Wat je even kwijt wil #15

Ik ga vanmiddag voor een paar dagen naar Duitsland, hebben jullie nog DM-favorieten die ik moet checken? (<3 DM)

1 like

Ohja dat is ook nog een optie inderdaad. Na 2 weken toch?
Webshop zei dat ik moest weigeren maar ik ben niet thuis dus heb het maar meteen naar postpunt laten brengen

Dit klinkt zo irritant! Vind niet dat je zeurt. Heb je er uit beleefdheid niets van gezegd? Of wist je gewoon niet zo goed wat je met de situatie aanmoest?

Dagcrème met een urea! Echt een topper in dit weer. Van Balea.

1 like

Die heb ik toevallig al! Haha :smiley:

1 like

Voor vragen kun je hier terecht:

Veel dingen zijn namelijk alleen op te lossen door @anon25548216 en die leest niet mee met @moderators.

Maar er staan ook topics in waarin ik werkelijk nog nooit gekeken heb? Nouja heb iig een bericht gestuurd en zal het wel ff bekijken dan.

Ja ik ben er nog nooit geweest, maar toevallig mijn collega’s begin deze maand. Hij vertelde over Hamley’s dat het zo gaaf was daar.

1 like

Bella Vida café! Misschien wel favoriete café waar ik geweest ben ooit, creatieve drankjes, leuke inrichting, vriendelijk personeel en heel gemoedelijke sfeer. Per ongeluk gevonden maar echt moeite waard, ligt ook heel centraal.

Parlour is ook top, soort “grungy” cocktailbar. Beetje smoezelig maar daardoor juist wel sfeervol en goedkoop.

1 like

Je hebt schuin tegenover dat draaiende beeld van het hoofd van Kafka (die zilveren) een heel goedkoop vegetarisch + vegan buffetrestaurant waar het na een bepaalde tijd ook nog met 10 of 20% korting is. Superlekker eten! Verder ben ik ook altijd fan van Loving Hut (je hebt er drie in Praag geloof ik), al is de inrichting daar nooit zo gezellig.

En ik zou overdag naar Slavia gaan, dat is echt zo’n mooi ouderwets café aan het water waar vaak een pianist speelt. Voor in de avond vind ik Kellyxír heel nice, dat is een ‘alchemistenpub’ met een toffe inrichting in een oud deel van de stad.

Qua ‘natuur’ zou ik zeker de Petrin beklimmen en rondlopen in het Letna Park!

Veel plezier, Praag is echt tof <3

3 likes

Bij een pakketpunt kan je het pakketje ook weigeren. Dan wordt het dezelfde dag weer teruggestuurd. Zonder dat je zelf een retourlabel oid moet maken. Gewoon retour afzender.

1 like

Deze!

1 like

Er is vgm een dm topic! Die vol staat met favo’s. Zelf check ik ook altijd de site hahaha en veel dm shoplogs. Veel plezier!

Oooooomg ik ben ZO dom!!! Ik ben zo goed als klaar met m’n minor en over twee weken ga ik stage lopen, dus ik zit totaal niet meer in het ritme van rooster checken en naar lessen gaan.

Dus ik was vanochtend lekker rustig aan aan het doen, lang gedoucht, lekker relaxed boodschappen gedaan etc. Kom ik thuis en bedenk ik me: hmm. het is al de 21e, toch maar even kijken of ik deze week nog iets belangrijks heb.

Heb ik gewoon vandaag mn fucking eind assessment!!! :anguished: echt omg op mezelf. Ik woon anderhalf uur reizen van mijn hogeschool af, maar gelukkig ben ik pas om 14.30 ingeroosterd. Ik ben dus als een malloot mn tas in gaan pakken en alles en zit nu in de trein.

Jemig hé. Ik hoop dat ik het assessment haal zo, met nauwelijks voorbereiden. Het is gelukkig een waarderend assessment waarbij je bepaalde keuzes moet verantwoorden enzo, dus er wordt geen kennis getoetst. Maar toch.

19 likes

Wel onwijs fijn dat je er nog op tijd achter kwam!! Heel veel succes!

Succes!

Menstruatie

Ik heb het laatste jaar zoveel pijn als ik een tampon in breng zelfs bij die mini tampons. Ik ga ook dood van de pijn als ik hem er uit moet halen, terwijl ik wel vrij veel bloedverlies heb en bij de seks heb ik nooit pijn.

Ik word helemaal gek van mijn maag. Dan gaat het weer een paar weken prima, en zo ineens weer enorme dyspepsie-klachten met constant hongergevoel. Omeprazol zou hier niet voor helpen zei de huisarts, dus dat neem ik ook niet meer maar ik heb de indruk dat het ook niet vanzelf over gaat nu. Als ik nou eens wist wat mijn maag zo triggert…

Ik heb dit altijd gehad, nooit tampons kunnen verdragen. Niet met inbrengen, niet met inhouden en niet met eruit halen. Verder nooit ergens last van. Zou graag eens willen weten wat dit is

Ja inderdaad! Geluk bij een ongeluk haha. En @Luna111 dankjewel!