Ik heb inmiddels via deze link gevraagd hoe de regelgeving hieromtrent is. Ik vond het heftig om direct een klacht te doen. Ben heel benieuwd naar het antwoord. Binnen 5 werkdagen hoor ik wat.
Doe ik!
@Falafel
Nou, ik ben zojuist al gebeld naar aanleiding van mijn vragenformulier. Echt heel netjes dat ze zo snel reageren en heel fijn dat ze even bellen, zodat eventuele vervolgvragen direct gesteld kunnen worden. Blijkt dus wel dat er geen regelgeving is over het dragen van handschoenen. Natuurlijk is er wel een regelgeving voor handhygiĂ«ne, maar een tandarts mag dus ook zonder handschoenen werken. De mevrouw die ik sprak zei: âAnders bespreek je dit toch even met je tandarts?â En dat kan natuurlijk ook, maar ik heb nu al een intake bij een nieuwe tandarts, vandaag nog.
Hoe het komt dat ik in godsnaam de huissleutel van mijn ouders kwijt ben geraakt. Hij zat godverdomme aan mijn sleutelbos?!
Nouja je kan altijd bij reden van opzeggen opgeven dat hij geen handschoenen droeg. Ik moet morgen naar de huisarts voor een bult in mân mond. Als hij geen handschoen aandoet is het challas hoor.
Daar heb je gelijk in!
En sterkte vast voor morgen!
Ik ook! Zou wat zijn als die ook met blote handen werkt haha
Ik heb nĂłg een vraag. Ik luisterde een liedje op spotify en dit plaatje komt me zo bekend voor. Is het een parodie op de kaft van een boek? Ik denk het maar weet het niet zeker. Iemand hier misschien?
Schilderij van Edward Hopper?
JA! Dankjewel! Nu kan ik straks slapen hahaha
Haha toen ik naar een nieuwe tandarts ging voelde het ook zoveel professioneler.
Was ook de eerste x dat mân tandsteen werd verwijderd, mân vullingen zijn nu wit ipv geel en ik doe nu wekelijks fluor (ik kreeg dat dus nooit als kind)
Dan zie je het schijnbaar niet als je op die naam googelt
Klopt. Maar dat vind ik totaal onnodig aangezien het veel voorkomende namen zijn. Als het een heel bijzondere naam is die haast uniek is dan is het logischer.
Hahaha dan gaat heel het durp van Viooltjes denken dat ze de zorgverzekeraars oplicht, als je met een auto van âŹ200.000 visite komt rijden
Ja dat wel. Misschien een twingo ernaast aanhouden dan. Of uitleggen dat snelheid soms van levensbelang is.
Ik zie hier dus echt alleen maar heel normale autoâs, alleen die mini vind ik echt superlelijk.
Hahah ja, daarom laat ik die i8 ook maar staan. Ga voor een aygo denk ik.
Wij hadden op vakantie een hybride Ford Mondeo (Ford Fusion in Amerika) en dat was toch wel een vette bak om te rijden