Wij ook! Vanaf het moment dat er vloerbedekking was gelegd in de hele school (wie bedenkt nou dat dat een goed idee is?!) moesten wij ook pantoffels aan. Vond het héél stom, weet ik nog.
Geen Montessori trouwens of ander ‘bijzonder’ onderwijs.
Wij ook! Vanaf het moment dat er vloerbedekking was gelegd in de hele school (wie bedenkt nou dat dat een goed idee is?!) moesten wij ook pantoffels aan. Vond het héél stom, weet ik nog.
Geen Montessori trouwens of ander ‘bijzonder’ onderwijs.
Huh met je vieze buitenschoenen ín pantoffels?
Hmmm oke. Ik zat ook niet op een montessori school en we hadden ook geen vloerbedekking in de school
Ik werk nu op een montessori school en die doen voor de klas hun schoenen uit en hebben vloerbedekking op school.
@Mimosa het waren een soort blauwe zwembadsloffen, maar dan van leer en een stuk elastiek. Zit te googelen maar kan er geen foto van vinden helaas. Was inderdaad om het zand niet te veel op de grond te laten komen omdat we de hele tijd op matjes op de grond zaten te werken. En elke middag idd bezemen @grace
@Kusjessoldaat dit vind ik een betere oplossing dan die gore sloffen hahaha
@Mimosa
toch gevonden! In het kader van de privacy heb ik alle kindjes even een balkje gegeven
Hahaha die balkjes Goed bezig!
Een schoenovertrek heet zoiets volgens mij
Montessori op de grond zitten en sloffen dragen?? Ik had dat niet hoor haha! Sta er echt van te kijken.
hadden jullie geen kleedjes dan?
Ik moet eerder denken aan een vrije school dan aan een montessori?
Nee… haha! Ben echt in de war
Maria Montessori was wel van de kleedjes, sloffen en bijvoorbeeld ook plantjes. Wordt nog op veel Montessorischolen mee gewerkt.
Je hebt nep-sigaretten! Maar in Nederland wordt soms ook echt gerookt als de acteur dat oke vindt. Of ze inhaleren niet en doen alsof ze roken.
Maar meestal dus kruidensigaretten. Schijnt vies te zijn haha.
En veel sigarettenscenes worden op dezelfde dag opgenomen, bijv bij de Nederlandse versie van Rita. Het lijkt alsof zij (Thekla Reuten geloof ik?) de hele dag door rookt maar in werkelijkheid zijn er maar 5 sigaretten opgegaan.
Ik wil dit op mijn werk
Als ze van die carnavalsoptochten aflasten vanwege bijvoorbeeld het slechte weer, wat gebeurt er vervolgens met de praalwagens? Wordt er later nog een alternatieve optocht georganiseerd of worden de praalwagens al snel weer afgebroken om plaats te maken voor iets voor volgend jaar? Of worden ze verkocht (maar wat moet je er dan mee)?
Op veel plekken wordt er een nieuwe optocht georganiseerd. Praalwagens verkopen is trouwens heel normaal, de basis kun je gewoon nog gebruiken en dan maak je je eigen poppen/decoratie er op!
Dat zou wat zijn dat je kant-en-klare praalwagens koopt en daarmee gewoon volgend jaar de show steelt. Een beetje zoals voorgesneden uien kopen bij de Appie.
Dat gebeurt redelijk veel hoor!