die andere is toch gewoon fatima, zij zijn volgens mij gewoon al jaren het gezicht daarvan? soort ambassadeurs ofzo?
Fatima van de hockey toch? Ja, geloof dat zij het sowieso al lang samen doen. Wie die derde is weet ik niet…
Volgens mij een voetbalster.
Ik vraag me sowieso af hoeveel zij kosten voor dat merk. Ken ook niemand die iets van Zinzi heeft.
En of alle vrouwen hetzelfde verdienen…
ik vind het juist leuk dat ze Fatima en Lieke gebruiken, juist omdat ze geen model zijn van beroep.
Stond vandaag op het station te wachten op een verlate bus, dus vroeg me dit ineens af. Wat gebeurt er met buschauffeurs als een bus echt extreem te laat is? Hebben de chauffeurs dan geen of minder lang pauze, vertrekt de volgende bus die de chauffeur moet rijden dan ineens veel later of hebben ze op grote stations altijd een ‘reserve’ chauffeur zitten die dit soort ritten overneemt?
Geldt ook voor treinen natuurlijk.
Iedereen valt in het niet naast Kim. Zou dan eerder een andere sporter kiezen. Eentje die niet blondachtig is
Bij buschauffeurs is er een dienst voor. Dan zit je uren in de kantine te chillen tot er iets misgaat waar je op in moet springen (dit was tenminste tot een jaar of vijf terug zo, geen idee of het veranderd is…)
Ah oke, thanks! Op zich best wel logisch dat het zo werkt, want die pauzes zijn natuurlijk gewoon wettelijk geregeld. Lijkt me alleen wel heel kut om een dienst te draaien dat je maar zit te wachten tot een van je collega’s zoveel vertraging heeft dat je zijn of haar lijn kunt overnemen…
Waarom vinden honden sokken zo leuk?
Geen idee. Volgens mij worden ze met een bepaald soort instinct geboren waarbij ze meteen na de geboorte alle sokken uit de was jatten
Ik vind dat ze hier wel kijkt alsof ze moet niezen
Ik had het echt fijn gevonden als mijn hond het bij sokken hield.
Zo heb ik wel eens heel subtiel een string onder de stoel weg moeten trekken met mijn voet (toen ik een heel serieus zakelijk gesprek had met mijn accountant) omdat mijn hond die uit de wasmand had gehaald en daar had neergelegd.
Waarom is het zo als je een papiertje op straat laat vallen en je loopt ernaar toe om het op te rapen dat altijd de wind er net voor zorgt dat het wegwaait als je inmiddels gebukt zit om het papiertje op te rapen. En als je dan naar het papiertje toeloopt en weer bukt om het op te rapen het stilligt tot je het bijna hebt aangeraakt.
Ik heb er twee paar oorbellen van en ik ben er echt over te spreken! Ze blijven nu al jaren mooi en het is ook niet gek duur.
Hoe worden plastische chirurgie behandelingen ontwikkeld? Bijvoorbeeld die buttlift waarbij het vet ergens uit je lichaam wordt gezogen en vervolgens teruggeplaatst in je bil. Begint dat met een vindingrijke arts dit idee heeft en het gewoon bij een gewillig slachtoffer uitprobeert? En dat de eerste paar billen misvormd worden voor de arts weet hóe en waar precies hij het vet moet terugplaatsen?
Hoe leert die eerste arts hoe hij dat vet mooi boetseert?
Ik denk dat veel operaties ook “bedacht” worden door patiënten zelf, dat iemand binnen komt en zegt pff ik heb te veel vet in mijn buik dus wil een liposuctie en te weinig in mn billen dus wil implanteren, en dat een arts dan denkt hey wacht eens ff, kan ook je buikvet in je billen stoppen.
Haha maar daar komt toch meer bij kijken dan het er gewoon terug instoppen, weet ik inmiddels van chirurgie tv programma’s. Het ven centrifugeren en verschillende cellen scheiden, en dan een specifiek soort cell terug stoppen. En dan het vet wat al in de bil zit losmaken volgens mij, voordat de nieuwe cellen erbij gespoten worden. En dit zijn de dingen die ik even als leek weet te benoemen. Het kan toch niet zo zijn dat die eerste arts die het ging uitproberen het ongefilterde vet gewoon op 1 random plek ingespoten, omdat hij toen nog niet wist wat artsen nu weten, waardoor die patiënt uit de operatie kwam met een vetbult óp haar bil? Hahaha
Misschien testen ze op dieren?
Hahahhaa sorry dit is een superlogisch antwoord (al dan wel niet ethisch onwijs onverantwoord), maar het enige wat ik nu voor me zie is een muis met giga borsten en bil implantaten