Hahaha dan gaat heel het durp van Viooltjes denken dat ze de zorgverzekeraars oplicht, als je met een auto van €200.000 visite komt rijden
Ja dat wel. Misschien een twingo ernaast aanhouden dan. Of uitleggen dat snelheid soms van levensbelang is.
Ik zie hier dus echt alleen maar heel normale auto’s, alleen die mini vind ik echt superlelijk.
Hahah ja, daarom laat ik die i8 ook maar staan. Ga voor een aygo denk ik.
Wij hadden op vakantie een hybride Ford Mondeo (Ford Fusion in Amerika) en dat was toch wel een vette bak om te rijden
nee nee je moet een vision board #2020 maken want dan zorgt the law of attraction er wel voor dat er één je op magische wijze je bereikt
Onze huisarts rijd sinds kort in een Porsche van bijna 2 ton.
Elke keer als ik hem zie staan, denk ik dus daar gaat mijn geld heen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op
Maar waarom eigenlijk? Je werkt er toch ook (hard) voor.
Een grote achterstands wijk hier, Rotterdam Z, dus hij valt wel op
Ik krijg opeens beelden in mijn hoofd van Karl Napoleon die uit het raam hangt en allemaal dingen in het rond roept.
Wanneer iemand lange afstanden hardloopt, zoals een marathon, rennen/joggen ze dan de hele afstand? Of lopen ze stukjes tussendoor?
In principe ren je de hele afstand maar je kan soms ook even een stukje wandelen als het echt even niet meer gaat omdat je bijv pijn hebt of kramp.
Dan vind ik het nog knapper. Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat het vrijwel onmogelijk is om letterlijk dat hele stuk achter elkaar te rennen.
Mijn oom rent marathons en elke keer heb ik ondertussen geluncht, boodschappen gedaan, tv gekeken, gepoetst en nog 10 klusjes. En dan besef ik altijd hoe fucking lang 3,5 u rennen is haha!
De vrouw van mijn baas rent marathons en ultramarathons, die laatste zijn meer dan 56 kilometer… en wat nóg knapper zijn is pacer zijn. Dan ben jij dus de snelheidsmaker voor jouw groepje, dan ren je dus niet alleen de marathon maar weet je ook nog eens precies hoe hard je hem gaat rennen. De anderen hoeven dan alleen maar bij jou te blijven rennen zodat ze zeker weten dat ze niet te hard of te langzaam gaan. Zo knap!
Mijn strategie bij marathons is altijd dat ik enkel mag wandelen om water te drinken (want anders krijg ik nooit genoeg vocht binnen). Als het slecht gaat loop ik wel vaker korte stukjes in de tweede helft maar dat voelt toch als falen. Bij mijn ultra moest ik wel stukken lopen, de combinatie van hitte, zware backpack en onbegaanbare wegen. Zag daar ook mensen een stuk strand van 10km wandelen, terwijl ik voor de zeer vermoeiende 500m lopen gevolgd door 250m wandelen ging. Sindsdien ben ik wel mijn snelheid kwijt.
Zo ja in 3,5 uur kan je zo veel doen! Echt heel knap dat iemand al die tijd aan het rennen is!
@anon18050057 Dit concept kende ik dus helemaal niet, maar dat lijkt me al helemaal moeilijk. Denk dat je wel meer ervaring moet hebben om dat zo goed aan te kunnen voelen.
@Fitgurl Interessant, thanks voor je antwoord! Dit is ook meer hoe ik het me altijd voorstelde.
Waarom mensen douchen in de sportschool als ze daarna gewoon naar huis gaan?