JA! Dankjewel! Nu kan ik straks slapen hahaha
Haha toen ik naar een nieuwe tandarts ging voelde het ook zoveel professioneler.
Was ook de eerste x dat mân tandsteen werd verwijderd, mân vullingen zijn nu wit ipv geel en ik doe nu wekelijks fluor (ik kreeg dat dus nooit als kind)
Dan zie je het schijnbaar niet als je op die naam googelt
Klopt. Maar dat vind ik totaal onnodig aangezien het veel voorkomende namen zijn. Als het een heel bijzondere naam is die haast uniek is dan is het logischer.
Hahaha dan gaat heel het durp van Viooltjes denken dat ze de zorgverzekeraars oplicht, als je met een auto van âŹ200.000 visite komt rijden
Ja dat wel. Misschien een twingo ernaast aanhouden dan. Of uitleggen dat snelheid soms van levensbelang is.
Ik zie hier dus echt alleen maar heel normale autoâs, alleen die mini vind ik echt superlelijk.
Hahah ja, daarom laat ik die i8 ook maar staan. Ga voor een aygo denk ik.
Wij hadden op vakantie een hybride Ford Mondeo (Ford Fusion in Amerika) en dat was toch wel een vette bak om te rijden
nee nee je moet een vision board #2020 maken want dan zorgt the law of attraction er wel voor dat er één je op magische wijze je bereikt
Onze huisarts rijd sinds kort in een Porsche van bijna 2 ton.
Elke keer als ik hem zie staan, denk ik dus daar gaat mijn geld heen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op
Maar waarom eigenlijk? Je werkt er toch ook (hard) voor.
Een grote achterstands wijk hier, Rotterdam Z, dus hij valt wel op
Ik krijg opeens beelden in mijn hoofd van Karl Napoleon die uit het raam hangt en allemaal dingen in het rond roept.
Wanneer iemand lange afstanden hardloopt, zoals een marathon, rennen/joggen ze dan de hele afstand? Of lopen ze stukjes tussendoor?
In principe ren je de hele afstand maar je kan soms ook even een stukje wandelen als het echt even niet meer gaat omdat je bijv pijn hebt of kramp.
Dan vind ik het nog knapper. Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat het vrijwel onmogelijk is om letterlijk dat hele stuk achter elkaar te rennen.
Mijn oom rent marathons en elke keer heb ik ondertussen geluncht, boodschappen gedaan, tv gekeken, gepoetst en nog 10 klusjes. En dan besef ik altijd hoe fucking lang 3,5 u rennen is haha!