Dit kan Ik inderdaad beamen
Behalve als mensen een big mac bestellen zonder augurk. Die viste wij er tussenuit omdat er in de saus ook augurk zit. Dus kon nooit een allergie zijn.
Was nog wel met het oude systeem.
Bijna niemand is allergisch voor augurk zelf, meestal is het de selderij die gebruikt wordt de conservering, als je allergisch bent voor selderij vraag je denk ik altijd de allergenen-kaart, want dat zit in zo ongeveer alles.
Maar als je echt allergisch bent aan iets dan vraag of vermeld je dat toch? Ipv gewoon te zeggen âgeen augurkâ
Als er in het oude systeem een big mac in de bin lag te wachten en iemand bestelde een big mac zonder augurk. Dan haalde we het doosje uit de bin en haalde we de augurk van de big mac af. Mensen bestelde iets vaak zonder augurk zodat ze iets vers krijgen.
Maar omdat er ook augurk in de saus van de big mac zit kon het nooit vanwege allergie zijn.
Cc @kali
Hahah dit, ook jaren bij de mac gewerkt en als ze indd big mac zonder augurk vroegen dan vroeg ik altijd of ze allergisch waren. En bij het antwoord ja dan zei ik nou dan doen we de saus er ook af want daar zit ook augurk in. Die vertwijfelde gezichten altijdâ:joy:
Pf wat een onzin. Alsof je alleen een burger zonder mag als je allergisch bent. Waarom niet gewoon een nieuwe maken zonder?
Het hele concept van de Mac is toch juist dat alles al zo goed als âklaarâ is, zodat je snel je eten hebt. Dus dat het niet vers voor je gemaakt wordt tenzij je iets echt niet lust, een allergie hebt enz enz. Als iedereen perse een vers gebakken burger wil en dus maar gaat zeggen dat ze allergisch zijn voor augurken, dan mis je toch het hele concept van snel klaar omdat alles al gemaakt is?
Tegenwoordig kan dat allemaal niet meer bij Mcdonalds. Omdat alles nu op bestelling gemaakt word.
Nou denk dat dat een beetje ver doorgedacht is. Als je iets dat afwijkt bestelt wacht je iets langer. Dat is het probleem toch niet. Bovendien is zoân burger dan nog binnen 5 min gemaakt.
Is een fast food-restaurant nog een fast food-restaurant als ze alles Ă la carte klaarmaken?
Het gaat nog steeds over de Mac hoor. Die losse componenten liggen er wrs al een uur. Wordt alleen even anders op elkaar gepleurd.
Tegenwoordig wel. Eerst niet.
Tuurlijk mag je gewoon een burger bestellen met iets eraf maar wees dan gewoon eerlijk en zeg dan niet dat je allergisch bent. Alsof de mac, als je zegt niet allergisch te zijn, de burger meeneemt en dan de augurk er tussenuit vist. Nee er wordt ook gewoon een nieuwe burger gemaakt. Maar zoals @kali zegt stel dat iemand echt allergisch is (ook voor augurk) moet je heel de keuken bijna ontruimen om kruisbesmetting te voorkomen
Dat was toch juist het hele punt van @Nox, dat ze dat juist wel deden omdat het toch geen allergie was
Ja nu ik terug lees gebeurde dat dus⊠nou ja kan wel met zekerheid zeggen dat dat bij het filiaal waar ik werkte echt streng verboden was
Nooit geweten dat mensen iets bij de Mac bestellen met expres een ingrediĂ«nt minder onder het mom van âdan wordt het vers klaargemaaktâ Wat een onzin ook
En er zit al zo weinig zout op tegenwoordig
Wat een nare manier van denken en handelen tegenover een klant. De klant betaalt, en dan mag de klant ook vragen om een burger zonder augurk, zonder daarvoor een reden te hoeven opgeven. Wie ben jij om hun bestelling in twijfel te trekken en te bepalen of zij wel of geen saus erbij mogen?
Ik bestel wel eens cheeseburger zonder vlees, mag toch hopen dat daar geen burger tussen heeft liggen sappen