten zelfs veganistisch. Ze zijn vet relaxed en zo lang ze goed groeien en geen afwijkingen laten zien qua groei. Dan is er geen âprobleemâ.
Hoe je goed een jaargesprek in gaat op werk en salaris verhoging vragen⊠hoe?! Werk er al 8 jaar en nooit gevraagd, wel jaarlijkse periodiek omhoog maar hoe onderhandel je succesvol?
Hm is er wel ruimte voor onderhandeling? Periodiek omhoog klinkt als een cao met vaste inschaling van je functie in een bepaalde schaal. Dat is op mijn werk ook, over de schaal valt niet te onderhandelen want die hoort bij je functie. Bij indiensttreding onderhandel je over de trede en vervolgens krijg je elk jaar een periodiek. Enige extra ruimte is een extra periodiek krijgen bij heel goed functioneren. Als dat bij jullie ook zo is, zou je daar misschien op in kunnen zetten met een goede beargumentatie waarom jij die verdiend hebt?
Er is ruimte voor onderhandeling denk ik ja.
Sowieso vertrekken er veel mensen de laatste maanden omdat er werk genoeg is, ik wil graag blijven.
Qua salaris schalen,
Hypothetisch: ik zit in schaal 4 met periodiek/trede 5. En wil naar trede 6.
âNadeelâ is wel dat ons gehele team deze zomer qua salaris gelijk getrokken is en ik daarbij al 1 schaal en 1 trede omhoog ben gegaan (gelijk oversteken, dat wel).
Ik vind het gewoon moeilijk om te beargumenteren waarom ik salaris verhoging wil en waarom ik dat verdien. Wat ik doe.
Ga er uiteraard alleen over beginnen wanneer jaargesprek positief verloopt.
Oke top dankjewel! Mijn vriend en ik vroegen ons dat vanmiddag af
60 graden is ook nodig om bacteriën te doden ja, dat klopt gewoon.