Wat je even kwijt wil #15

Jeeej!! :partying_face:

Heb ik al gekeken maar er is meer dan de helft van dat bedrag afgehaald. Het uitzendbureau is niet echt bepaald meewerkend bij vragen.

Het sneeuwt hier momenteel in Parijs en ik wil eigenlijk heel graag dat er morgenochtend een dik, wit deken ligt, maar ik vrees ervoor :slightly_frowning_face:. Het lijkt me zo tof om in de sneeuw door Parijs te lopen.

2 likes

Ik ben benieuwd. Ik hoop het beste voor je!

Dacht dat het vandaag was gebeurd.

Ik heb nachtdienst en ik hoop heel erg dat de ellende pas begint als ik thuis ben, echt geen zin om uren in de file te staan voor ik naar bed kan :frowning:

Ik heb echt een vreselijke vreselijke avonddienst gehad. Veel te weinig personeel en de bewoners waren ook echt heel irritant

fun fact ik heb op de middelbare school biologie gehad van een van die tweeling

4 likes

Ik gaf vandaag een presentatie en zag er al weken tegenop en was ZO zenuwachtig en vond het echt niet leuk om te doen MAAR er is zooooo’n last van m’n schouders gevallen nu het erop zit en ik had nooit gedacht dat het vanavond zou worden en ik zou kunnen zeggen en denken “zo, dat is klaar”.
Ik ben blij. Ik vier het met een biertje en chips op de bank.

10 likes

Ik moet morgen ook reizen voor een belangrijke afspraak maar dan met de trein alleen maar ik ben ook bang voor slecht weer

Waar ga jij heen??

Ik zit Dexter’s laboratory weer te kijken en ik ga echt helemaal stuk zo grappig :joy:

7 likes

Ik hoop ook voor jou dat het meevalt! Fijne reis toegewenst en veel plezier :heart: ik had ook wel meegewild joh :heart_eyes:

1 like

Mehhh ik heb bereikbare dienst vannacht en was net al bij een cliënt waarvan het me niks zou verbazen als hij vannacht belt. Kan ook heel goed zijn van niet, maar toch lig ik dan nu zo onrustig in bed…:roll_eyes: Ik heb dat wel vaker. Heel irritant, het is niet eens iets levensbedreigends ofzo…
Ik denk ook steeds: ga gewoon slapen, je hoort het vanzelf als je wordt gebeld en het wordt er zo niets anders van… maarja, helpt niks natuurlijk.
Goed verhaal.

Haha nu hoor ik meteen dat liedje, “in Dexter’s laboraaaatooooryyyyy”.

1 like

Op de wc na pittig eten. Auw!

2 likes

Lives the smartest boy…you’ve ever seeeeeen :joy:

1 like

Ik heb mn haar net cosmic purple geverfd en het blijft uitvallen en ik blijf het verven. Ik leer nooit!!!

1 like

Ik moet mijn bed nog opmaken :rage:

Oh dat is echt vreselijk. Was je het vergeten?

Hahah ja ik wilde het voor het eten doen maar dat lukt niet meer. Kwamen twee vriendinnen eten en die zijn net pas weg. Maar heb het al gedaan! Schoon bed is bomb

3 likes

Ik hoop dat de sneeuw meevalt vannacht/morgen en dat alle heisa voor niets is. Kou is prima, maar die sneeuw is zo onhandig :triumph: