Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Ik leefde altijd in de overtuiging dat cola zero hetzelfde is cola light. Met alleen een marketingtechnisch verschil om mannen ook light te laten kopen: Zero klinkt ‘stoer’.

Nu las ik hier laatst iets over een smaakverschil en my mind was blown. Is er echt een verschil?

3 likes

Ja vind ik wel!
Cola Zero is ook mijn favoriet. Smaakt wel anders dan regular cola vind ik hoor.

1 like

Ik ben geen colakenner, dus had geen idee. Maar zitten er dan echt andere ingrediënten in? Het verschil zou 'm dan in de zoetstoffen moeten zitten, denk ik. Want beide geen suiker, maar verder wel de originele coca cola-formule.

Edit: ik vind net dit. Het zit dus niet in de zoetstoffen en smaak is wel degelijk verschillend:

Was er nou een manier om op je telefoon te replyen en niet gelijk naar het einde van het topic te gaan? Zo irritant.

Hoe het is om in een dorp te wonen buiten de randstad.

3 likes

Eh gewoon? Hahah

2 likes

Huh is er een wereld buiten de randstad???

2 likes

Precies wat ik in gedachten had🤣

Ik ruik de afbeelding gewoon

4 likes

Ja maar je hebt dorpen en je hebt dorpen he. Als je in een dorp woont met maar 1 straat is het logisch dat iedereen elkaar kent, in het dorp waar ik vandaan kom is dat weer niet zo. Ook dat je iedereen moet groeten op straat was (of is, woon er al 10 jaar niet meer) niet aan de orde, was daar net zo anoniem als dat ik nu in de stad ben.

1 like

Maar als ik nu in Tilburg een date heb kom ik ook wel weer iemand tegen die ik ken en weet binnen een uur iedereen het behalve mn mama dus ja wat is erger??

3 likes

Het kan toch nog steeds in de zoetstoffen zitten door een andere verhouding te gebruiken? Daar wordt volgens mij niet over gesproken?

Edit; sorry cola is mijn liefde en verslaving. Er was wel een cola soort met stevia, dat was de groene fles ‘cola life’ maar die is er volgens mij weer uit (ik zie me nergens meer)

Er gaan nu wel dingen door elkaar want Cola Zero smaakt anders dan Cola Zero Sugar. Die laatste smaakt erg naar de gewone (zoeter), de Zero een beetje Pepsi achtig en Light heel metalerig haha. Ben ook altijd teleurgesteld als ik Zero Sugar krijg terwijl ik vraag om Zero :expressionless:

Oh wauw, had geen idee dat er ook nog twee smaken zero waren…

2 likes

Wat ik mij afvraag is waarom ik anno 2020 na een keer of 7 gebruiken mn elektrische tandenborstel alweer moet opladen.

3 likes

Ik red 7 keer niet eens

3 likes

Dat is toch bizar? En ik weet niet hoe het bij jou zit maar opladen duurt gerust 20 uur ofzo en dan overdrijf ik niet eens.

1 like

Ja geen idee, ik had hem laatst een nacht opgeladen maar na een paar keer had ik al het idee dat ie minder sterk was. En ik heb deze pas een paar maanden ofzo.

Die van mij staat gewoon permanent op de lader, werkt prima

2 likes

Oh ja dat is niet handig nee! Een stopcontact in de badkamer maken is volgens mij ook wel een kutwerkje