Wat je even kwijt wil #15

Ik zit in een kerkje in Oisterwijk aan mijn dossier te werken en ik ga volgende week naar een open podium om een reportage te maken. Zo leuk!!

4 likes

@Evi-lena lijkt me prima! En als het er uiteindelijk leuk is maakt die reis tijd niks uit. Wat ik wel zou doen als het een mogelijkheid is om een oude fiets of iets dicht bij het station te zetten en die ook daar te laten. In de spits met een fiets is denk ik nog erger dan branden in de hell.

2 likes

Jaaa die ga ik niet meenemen in de trein hoor, ik haat die mensen, sorry

5 likes

Er is iets veranderd hier, maar ik kan mijn vinger er niet opleggen. :face_with_monocle: Vooral op de overzichtspagina van alle topics, lijkt het anders. Misschien dat de titels van de topics eerst dikgedrukt waren en nu niet meer ofzo. Of ik ben gewoon in de war, kan ook.

5 likes

Ja de letters lijken groter, of verder uit elkaar te staan, ik weet het ook niet precies

1 like

Ja en op mobiel zijn de animaties anders als je op het menu klikt of een poll invult… misschien een update van discourse?

1 like

Ja en de tags staan onder de titels, ipv ernaast. Dacht ik te zien.

Ik zat de Ted Bundy documentaire op Netflix te kijken, en besefte me ineens dat hij best wel veel op Ted mosby van how I met your mother lijkt?

download

21 likes

Wauw inderdaad! Wel een heel verschil met Zac Efron die hem gaat spelen in de film die binnenkort uitkomt

1 like

Ja he, ik dacht ook iets met de letters.

En dit ook inderdaad. De tags ook dikgedrukt, ik weet niet of dat al was.

Zal inderdaad wel een update zijn geweest. Zo subtiel dat het niet meteen overduidelijk is, maar dat je aan jezelf gaat twijfelen. :thinking:

1 like

En! Soms als ik als laatste gereageerd heb staat mijn avater rechts en soms links. What is that all about

1 like

Ahhh gelukkig zeg!!! Kon me al niet voorstellen dat het zo lang zou duren, ging bij mij ook heel snel. Goed dat je het nog eens hebt gecheckt iig! Heel veel plezier :grin::grin:

1 like

Raarrr!

Ja ik dacht al, het duurt idd allemaal evenlang.
Maar maakt niet meer uit, je bent er dus gelukkig is het helemaal goedgekomen!
Enjoy en have fun!! Ik weet niet waar je bent maar een hangmat klinkt erg goed! :sun_with_face::palm_tree::ocean:

1 like

Ja! Ik dacht nog hadden ze beter hem voor kunnen casten :joy:

1 like

Uitslag van m’n thuistest gekregen en geen hpv gevonden :man_dancing::man_dancing:

49 likes

Ik had zojuist de meest irritante verkoopster aan de deur. Ik wilde uiteindelijk niet overstappen en daar reageerde ze enorm bot op. Meteen spijt dat ik niet meteen de deur dicht gedaan heb.

Ik ook, vraag me altijd af wat de criteria daarvoor zijn? Vind zoiets nou niet per se heel erg breaking news?

2 likes

Morgen is mn laatste werkdag op de groep en ik vind het echt lastig. Heb echt een aantal jaren met mijn bewoners gewerkt en ga ze zo missen. Ook mn collega’s. Het is goed zo maar zoooo raar

1 like

Ik heb morgen een heel belangrijk tentamen en ben al een week met de stof bezig, maar het lukt me niet om het ‘echt’ te begrijpen… Het is een vak bij een andere faculteit dus totaal anders dan wat ik normaal doe

Zo stressvol en frustrerend :cold_sweat: