Dick van Richard??? Die snap ik echt niet haha
Ja die hoor ik echt heel vaak in films enzo!! Like hoe dan?!
Huh Jack en John?? Die heb ik ook niet gehoord haha.
Bobby van Robert
John F. Kennedy werd in huiselijke kringen ook Jack genoemd. Lekker verwarrend als je vrouw Jackie heet/wordt genoemd
Ja dit las ik ook in een biografie. Hij heette John, Jack voor vrienden.
Hoe vet is dat? Ik ben Ineke, maar Karin voor vrienden. It makes NO sense
Ik heb eens gehoord of gelezen dat sommige van die namen ermee te maken hebben dat er in de middeleeuwen maar een beperkt aantal voornamen werd gebruikt dus gingen ze rijmen. De bakkerRichard werd Rick, boerRichard werd Dick enzo. Wel suf dat dan alsnog de meer vergezochte bijnamen overblijven.
Ik vind het vooral suf dat prince Harry eigenlijk Henry heet
Ik lees een boek waarin dat gebeurt (Stoner). Weet dit dus ook pas sinds gisteren .
En Jim van James!
Nee William Stryker van Xmen op tv gisteren haha zei iemand Bill.
Maar had goed gekund.
Heel goed gekund.
Wat ik verkeerd doe bij het badkamer poetsen.
Als ik de zwarte badkamers tegels kalk vrij wil maken… lijk ik keer op keer de tegels alleen maar doffer te maken…
Waarmee maak je schoon qua middel en doekjes/ sponsjes?
Probeer dus van alles
Meestal of afwasborstel of microvezel doek
Anti kalk
Schimmelreiniger
Groene zeep
Azijn
Glansspoelmiddel
Bleek
Niet allemaal tegelijk. Maar wel allemaal al geprobeerd
De wat heftigere schoonmaakmiddelen (zoals antikal) kunnen de beschermlaag van de tegels beschadigen. Niet alle tegels kunnen die middelen ook aan helaas. Dus dan wordt het daarna sneller dof en dat is eigenlijk niet te herstellen.
Wat adviseer je?
wc eend
Ik weet niet of het nog ‘goed komt’ bij beschadigde tegels. Maar voor ernstige kalk verwijderen bleek (idd bijvoorbeeld wc eend), even laten intrekken en met een harde borstel schrobben. Voor het reguliere schoonmaakwerk schoonmaakazijn, microvezeldoek of sopje maken.
In ieder geval nooit schuursponsjes en zo min mogelijk agressief schoonmaakmiddel.
Sorry ik reageer meestal niet op oude berichten, maar ben het hier zooo mee eens. Ik zag laatst na jaren twee oud-teamgenoten, en die begonnen ook gelijk over hoe gezellig het altijd was in de kleedkamer haha.
Je kunt allerlei dingen organiseren voor de teambuilding, maar gezamenlijk douchen na de wedstrijd is in mijn ogen het effectiefst Wordt echt onderschat.
Ben jij van wc eend? Haha