Dat was toch juist het hele punt van @Nox, dat ze dat juist wel deden omdat het toch geen allergie was
Ja nu ik terug lees gebeurde dat dus… nou ja kan wel met zekerheid zeggen dat dat bij het filiaal waar ik werkte echt streng verboden was
Nooit geweten dat mensen iets bij de Mac bestellen met expres een ingrediënt minder onder het mom van “dan wordt het vers klaargemaakt”
Wat een onzin ook
En er zit al zo weinig zout op tegenwoordig 
Wat een nare manier van denken en handelen tegenover een klant. De klant betaalt, en dan mag de klant ook vragen om een burger zonder augurk, zonder daarvoor een reden te hoeven opgeven. Wie ben jij om hun bestelling in twijfel te trekken en te bepalen of zij wel of geen saus erbij mogen?
Ik bestel wel eens cheeseburger zonder vlees, mag toch hopen dat daar geen burger tussen heeft liggen sappen 
Nou heel logisch. Als de klant echt allergisch is voor augurk. Dan is de vraag logisch want in de saus zit ook augurk.
Ik laat nooit dingen weghalen, ik neem altijd extra kaas extra saus extra burger 
Hahaha why weghalen als je kan TOEVOEGEN
#vreetzakkenlife
Wow kan dat?
Wooooow
Wil ik ook 
Ik heb dit alleen in het buitenland gedaan ( fish filet met extra kaas en extra burger). Maar hier moet ik het nog proberen!
Augurken kun je niet toevoegen 

Mijn vriend wil altijd een big Mac zonder kaas (i know, hij is stuk) en toen zei ik een keer “nou doe mij dat plakje kaas dan maar” en toen keek dat meisje achter de kassa me zo aan

Ja ik begrijp dat dit gevraagd kan worden met goede intenties, om een allergische reactie te voorkomen en de klant te informeren. Maar die gedachte las ik niet echt in het spottende bericht hierboven…
Als 100 mensen per dag dat vragen omdat ze gewoon willen dat je een nieuwe burger maakt is dat toch super irritant? Alsof ze niet zelf de augurk van hun big mac kunnen halen… Dat is niet de reden waarom ze het vragen dat is het punt net
Ik ga het zo maar testen 
Ik wil dus stiekem ooit nog eens een vegaburger met extra bacon. Maar ik durf het niet aan voor rare blikken die ik dan ga krijgen… Maar ik kan er niets aan doen dat een vegaburger lekker is en bacon ook 
Haha nou ik bestelde vandaag een vega burger en kreeg er eentje mét bacon…
Dus ik ging terug, liet m zien en zei: ik had een vegaburger besteld
Mac meisje: maar dit is vega
Ik: bacon is varken
Meisje: ohhh…
Ben zo blij met die schermen he, ik ben zo’n zeurkut die dus écht geen augurk + de sauzen lust. Nu kan ik zonder schaamte alles eraf flikkeren.