Nee ik doe meestal twee handen aan het stuur en rem dan te hard. Omdat ik bang ben dat mijn fiets opeens te hard naar beneden gaat en ik val haha🤦♀️
Maar aan deze tips heb ik wel wat
Nee ik doe meestal twee handen aan het stuur en rem dan te hard. Omdat ik bang ben dat mijn fiets opeens te hard naar beneden gaat en ik val haha🤦♀️
Maar aan deze tips heb ik wel wat
Mensen zeggen wel eens “vroeger was de kwaliteit van dingen echt veel beter! Kijk deze wasmachine, die heb ik al 30! jaar!” of “deze onderbroek gaat al 5 jaar mee, de onderbroeken van tegenwoordig kun je na een jaar weggooien”. Maar dan denk ik, ja je hebt toch niet ál je spullen van 30 of 5 jaar geleden nog… je hebt heus wel dingen weggedaan maar een paar dingen blijven je bij want die heb je nog maar heus niet alles gaat zo lang mee. Ik heb ook nog onderbroeken die ik had toen ik 15 was van Victoria’s Secret (12 jaar oud dus ondertussen) maar heb er ook een aantal weggedaan inmiddels (gelukkig) hahaha
Oh god, wij hadden zo’n trap naar de fietsenkelder op onze middelbare school. Weet nog dat ik als brugklasser echt superzenuwachtig was om dit goed te doen en niet op m’n bek te gaan. Heb menig scholier zien vallen
Hahaha ik voel me precies hetzelfde!!
Oefening baart niet veel kunst in dit geval
Is het verplicht voor een tandarts om handschoenen te dragen? De mijne doet dat niet en ik vind dat eigenlijk een beetje een viezig idee.
Gatverredamme
Huh wth?! Lijkt me toch dat dit wel verplicht is…
@Nidorina @Banananana @Lemur ik vind het ook echt vies. Heb morgen een intake bij een nieuwe tandarts, want dit blote vingers in mijn mondhoeken hoef ik echt niet meer
Whuuttttt gaat hij echt met zijn blote vingers in je mond peuren?!!! Heel gek dit. Zou je dit moeten melden bij een instantie misschien? Volgens mij horen tandartsen met een verplicht protocol te werken ter preventie van infectieziekten.
Ja als ie bijv ff beter ergens moet kijken dan trekt ie mijn mondhoek opzij met zijn wijsvinger. @Falafel thanks ga meteen ff jouw link bekijken!
Ik heb inmiddels via deze link gevraagd hoe de regelgeving hieromtrent is. Ik vond het heftig om direct een klacht te doen. Ben heel benieuwd naar het antwoord. Binnen 5 werkdagen hoor ik wat.
Doe ik!
@Falafel
Nou, ik ben zojuist al gebeld naar aanleiding van mijn vragenformulier. Echt heel netjes dat ze zo snel reageren en heel fijn dat ze even bellen, zodat eventuele vervolgvragen direct gesteld kunnen worden. Blijkt dus wel dat er geen regelgeving is over het dragen van handschoenen. Natuurlijk is er wel een regelgeving voor handhygiëne, maar een tandarts mag dus ook zonder handschoenen werken. De mevrouw die ik sprak zei: “Anders bespreek je dit toch even met je tandarts?” En dat kan natuurlijk ook, maar ik heb nu al een intake bij een nieuwe tandarts, vandaag nog.
Hoe het komt dat ik in godsnaam de huissleutel van mijn ouders kwijt ben geraakt. Hij zat godverdomme aan mijn sleutelbos?!
Nouja je kan altijd bij reden van opzeggen opgeven dat hij geen handschoenen droeg. Ik moet morgen naar de huisarts voor een bult in m’n mond. Als hij geen handschoen aandoet is het challas hoor.
Daar heb je gelijk in!
En sterkte vast voor morgen!
Ik ook! Zou wat zijn als die ook met blote handen werkt haha
Ik heb nóg een vraag. Ik luisterde een liedje op spotify en dit plaatje komt me zo bekend voor. Is het een parodie op de kaft van een boek? Ik denk het maar weet het niet zeker. Iemand hier misschien?
Schilderij van Edward Hopper?