Nou heel logisch. Als de klant echt allergisch is voor augurk. Dan is de vraag logisch want in de saus zit ook augurk.
Ik laat nooit dingen weghalen, ik neem altijd extra kaas extra saus extra burger
Hahaha why weghalen als je kan TOEVOEGEN
#vreetzakkenlife
Wow kan dat?
Wooooow
Wil ik ook
Ik heb dit alleen in het buitenland gedaan ( fish filet met extra kaas en extra burger). Maar hier moet ik het nog proberen!
Augurken kun je niet toevoegen
Mijn vriend wil altijd een big Mac zonder kaas (i know, hij is stuk) en toen zei ik een keer “nou doe mij dat plakje kaas dan maar” en toen keek dat meisje achter de kassa me zo aan
Ja ik begrijp dat dit gevraagd kan worden met goede intenties, om een allergische reactie te voorkomen en de klant te informeren. Maar die gedachte las ik niet echt in het spottende bericht hierboven…
Als 100 mensen per dag dat vragen omdat ze gewoon willen dat je een nieuwe burger maakt is dat toch super irritant? Alsof ze niet zelf de augurk van hun big mac kunnen halen… Dat is niet de reden waarom ze het vragen dat is het punt net
Ik ga het zo maar testen
Ik wil dus stiekem ooit nog eens een vegaburger met extra bacon. Maar ik durf het niet aan voor rare blikken die ik dan ga krijgen… Maar ik kan er niets aan doen dat een vegaburger lekker is en bacon ook
Haha nou ik bestelde vandaag een vega burger en kreeg er eentje mét bacon…
Dus ik ging terug, liet m zien en zei: ik had een vegaburger besteld
Mac meisje: maar dit is vega
Ik: bacon is varken
Meisje: ohhh…
Ben zo blij met die schermen he, ik ben zo’n zeurkut die dus écht geen augurk + de sauzen lust. Nu kan ik zonder schaamte alles eraf flikkeren.
Waarom is dat zo erg dan? Ik heb vaak genoeg een verlepte burger gekregen bij fastfood ketens dus ik snap wel dat klanten dit soort trucjes uithalen… Zo lang de klant duidelijk en beleefd is kan ik me niet voorstellen dat ik diegene om een bepaald verzoek zou veroordelen. Lijkt me sowieso erg vermoeiend om me bij elke klant af te vragen waarom ze iets wel of niet willen.
Over die laatste zin; je moet wel. Stel dat je één keer niet vraagt of diegene geen augurk zou willen ivm een allergie en je haalt alleen de augurk eraf en laat de saus zitten en diegene blijkt allergisch te zijn is er wel een probleem. Tuurlijk heeft degene met de allergie ook verantwoordelijkheid, maar hij/zij wist zeer waarschijnlijk niet dat het ook in de saus zat. Dan zou ik het liever maar aan iedereen vragen, dan dat je de kans loopt dat iemand ziek wordt door een burger.
Of er ook veel andere basisscholen zijn/waren waarbij de leerlingen de schoenen op de gang uitdeden en in de klas pantoffels aan hadden.
Wij deden dit namelijk wel maar ik zie dat eigenlijk nooit?
Wij mochten dat alleen als het heel hard had geregend of gesneeuwd omdat ze niet wilden dat de hele school nat werd.
Wij hadden sloffen over onze schoenen heen maar volgens mij was dat typisch montessori
Ik heb ook montessori gevolgd, maar ik heb hier nog nooit van gehoord.