Maar als ik nu in Tilburg een date heb kom ik ook wel weer iemand tegen die ik ken en weet binnen een uur iedereen het behalve mn mama dus ja wat is erger??
Het kan toch nog steeds in de zoetstoffen zitten door een andere verhouding te gebruiken? Daar wordt volgens mij niet over gesproken?
Edit; sorry cola is mijn liefde en verslaving. Er was wel een cola soort met stevia, dat was de groene fles ācola lifeā maar die is er volgens mij weer uit (ik zie me nergens meer)
Er gaan nu wel dingen door elkaar want Cola Zero smaakt anders dan Cola Zero Sugar. Die laatste smaakt erg naar de gewone (zoeter), de Zero een beetje Pepsi achtig en Light heel metalerig haha. Ben ook altijd teleurgesteld als ik Zero Sugar krijg terwijl ik vraag om Zero
Oh wauw, had geen idee dat er ook nog twee smaken zero warenā¦
Wat ik mij afvraag is waarom ik anno 2020 na een keer of 7 gebruiken mn elektrische tandenborstel alweer moet opladen.
Dat is toch bizar? En ik weet niet hoe het bij jou zit maar opladen duurt gerust 20 uur ofzo en dan overdrijf ik niet eens.
Die van mij staat gewoon permanent op de lader, werkt prima
Oh ja dat is niet handig nee! Een stopcontact in de badkamer maken is volgens mij ook wel een kutwerkje
Oh hmm dan is een plankje ophangen toch niet heel veel werk?
Wat bizar dat dat zo lang duurt bij jullie. Ik hoef mijne echt maar 1 keer in de 3 weken op te laden en dan is ie met een nachtje op de lader weer klaar voor weer 3 weken.
Volgens mij gaat de batterij in de tandenborstel gewoon achteruit. Ik moet nu elke nacht laden terwijl dit in het begin echt niet zo was. Heb mijn tandenborstel wel al jaren overigens.
Ik hoop dat je dit niet erg vindt @anon25085977 maar ik geloof eens opgevangen te hebben dat jij slechthorend bent? Als je dit vervelend vind haal ik het weg hoor
Wat voor soort of merk wijn de pastoor drinkt tijdens de mis. Koopt ie dat gewoon in de supermarkt of?
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar! Idd gewoon per doos bij de Sligro, is er een speciale hofleverancier of komt het gewijd en alles uit het Vaticaan?
Zelfde geldt voor hosties! Wie bakt deze? Die komen natuurlijk gewoon uit een fabriek. Maar weer die vragen: is dat een gewone koekjesfabriek met een hostielijn, een echte hostiefabriek (waar staat die dan?) of zijn het van die authentieke Italiaanse/Vaticaanse bakkers?
Misschien dat de paus in het weekend graag zijn koksmuts en bakmix te voorschijn haalt?
Gun die man zān hobby toch?
Hahaha zou dit ook voor particulieren te bestellen zijn? Het lijkt mij geniaal om bezoek iedere keer als ze weggaan een hostie mee te geven en dan te zeggen āgaat heen in vredeā
Misschien kun je zoān ding gebruiken
(Geen idee of deze link werkt maar het is zoān hanger voor om het stopcontact om je telefoon op te leggen)
Absoluut zeer zeker. De wijn wordt ingekocht bij groothandels, volgens mij is het altijd de goedkoopste haha. Deze wordt ook weer verdund. De hosties worden ook gekocht en gebakken door speciale hostiebakkers, maar als er nonnen bij de parochie horen, bakken deze ze ook vaak. Er zijn voorschriften voor wat een hostie mag zijn, wat erin moet zitten enzovoort. Er is een hostierecept waar mensen zich aan moeten houden, anders telt het niet.
Dit is in de katholieke kerk zo. In de protestantse kerk zijn het vaak gewoon matzes, brood of crackers en wordt het avondmaal vaak gevierd met druivensap ipv wijn.
In orthodoxe kerken wordt het brood gebakken door iemand uit de parochie zelf en wordt wat overblijft ook weggegeven. Bij de katholieken wordt alles wat over is van de dienst opgegeten door de priester en bij de protestanten vaak aan de eentjes gevoerd oid
@Tubing en alle anderen