Dat weet ik niet want ik moest al vroeg de deur uit voor werk. Ik zal de schade opnemen als ik straks thuis ben want meestal is het na meisjesbezoek een rommeltje. Dan haalt hij alles uit de kast hoor: samen koken, sterke drank. En blijkbaar nu ook een camera .
Ik zou veel te nieuwsgierig zijn om niet terug te bellen!
De foto even google searchen
Ik had het gisteren aan de telefoon met mijn moeder over iets super specifieks en heb daar vervolgens niets mee gedaan qua google of opzoeken op internet… Maar ik krijg uitgerekend daarvan een reclame op instagram?? Ik voel me serieus afgeluisterd ofzo haha
Je mobiel luistert ook altijd mee, helaas
Misschien had ze dringend foto’s nodig voor haar portfolio als nieuw model haha.
Ik stel het al weken uit om 1 ding voor studie te doen. Toch maar gedaan vanmorgen, nog geen half uur en ik was klaar.
Ik zou gewoon een berichtje sturen met de vraag hoe ze aan je nummer komt en waarom ze belt. Dan weet je het gelijk en hoef je niet zelf te bellen haha.
Ik ben eindelijk begonnen met iets waar ik afgelopen weekend aan had moeten werken (vanwege ziek zijn + uitstellen + werk). Alleen is het een beetje jammer dat ik het nu nooit meer op tijd af ga krijgen
Ik voel me sip, vrijdag wat rots op werk gehad.
Gister was de eerste dag dat ik niet gehuild had, maar helaas, het is nu weer raak.
Oh sorry helemaal over je berichtje heen gelezen. Onze kat is 4 en de nieuwe 5. Het zijn beide (herplaats) Perzen en beide opgegroeid met veel andere katten dus we hopen dat het goed gaat. Zijn ook allebei rustige katten. Onze kat nu reageert ook heel weinig op andere katten. Als je een linkje hebt met tips, heel graag!
ik heb ze hier staan in een potje! Ziet er echt vet uit, (vind ik zelf), bij mij stelden ze het zelf voor om ze mee te nemen naar huis dus denk dat ze er niet raar van zullen opkijken als je het vraagt.
Ik heb vandaag voor het eerst na 6 jaar een tandarts bezocht.
Liep me nog net niet dun langs de benen, maar heb het gedaan!
Dat moment dat er ergens twee knappe tuinmannen en een buurvrouw van een cliënt van mij met elkaar staan te praten. Ik loop er voorbij met wallen tot mijn knieën en mijn haren zitten voor geen meter dus ik denk: ik loop er sneaky langs zonder gezien te worden. Roept die buurvrouw natuuuurlijk keihard tegen die mannen: “AH EN DAAR HEBBEN WE DE ZUSTER!” Waarop ze natuurlijk beiden omkijken. Thanks man, goeiemorgen…
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat iedereen die op mijn echte naam gestemd heeft dat alleen maar heeft gedaan om ze a) mijn naam wist of b) eerst naar de resultaten heeft gekeken en gestemd heeft op de meest gekozen naam. Dat is de enige manier waarop ik dit een plekje kan geven.
Aan iedereen die op iets anders gestemd heeft:
Ach dan was t wel heel rot vrijdag
Gaat het wel? Wil je er iets over kwijt verder?
Ik wil mijn vriend trakteren op een avondje cabaret maar kan niet kiezen. Voor wie zouden jullie gaan; Pieter Derks of Kaj Gorgels?
HAHAHA sowieso Pieter Derks. Kaj Gorgels als cabaret???
Pieter Derks!! Ik ben er 1x geweest en vond het heel leuk. Ga toevallig morgen weer . Kaj vind ik op tv best oké, maar echt een hele voorstelling lijkt mij persoonlijk niks…
Even een irritant vraagje hoor: waar in (centrum) Maastricht is er een chill café waar je kan leren? Alle tips zijn welkom
@Oprah weet jij het misschien?