Het kan denk ik beide zijn. Ik heb mee gemaakt dat het echt van 1 kant (in dit geval mijn kant) kwam. Maar ook dat het van beide kanten kwam. Dat hebben we al jaren nu en iedere keer dat we elkaar zien is het nog steeds aanwezig. We hebben er ook nooit iets mee gedaan want beide getrouwd. Zo’n vreemd gevoel.
Ik ga dus snel naar huis en daar douchen. Ik moet sowieso altijd uitzweten. Als ik meteen onder een douche ga, krijg ik daarna nog een zweetaanval. En alle zooi die je mee moet nemen. Nee liever snel in een joggingbroek en jas schieten en dan lekker thuis alles doen.
Precies! Dan ben je klaar met douchen en dan mag jenog een keer…
Jaa ik herken dat wel! Heb je dat uitgesproken met deze persoon?
Ik kom net van een werkding, waar ik iemand heb weer heb gezien waar altijd zo’n flirtsfeer en vlinders in mn buik gevoel bij heb. Ik heb het gevoel dat het wederzijds is, maar nooit benoemd, want we werken soms samen en zijn allebei in een serieuze relatie met iemand anders.
Ja ik merkte natuurlijk wel dat hij ook wel met mij flirtte. Toen we een keer heel erg dronken waren hebben we wel eens grenzen opgezocht en daar zijn we allebei erg van geschrokken. We hebben er daarna over gepraat en toen bleek het dus van twee kanten te komen. We hebben afgesproken dat als een van ons te dronken is om er normaal mee om te gaan dat de andere dan afstand houdt. We komen elkaar regelmatig tegen en vooral hij kan flink grenzen zoeken als hij dronken is.
Ja PRECIES! En als ik dan weer met diegene ga praten is oogcontact maken iets heel spannends etc. Je bent je ineens zo bewust van jezelf. Die elektriciteit… En de ander zou daar niks van hoeven merken?!
Geloof het bijna niet.
Ja HEEL interessant. Kan er wel dagen over doorpraten maar weet niet of mijn bf weet welk forum/wie ik ben (hoi) etc dus ik houd het hier maar even bij
Ik had datzelfde met een collega inderdaad.
Er is altijd zo’n spanning tussen mij en een collega die ik 4x per jaar zie ofzo en met de laatste keer vroeg een vriendin/collega me of er wel eens iets gebeurt was tussen ons, omdat er zo’n mega elektrische lading in de lucht hangt als wij in 1 ruimte zijn.
Is totaal nooit iets gebeurt en ik flirt zelfs heel bewust niet met hem, maar wel altijd spanning.
(Moet nog even verder lezen, dus misschien spuit 11.)
Ik heb ook eens donkere tegels gehad die plaatselijk dof waren geworden. Toen heb ik ze goed schoongemaakt met groene zeep en ze ingewreven met een middeltje wat een soort beschermlaag vormt op de tegel. Ik weet niet meer hoe het heet, maar ik heb het toen bij een tegelzaak gehaald (waar ik ook advies had gevraagd). Werkte goed! Moest het wel een paar keer herhalen.
Ik las tepel, was verwarrend
Thanks
Ik heb ze wel donkere tepels hahaha
Maar smeer je die ook in met groene zeep?
Alleen als ze weer es dof geworden zijn.
Nee, maar misschien toch maar eens proberen. Misschien krijgen ze dan een lift.
Anders kun je altijd advies vragen in een tepelzaak.
Is kijken op Google Maps of er een in de buurt zit. Altijd handig.
ik had gehoopt dat die soort seksuele spanning die ik dan bij anderen ervaar wel weg zou gaan als ik een relatie heb, maar het blijft gewoon.
Soms ontmoet ik iemand zakelijk en denk ik wow shit… maar goed dat we nu niet in de kroeg staan en ik wat gedronken heb
voel me dan heel “onveilig” ofzo alsof ik niet voor mezelf insta en elk moment vreemd kan gaan.
best jammer want daardoor voel ik me redelijk gevangen in mijn relatie. als een doodgewone ontmoeting met iemand al zon trigger kan zijn voor me. zijn er ook mensen die nooit hebben?
- ik heb dit nooit en begrijp niet echt waar het hierboven en in jouw post over gaat
- ik heb dit een of enkele keren gehad, het gebeurt me bijna nooit
- ik heb dit regelmatig
- ik heb dit regelmatig en vind het ook kut/beangstigend
0 stemmers
@Yzile
Herkenbaar en vind het vooral irritant. Heb het vrij heftig met een man, toen ik hem een paar jaar geleden voor het eerst zag, direct dat gevoel. Kende de beste kerel niet eens, ik was toen single, hij in een relatie dus voor mij was het toen al duidelijk: ik doe er niks mee. Inmiddels zit ik ook in een relatie en ga ik er al helemaaaaal niks meer mee doe. Zie hem echt zelden maar als ik hem dan zie vind ik het vooral irritant, want ik weet dat ik niks met dat gevoel ga doen, dan wil ik echt tegen mijn lichaam zeggen: hou op man (vind vooral die seksuele lading die er dan aanhangt heel vervelend). Snap ook wel dat het is natuurlijks is, mijn vriend zal het andersom wellicht ook hebben naar anderen toe, maar ik ben zo trouw als een hond dus in mijn hoofd is het echt zo’n error, laat me met rust.
Ik vind het alleen echt kut als ik het met een klant heb. Ik heb het met een klant die ook echt ieder zes weken komt en ik ben er van overtuigd dat hij het ook heeft. Maar ik vind het mega ongemakkelijk en ben me dan zo bewust van alles wat ik doe en zeg… ik kan er zelfs tegen op zien als ik zie dat hij op de planning staat en probeer hem ook altijd door te schuiven naar collega’s.