Huh maar je weet toch niet wat die mensen gedaan hebben voordat ze naar de sportschool kwamen?
Ik heb het over echt vroeg in de ochtend (tussen 7 en 8:30). De meeste mensen zullen dan niet uit hun werk komen of iets. Ik vraag me juist daarom af hoe het komt dat ze dan al helemaal aangekleed aankomen.
Mān grootste bezwaar is het gesleep met natte handdoeken en het feit dat ik thuis altijd lekker de tijd neem na het douchen, alles insmeren en in mān handdoek rondhangen etc. Dat is in de gemiddelde sportschool niet chill.
Ik heb ergens gesport waar ze aparte douches hadden, met lekker warm water. En een fijne kleedkamer. Dan douchte ik wel, als het handig uitkwam. Op alle andere plekken wilde ik geen blote voet op de vloer zetten dus lekker naar huis, in stinkende sportkleren.
Mijn vriend doet dit ook maar dan met roeien, het tegenargument: als het regent of ik hard fiets is mijn sportkleding al nat voordat de training begint en dat is niet fijn.
Waarom in het Engels de afkorting van de naam William, Bill is ipv gewoon Will 
En Dick van Richard 
Dick van Richard??? Die snap ik echt niet haha

Ja die hoor ik echt heel vaak in films enzo!! Like hoe dan?!
Huh Jack en John?? Die heb ik ook niet gehoord haha.
Bobby van Robert
John F. Kennedy werd in huiselijke kringen ook Jack genoemd. Lekker verwarrend als je vrouw Jackie heet/wordt genoemd
Ja dit las ik ook in een biografie. Hij heette John, Jack voor vrienden.
Hoe vet is dat? Ik ben Ineke, maar Karin voor vrienden. It makes NO sense 
Ik heb eens gehoord of gelezen dat sommige van die namen ermee te maken hebben dat er in de middeleeuwen maar een beperkt aantal voornamen werd gebruikt dus gingen ze rijmen. De bakkerRichard werd Rick, boerRichard werd Dick enzo. Wel suf dat dan alsnog de meer vergezochte bijnamen overblijven.
Ik vind het vooral suf dat prince Harry eigenlijk Henry heet 
Ik lees een boek waarin dat gebeurt (Stoner). Weet dit dus ook pas sinds gisteren
.
En Jim van James!
Nee William Stryker van Xmen op tv gisteren haha zei iemand Bill.
Maar had goed gekund.
Heel goed gekund.
Wat ik verkeerd doe bij het badkamer poetsen.
Als ik de zwarte badkamers tegels kalk vrij wil maken⦠lijk ik keer op keer de tegels alleen maar doffer te maken⦠
Waarmee maak je schoon qua middel en doekjes/ sponsjes?
Probeer dus van alles
Meestal of afwasborstel of microvezel doek
Anti kalk
Schimmelreiniger
Groene zeep
Azijn
Glansspoelmiddel
Bleek
Niet allemaal tegelijk. Maar wel allemaal al geprobeerd 
De wat heftigere schoonmaakmiddelen (zoals antikal) kunnen de beschermlaag van de tegels beschadigen. Niet alle tegels kunnen die middelen ook aan helaas. Dus dan wordt het daarna sneller dof en dat is eigenlijk niet te herstellen.