Ik zou nooit alleen de deur uitgaan om naar de sportschool te gaan, ondanks het maar 200 m lopen is.
Ik heb overigens wel bewondering voor wie dat doet, maar als ik sporten niet tussen twee afspraken of na het werk sandwich heb ik te veel tijd om smoesjes te verzinnen, haha.
In mijn ervaring: ja!
Alle keren dat ik dit voelde en dit uitsprak (is er een spanning tussen ons?) bleek het inderdaad wederzijds te zijn.
Denk dat dat gevoel ook ontstaat door microtekenen die er alleen zijn als er wederzijds aantrekking is (bijv. elkaar microseconden langer dan wat normaal confortabel voelt in de ogen aankijken)
Ik kom aan in gewone kleren, want kom vaak rechtstreeks uit mijn werk. Dan sportik en ga in mijn sportkleding naar huis. Jas erover heen en klaar. En dan thuis douchen en comfy kleding aan.
Ik snap mensen dus nooit die niet gelijk douchen na het sporten, voel me zelf dan echt zo vies en plakkerig? Ook bij bijvoorbeeld bij hot yoga, zoveel mensen die dan gewoon lekker drijfnat in hun auto/op de fiets gaan zitten? En dan ben je dus echt tot aan je ondergoed doorweekt? Niks lekkerder dan gelijk lekker douchen, lekker fris. Maar ben idd altijd wel een van de weinige die gelijk gaat douchen.
Dat kan zeker eenzijdig zijn. Kijk maar naar die hard fans van popsterren 
Ik weet niet of dat hetzelfde gevoel is als wat ik bedoel. 

Het kan denk ik beide zijn. Ik heb mee gemaakt dat het echt van 1 kant (in dit geval mijn kant) kwam. Maar ook dat het van beide kanten kwam. Dat hebben we al jaren nu en iedere keer dat we elkaar zien is het nog steeds aanwezig. We hebben er ook nooit iets mee gedaan want beide getrouwd. Zoān vreemd gevoel.
Ik ga dus snel naar huis en daar douchen. Ik moet sowieso altijd uitzweten. Als ik meteen onder een douche ga, krijg ik daarna nog een zweetaanval. En alle zooi die je mee moet nemen. Nee liever snel in een joggingbroek en jas schieten en dan lekker thuis alles doen.
Precies! Dan ben je klaar met douchen en dan mag jenog een keerā¦
Jaa ik herken dat wel! Heb je dat uitgesproken met deze persoon?
Ik kom net van een werkding, waar ik iemand heb weer heb gezien waar altijd zoān flirtsfeer en vlinders in mn buik gevoel bij heb. Ik heb het gevoel dat het wederzijds is, maar nooit benoemd, want we werken soms samen en zijn allebei in een serieuze relatie met iemand anders.
Ja ik merkte natuurlijk wel dat hij ook wel met mij flirtte. Toen we een keer heel erg dronken waren hebben we wel eens grenzen opgezocht en daar zijn we allebei erg van geschrokken. We hebben er daarna over gepraat en toen bleek het dus van twee kanten te komen. We hebben afgesproken dat als een van ons te dronken is om er normaal mee om te gaan dat de andere dan afstand houdt. We komen elkaar regelmatig tegen en vooral hij kan flink grenzen zoeken als hij dronken is.
Ja PRECIES! En als ik dan weer met diegene ga praten is oogcontact maken iets heel spannends etc. Je bent je ineens zo bewust van jezelf. Die elektriciteit⦠En de ander zou daar niks van hoeven merken?!
Geloof het bijna niet. 

Ja HEEL interessant. Kan er wel dagen over doorpraten maar weet niet of mijn bf weet welk forum/wie ik ben (hoi) etc dus ik houd het hier maar even bij 
Ik had datzelfde met een collega inderdaad.
Er is altijd zoān spanning tussen mij en een collega die ik 4x per jaar zie ofzo en met de laatste keer vroeg een vriendin/collega me of er wel eens iets gebeurt was tussen ons, omdat er zoān mega elektrische lading in de lucht hangt als wij in 1 ruimte zijn.
Is totaal nooit iets gebeurt en ik flirt zelfs heel bewust niet met hem, maar wel altijd spanning.
(Moet nog even verder lezen, dus misschien spuit 11.)
Ik heb ook eens donkere tegels gehad die plaatselijk dof waren geworden. Toen heb ik ze goed schoongemaakt met groene zeep en ze ingewreven met een middeltje wat een soort beschermlaag vormt op de tegel. Ik weet niet meer hoe het heet, maar ik heb het toen bij een tegelzaak gehaald (waar ik ook advies had gevraagd). Werkte goed! Moest het wel een paar keer herhalen.
Ik las tepel, was verwarrend
Thanks
Ik heb ze wel donkere tepels hahaha
Maar smeer je die ook in met groene zeep?
Alleen als ze weer es dof geworden zijn.