Waarom zijn er altijd zoveel bejaarde mensen in de Uniqlo?
Ja de Uniqlo is een bijzondere winkel wat betreft hun assortiment. Ze hebben er echt mooie en chille basics, maar er is ook een heleboel bejaardenspul! Van die gewatteerde bodywarmers enzo. Ik denk dat dat de bejaarden aantrekt.
Ze kunnen daar anwb-stijl jasjes kopen die lekker matchen
Ik heb het volgende dus heel vaak; ik hoor een woord wat ik nog nooit in mijn leven heb gehoord voor het eerst, en vervolgens gebruikt opeens IEDEREEN dat woord. Alsof het ineens een hype is om een bepaald woord te gebruiken. Snappen jullie wat ik bedoel?
Zo had ik tot een paar weken geleden nog nooit van het woord recalcitrant gehoord. En opeens hoor ik dat woord in diezelfde week 2x. En het kan ook niet zo zijn dat het me niet eerder is opgevallen want dan had ik wel gedacht huh wat een gek woord. Maar dat heb ik dus vaker. Hebben jullie dit ook wel eens? Waar ligt dit aan haha
Ja, met het woord lankmoedigheid
Maar ik denk dat ik het eerder genegeerd heb want kwam hem later ook tegen in boeken die ik herlas…
Die ken ik ook niet. Zul je zien dat die van de week overal gaan verschijnen xD
Ja dat is zo’n effect! Ik heb fases dat ik bang ben een hartaanval te krijgen en dan zie ik ineens overal nieuwsberichtjes over hartaanvallen enzo. Komt omdat je aandacht er dan op is gevestigd. Maar ben de exacte naam kwijt!
Heel apart hoe dit werkt!
Hahaha letterlijk tegelijk
Ha!
Zo gek hoe dit werkt!
Of er meer mensen zijn die in hun leven nooit verliefd zijn geweest. Het lijkt wel alsof alles om mij heen draait om liefde (muziek, reclame, boeken, films) waardoor ik soms zo een afstand voel van de maatschappij en de mensen om mij heen. Het meest treffende was een keer bij een festival dat de artiest zei: if you ever loved somebody put your hands up (of iets in die trant) en iedereens hand ging omhoog. Toen werd ik weer even met de neus op de feiten gedrukt.
Ik ook niet. Kan me er ook geen voorstelling van maken. Maar het lijkt inderdaad alsof je dan de enige bent.
Ik zou wel willen weten hoe het voelt
Hoe lang al dat eten al in de bakker ligt? Hele broden geloof ik wel dat dat ‘s ochtends vers (af)gebakken wordt maar er ligt ook altijd een heel assortiment aan gebak etc natuurlijk. Ik heb een heel romantisch beeld in mijn hoofd dat die ook elke ochtend vers worden bereid, maar de hele bakkerij lag vanochtend al vol dus ik denk gewoon uit de vriezer hè?
Verschilt denk ik heel erg per bakker? Bij bakker Bart zal het allemaal gisteravond wel in een vrachtwagen gebracht zijn, bij de ambachtelijke warme bakker bij m’n ouders om de hoek staat er daadwerkelijk iemand om 4 uur ‘s nachts bolletjes te draaien als je na het uitgaan langsfietst.
En ook tompoucen en puddingbroodjes en taartjes e.d?
Bij die bakker heb je wel echt pech als je op ‘s middags om 4 uur nog iets wil hebben, dus zij maken blijkbaar overdag niet meer producten bij. En doordeweeks hebben ze minder in de etalage qua gebak dan in het weekend. Maar het zal vast niet allemaal die ochtend gemaakt zijn, sommige dingen zijn ook wel gewoon een dag of 2 houdbaar.
Ik hoorde van een ex medewerker dat bij de bakker bart al die gebakjes uit de vriezer komen en elke dag weer terug in de vriezer worden gezet om de volgende dag weer eruit te halen. Geen idee of het bij elke BB is hoor of dat dit gewoon een vieze is. Ze vertelde ook dat broden en broodjes die op de grond vielen naar achter werden gebracht en als de klanten die het hebben gezien weg waren dan werd het weer teruggezet