Waarom zegt Britney Spears in Oops I did it again:
But I thought the old lady dropped it into the ocean in the end
Well baby, I went down and got it for you
Maar die man is toch een astronaut en is op Mars, niet in de oceaan?
Waarom zegt Britney Spears in Oops I did it again:
But I thought the old lady dropped it into the ocean in the end
Well baby, I went down and got it for you
Maar die man is toch een astronaut en is op Mars, niet in de oceaan?
Het is een Titanic referentie!
Wiki: Tijdens de brug vliegt Spears naar de astronaut, die haar iets geeft om zijn liefde te verklaren, maar Spears gaat weg voordat hij nog iets kan zeggen. Gesuggereerd wordt dat het om het beroemde halssnoer uit de film Titanic gaat, dat tijdens die film in de oceaan werd geworpen.
Ik vraag me af wat DE techniek is om met je fiets van zoân rigeltje naast een trap af te gaan?
Ik kan het niet, ik snap het niet. Ik woon in een dorp en ik moet een brug over nu is er halverwege ook een trap waar je dus met je fiets op en af kan. Ik heb dit ooit geprobeerd maar ik kan het niet en nu durf ik het niet. Als ik te veel rem gaat hij dus niet vooruit maar als ik mijn rem al een beetje loslaat gaat het te snel en hou ik mijn fiets niet
Dat is toch bedoeld om makkelijker met je fiets aan de hand de trap op/af te lopen, dus dat jij op de trap loopt en je fiets in het richteltje, niet om op je fiets te blijven zitten? Of is dat een andere situatie dan zoiets?
Haha ja ik bedoel ook gewoon lopen. Ik blijf er niet op zitten nee maar dat lukt me dus niet.
@Trivia oh ja ik loop er inderdaad meestal wel naast. Misschien is dat de fout. Maar ik durf het ook niet meer te proberen eigenlijk. Ik denk er ook te veel over na misschien.
Ik kan ook bijvoorbeeld niet met mijn fiets op de roltrap. Af en toe ga ik met mijn fiets in de metro en dan moet ik een roltrap op of af en dat gaat ook nooit goed.
Het helpt wel als je vooral je achterrem gebruikt. Want je voorrem remt vaak te hard
Maar waarom zegt de astronaut I went down and got it for you? Ging hij voordat hij naar Mars ging het oceaan in om iets voor haar te halen?
Dat collier uit de Titanic ligt op de bodem van de oceaan, Rose heeft hem aan het eind van de film overboord gegooid. Dus hij is naar de bodem van de oceaan gedoken om dat collier voor haar op te duiken.
Heb je dit al geprobeerd? -> één hand op de achterrem en één hand op het zadel?
Nee ik doe meestal twee handen aan het stuur en rem dan te hard. Omdat ik bang ben dat mijn fiets opeens te hard naar beneden gaat en ik val hahađ€Šââïž
Maar aan deze tips heb ik wel wat
Mensen zeggen wel eens âvroeger was de kwaliteit van dingen echt veel beter! Kijk deze wasmachine, die heb ik al 30! jaar!â of âdeze onderbroek gaat al 5 jaar mee, de onderbroeken van tegenwoordig kun je na een jaar weggooienâ. Maar dan denk ik, ja je hebt toch niet ĂĄl je spullen van 30 of 5 jaar geleden nog⊠je hebt heus wel dingen weggedaan maar een paar dingen blijven je bij want die heb je nog maar heus niet alles gaat zo lang mee. Ik heb ook nog onderbroeken die ik had toen ik 15 was van Victoriaâs Secret (12 jaar oud dus ondertussen) maar heb er ook een aantal weggedaan inmiddels (gelukkig) hahaha
Oh god, wij hadden zoân trap naar de fietsenkelder op onze middelbare school. Weet nog dat ik als brugklasser echt superzenuwachtig was om dit goed te doen en niet op mân bek te gaan. Heb menig scholier zien vallen
Hahaha ik voel me precies hetzelfde!!
Oefening baart niet veel kunst in dit geval
Is het verplicht voor een tandarts om handschoenen te dragen? De mijne doet dat niet en ik vind dat eigenlijk een beetje een viezig idee.
Gatverredamme
Huh wth?! Lijkt me toch dat dit wel verplicht isâŠ
@Nidorina @Banananana @Lemur ik vind het ook echt vies. Heb morgen een intake bij een nieuwe tandarts, want dit blote vingers in mijn mondhoeken hoef ik echt niet meer
Whuuttttt gaat hij echt met zijn blote vingers in je mond peuren?!!! Heel gek dit. Zou je dit moeten melden bij een instantie misschien? Volgens mij horen tandartsen met een verplicht protocol te werken ter preventie van infectieziekten.
Ja als ie bijv ff beter ergens moet kijken dan trekt ie mijn mondhoek opzij met zijn wijsvinger. @Falafel thanks ga meteen ff jouw link bekijken!