Wat je even kwijt wil #15

Het lijkt wel of ik overdag energiek genoeg ben om 1000 dingen tegelijk te denken waardoor ik me op niks echt kan concentreren. Zodra ik moe word kan ik pas echt werk verzetten want dan heb ik de energie niet meer om al die 1000 dingen ‘aan’ te houden.

En als het stil is word ik afgeleid door mijn eigen gedachten maar als er een tv aanstaat of mensen hard praten en mijn hersenen hun best moeten doen dat weg te filteren kunnen ze niet meer afleidende gedachten produceren waardoor ik me ook beter kan concentreren

Echt chill dat ik van 9 tot 5 in een stil kantoor moet werken

2 likes

Bleh ik lig wakker en voel keelpijn en snot opkomen. En het word steeds erger, begin ook misselijk te worden.
Ik wil dit niet, heb echt nog drie super volle dagen met afspraken.

Jeej ik heb redelijk geslapen (alsnog wel moe). Hopelijk gaat alles goed vandaag. Ben blij als deze dag/werkweek erop zit joh.

4 likes

Hm super shit dat ze niet echt meewerkend zijn. Even alle opties af hoor, maar zou het kunnen dat je nog (heel!) veel vakantie uren opgebouwd had staan die nu, tegelijk met vakantiegeld, uitbetaald zijn en dat daardoor het bedrag dus veel hoger is geworden, waardoor er meer belasting af is gegaan?

Kheb zon facking honger hè kapot irritant

haha van de week was volgens mij in het youtubers topic wie een telefoonnummer van een bn’er in zijn telefoon had, en toe had ik vannacht gedroomd dat ik het nummer van Arjan Lubach had haha, en helemaal cool ging doen daarmee op het forum

6 likes

Ik heb gister per ongeluk shampoo met siliconen gebruikt en krab me helemaal de tyfus, lijkt wel of het sneeuwt op mijn hoofd.

Een belangrijk systeem binnen het bedrijf is weer aangezet. Ofja een nieuw systeem. Wordt vandaag testen hoe alles werkt en of het het doet. Wordt een leuke dag, vanmiddag gelukkig een team middag, dus kunnen we het zijn alle niks doen. Morgen krijg ik een Vendor op bezoek de hele dag. Dus als mijn collega’s alles getest hebben en de eerste fouten hebben gemaakt. Dan kan ik vrijdag lekker in 1 keer door het proces heen :slight_smile:

So low heeft veel aanbod. Soms wel een beetje ordi :wink:

1 like

Ik had gedroomd dat ik een biggetje als huisdier had, zo schattig

5 likes

Zelf maken? Misschien leuk om met je dochter te doen.

2 likes

Ik ben echt heel bang voor spinnen, maar dan écht heel bang. Gelukkig hebben we er hier in huis nooit zoveel, of ik zie ze in ieder geval niet. En gelukkig is daar mijn vriend die altijd alles voor mij weghaalt. Maar toen…

Hij is nu een weekje op wintersport dus ik ben alleen thuis. Meteen de eerste paar uur nadat hij vertrokken was, liep er een spin over de vloer! Paniek!! Nou goed, iemand heeft hem voor mij weggehaald hahaha. Toen wilde ik gisterenavond naar bed, sla ik mijn deken op en zie ik tot mijn verbazing dat er een dode platgedrukte (!!!) spin in mijn bed ligt :sob::sob::sob::sob::sob::sob: echt wtf?! Heb echt staan janken als een baby, helemaal verstijfd. Maar toch de ballen gehad om het weg te halen met 600 tissues. Hoe kan dit?! Nooit spinnen in huis en dan in 2 dagen tijd ineens 2 spinnen waarvan een in mijn bed, gewoon de allerergste plek om er een te vinden. Zou het liefst mijn huis platbranden en mijn vriend terughalen. :sob::sob::sob:

3 likes

Die scène vond ik als kind altijd dood eng.

Hmm dit zou de enige logische verklaring zijn. Blijf het dan alsnog vreemd vinden want ik kom bij lange na niet in de buurt van de hoogste schijf als het om vakantiegeld gaat. Het helpt ook niet mee dat ik al super pissig op ze ben omdat ik ook nog een ander bedrag van ze tegoed heb en ze niet meewerken en totaal niet behulpzaam zijn.

Ik vind het superlastig om een cadeau voor een bepaalde vriend te vinden; hij viert zijn verjaardag samen met zijn vriendin maar heeft aangegeven ons idee voor een cadeau niet leuk te vinden en hij wil liever een ander cadeau (wat 60 euro kost). Nou geven we het cadeau met zn tweeen (ik en een vriendin van me), hooguit drieën, als mijn vriend meedoet. Dat betekent dat wij als stel 40 euro zouden uitgeven aan een cadeau, maar ik vind dat best veel geld aangezien mijn vriend ze niet super goed kent en niet zo’n zin heeft mee te gaan. Wat zouden jullie doen? Ik kan ook echt even niks anders bedenken qua cadeau voor hun samen :confused:

Een diner/bioscoop/bongo/vulmaarin bon? Kunnen ze samen iets doen, heb je ook wat voor die vriendin meteen!

Oh gadver, ik was ook te jong toen ik hem zag en durfde die hele nacht niet te slapen.
Kan me herinneren dat we hem een paar jaar later op school in de klas gingen kijken, dat was ook verschrikkelijk.
Ik krijg ook nog de kriebels als ik er aan denk, dat gevoel van angst is echt sterk, voel het bijna fysiek. Brrrrrrr

1 like

Ik heb cadeaustress. Mijn vriend is volgende week jarig en dat besef ik nu pas. :sweat_smile: Februari voelde nog ver weg…

Gut, wat voel ik me toch een slechte vriendin.

Gisterenavond laat had mijn huisgenoot weer eens een meisje bij. Elke week zijn er wel wat verschillende over de vloer. Maar deze maakte nogal veel lawaai, hard lachen, muziek mega hard aan en het was ondertussen half 12 geweest en was het wel zat. Ik dacht ik ga even subtiel plassen en een beetje chagrijnig reageren en dan snappen ze de boodschap wel :sweat_smile:. Not my finest moment. Maar toen ik dus de woonkamer in keek, stond hij met zijn spiegelreflex foto’s te maken van haar terwijl zij op de bank lag in een handdoek :o_o:. Ik vraag me nu echt af of dat de manier is waarop hij meisjes mee naar huis krijgt, als cliché “fotograaf”.

39 likes

Don’t. Ik wilde eerst een banga bon invullen maar ik googelde toch maar eerst even hahah

3 likes