Oh hmm dan is een plankje ophangen toch niet heel veel werk?
Wat bizar dat dat zo lang duurt bij jullie. Ik hoef mijne echt maar 1 keer in de 3 weken op te laden en dan is ie met een nachtje op de lader weer klaar voor weer 3 weken.
Volgens mij gaat de batterij in de tandenborstel gewoon achteruit. Ik moet nu elke nacht laden terwijl dit in het begin echt niet zo was. Heb mijn tandenborstel wel al jaren overigens.
Ik hoop dat je dit niet erg vindt @anon25085977 maar ik geloof eens opgevangen te hebben dat jij slechthorend bent? Als je dit vervelend vind haal ik het weg hoor
Wat voor soort of merk wijn de pastoor drinkt tijdens de mis. Koopt ie dat gewoon in de supermarkt of?
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar! Idd gewoon per doos bij de Sligro, is er een speciale hofleverancier of komt het gewijd en alles uit het Vaticaan?
Zelfde geldt voor hosties! Wie bakt deze? Die komen natuurlijk gewoon uit een fabriek. Maar weer die vragen: is dat een gewone koekjesfabriek met een hostielijn, een echte hostiefabriek (waar staat die dan?) of zijn het van die authentieke Italiaanse/Vaticaanse bakkers?
Misschien dat de paus in het weekend graag zijn koksmuts en bakmix te voorschijn haalt?
Gun die man zân hobby toch?
Hahaha zou dit ook voor particulieren te bestellen zijn? Het lijkt mij geniaal om bezoek iedere keer als ze weggaan een hostie mee te geven en dan te zeggen âgaat heen in vredeâ
Misschien kun je zoân ding gebruiken
(Geen idee of deze link werkt maar het is zoân hanger voor om het stopcontact om je telefoon op te leggen)
Absoluut zeer zeker. De wijn wordt ingekocht bij groothandels, volgens mij is het altijd de goedkoopste haha. Deze wordt ook weer verdund. De hosties worden ook gekocht en gebakken door speciale hostiebakkers, maar als er nonnen bij de parochie horen, bakken deze ze ook vaak. Er zijn voorschriften voor wat een hostie mag zijn, wat erin moet zitten enzovoort. Er is een hostierecept waar mensen zich aan moeten houden, anders telt het niet.
Dit is in de katholieke kerk zo. In de protestantse kerk zijn het vaak gewoon matzes, brood of crackers en wordt het avondmaal vaak gevierd met druivensap ipv wijn.
In orthodoxe kerken wordt het brood gebakken door iemand uit de parochie zelf en wordt wat overblijft ook weggegeven. Bij de katholieken wordt alles wat over is van de dienst opgegeten door de priester en bij de protestanten vaak aan de eentjes gevoerd oid
@Tubing en alle anderen
Dit is iets dat ik mij al heel lang afvraag en nu met die nieuwe Kruidvat makeup die ze voor een campagne in een âchiquerâ jasje hadden gestoken:
Waarom zou je je product bewust âgoedkoopâ laten ogen? Je ziet het ook vaak bij de huismerken van supermarkten, lilleke typografie en kleuren, niet eens omdat het goedkoper is om te produceren maar omdat het er goedkoop uitziet.
De âneppeâ producten voor de campagnestunt
De echte producten en branding.
Ziet er meteen megakinderlijk uit haha. Dan schiet je jezelf toch in de voet?
Zouden mensen echt naar mooi design kijken en zeggen ânee daâs vast te duur voor mijâ?
Ik kan me wel voorstellen dat als jij geen cent te makken hebt, je eerder naar dit soort producten grijpt dan naar mooie zwarte doosjes met gouden letters. Denk dat je hersenen automatisch de associatie âluxe = duurâ maken?
ja of vooral een jongere doelgroep aan willen spreken, meer mikken op tieners want die kopen vaker iets? of gewoon slechte marketing brainstorm.
In de supermarkt kopen mensen eerder de goedkoop uitziende producten zonder te checken of het echt goedkoop is want haast enzo?
Vind dit zooooân rare campagne.
âeen boost gevenâ is zoân slecht copywriters clichĂ©.
(Edit: irrelevante ergernis, sorry haha)
Ja dat klopt! Ik heb wel eens een fles gekocht want mijn vader vindt die wijn zo lekker. Nou⊠daarover zijn de meningen verdeeld. Voor de liefhebber:
Ik heb weleens een hostie genomen, maar ben ongelovig. Ik mocht nooit gaan bij diensten die ik wel bezocht en wilde gewoon weten wat voor magische cracker ik miste.
Mân zusje en ik vroegen vroeger soms of we het brood wat overbleef na de dienst mochten meenemen en dan speelden we thuis dominee in de pyjama van mân moeder (zoân lange haha).