Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Haha ja dat klopt, maar de gewone koffie heeft ook 4 streepjes. Hebben wij zulke grote koffiekopjes of is dat gewoon heel erg weinig.

Neuh

Ja dat klopt

2 likes

Castille zeep!

ik vind douchen op de sportschool echt onhandig. je moet veel meer meenemen: schone kleren, handdoek, douchegel, schoon ondergoed, bodycreme.
Je komt aan in je sportkleren, je gaat sporten, je doucht, wat doe je dan aan? meestal ga ik thuis niet veel meer doen dus ga niet een spijkerbroek en een blousje aantrekken ofzo
dus dan zou ik een soort chill outfit mee moeten nemen? die aandoen na het douchen, al m’n natte sportkleren en ondergoed en natte handdoek in de tas, om daarna in chillkleding met nat haar door de kou te moeten fietsen en dan kom ik thuis moet ik al die natte zooi uit m’n tas plukken.

kan je toch beter in sportkleding naar de sportschool gaan, sporten, naar huis, uitkleden, kleding in was, douchen, chillkleding aan, chillen, slapen.

of komen jullie in normale kleding aan op de sportschool? en doe je na het sporten dan weer je normale kleding aan?

26 likes

Mooie is de kalk blijft
 alles wat alleen dof en de kalk blijft. Wat doe ik verkeerd. Voel mij echt een loser. Ben denk ik zo smetvrees dat alles altijd teveel gebruik.

Ik doe dat laatste en douche thuis, de normale kleren gaan vervolgens in de was

Dat laatste idd, en ik ben ook met de auto dus geen natte haren op de fiets. Ik vind het juist super chill om te douchen op de sportschool. Gelijk door vanuit een afspraak of juist na de sportschool door naar een afspraak.

Heb het meeste gewoon standaard in m’n sporttas, douchegel, shampoo ed. En als ik thuiskom gewoon handdoek en sportkleding in de was en schoon spul erin. Klaar!

1 like

Ik trek daarna meestal chill kleren aan maar ga in de sauna na het sporten dus moet wel douchen

1 like

Ik vind dat ook nog altijd apart. Gisteren lag dit in de sportschool

Echt zou niet in me opkomen om helemaal mijn haar te gaan krullen in de sportschool

17 likes

Maar dan is je haar toch helemaal nat, make-up eraf, hoofd rood en dan ga je weer naar een afspraak? Of ga je na sporten weer helemaal föhnen en opmaken ook enzo?

1 like

Hangt wel af van de afspraak idd haha. Maar ik word sowieso niet heel erg rood door inspanning en na douchen is dat wel weg. En dan doe ik m’n haar gewoon in een strakke staart en eventueel even een klodder mascara op. Maar ik ga me niet helemaal opmaken en haar stylen op de fitness idd

Als je een spanning voelt tussen jou en een ander qua aanraking/sexueel/jeweetzelf, of de ander dat dan ook voelt. Of kan dat ook eenzijdig zijn.

23 likes

:raised_hands:t3:

Ik zou nooit alleen de deur uitgaan om naar de sportschool te gaan, ondanks het maar 200 m lopen is. :grimacing: Ik heb overigens wel bewondering voor wie dat doet, maar als ik sporten niet tussen twee afspraken of na het werk sandwich heb ik te veel tijd om smoesjes te verzinnen, haha.

1 like

In mijn ervaring: ja!
Alle keren dat ik dit voelde en dit uitsprak (is er een spanning tussen ons?) bleek het inderdaad wederzijds te zijn.

Denk dat dat gevoel ook ontstaat door microtekenen die er alleen zijn als er wederzijds aantrekking is (bijv. elkaar microseconden langer dan wat normaal confortabel voelt in de ogen aankijken)

5 likes

Ik kom aan in gewone kleren, want kom vaak rechtstreeks uit mijn werk. Dan sportik en ga in mijn sportkleding naar huis. Jas erover heen en klaar. En dan thuis douchen en comfy kleding aan.

2 likes

Ik snap mensen dus nooit die niet gelijk douchen na het sporten, voel me zelf dan echt zo vies en plakkerig? Ook bij bijvoorbeeld bij hot yoga, zoveel mensen die dan gewoon lekker drijfnat in hun auto/op de fiets gaan zitten? En dan ben je dus echt tot aan je ondergoed doorweekt? Niks lekkerder dan gelijk lekker douchen, lekker fris. Maar ben idd altijd wel een van de weinige die gelijk gaat douchen.

Dat kan zeker eenzijdig zijn. Kijk maar naar die hard fans van popsterren :crazy_face:

1 like

Ik weet niet of dat hetzelfde gevoel is als wat ik bedoel. :thinking::thinking: