Ik heb genoeg rare huisgenoten gehad maar kan me even niets herinneren over pannekoeken bakken
Ik las ook dat ze bij de IND een personeelstekort hebben waardoor het ook langer duurt, en je een soort van eindeloos lang in hoger beroep kan gaan (zowel de vluchteling als de IND) dus dan gaat er natuurlijk ook veel tijd overheen.
Ik vind het ook vooral vuil dat de VVD nu heeft gedwongen dat er 250 minder vluchtelingen op worden genomen per jaar, omdat we deze kids nu mogen houden (het zijn er trouwens 700 in totaal die allemaal opnieuw in een procedure gaan en waarvan de verwachting is dat 630 (90%) mag blijven). Echt schuiven met aantallen mensen alsof het objecten zijn ofzo
Oh dan weet ik het niet.
Ik lees nu juist veel nieuws over economie en politiek en daardoor begrijp ik het beter, maar dat kan ook komen doordat ik het nu wat langer volg en dus ook specifiek over deze onderwerpen lees (en soms zit er nog wat uitleg bij bepaalde nieuwssites). Maar het is natuurlijk helemaal niet gek als je begrippen niet kent wanneer je je verder niet echt bezig bent met deze onderwerpen in het dagelijkse leven, je kan natuurlijk niet alles weten! En bepaalde onderwerpen zijn natuurlijk weer voor anderen makkelijker te begrijpen.
Aerochino 3 what else.
Ik heb vandaag al zeven afleveringen gezien van Temptation Island Vips en ik ga de laatste vijf ook vandaag kijken. Prima dag.
Oh trouwens nog een tip. Houdbare volle melk schuimt het best maakt niet uit welk merk.
Oke ik ben laat thuis en heb zin in havermout dus ik denk dat ik dat ga eten vanavond.
Met groenten ernaast, uiteraard.
De nieuwe limited editions zijn lekker ! Vooral de istanbul vind ik lekker en dan als cappuchino met een beetje suikersiroop of kaneel siroop en kanneel op top!
Ik stelde de vraag niet maar nou ik dit lees… Ik ben er niet zo in thuis en dacht juist altijd dat het onderdeel van smart tv’s was Vandaar dat ik me er ook nooit naar heb gekeken verder want heb die geen. Maar het is dus om video’s uit apps af te spelen op je tv? En kan het ook gewoon vanaf je laptop/windows? Is het dan wel net zoals bij een hdmi-kabel dat je je telefoon of laptop verder niet kan gebruiken?
Ik vind m echt alles waard en hij gaat nu ook al een paar jaar mee
Ik heb net drie uur zitten knutselen aan een cadeau voor het 11 jaar samen zijn met mijn vriend. Ik ben normaal dus echt niet creatief, dus dit gaat ie wel heeeel leuk vinden. Durf niet te zeggen wat het is, want hij weet van dit forum.
Gisteren Mari kondo gekeken. Na een half uur was ik het alweer zat.
Kan niet tegen dat spullen bedanken en dan wegleggen. En spark joy gedoe.
Net moesten de kinderen opruimen. En heb ik tegen m’n zoontje van vier gezegd: Nee eerst je knuffel en speelgoed bedanken en dan netjes wegleggen en niet gooien. Nou hij deed het ook nog. En ik piste bijna in m’n panty. wat zou Marie kondo trots zijn!
Je zou inderdaad een pannetje melk kunnen koken en dan 3 uur lang kloppen voor een klein beetje luchtige melk. En daarna heel die pan en dat ding afwassen. Terwijl je met een Aerochino binnen 2 minuten een dikke laag schuim hebt en hem alleen maar even hoeft af te spoelen met koud water et voilla. ( oh en je kan er koud schuim mee maken)
Nee grapje gewoon doen waar je zin in hebt ik ben denk ik obsessief verliefd op mn aerochino hahah
Opzich hoef je een pan ook alleen maar af te spoelen hè… is wel heel flauw dit
Edit: tis ook geen wedstrijd hè ze vraagt gewoon om tips. Ik geef mijn tip. Jij kan ook jouw tip geven zonder mijn tip af te kraken.
Ik heb zojuist in 1 week alweer allerlei gemeentelijke belastingen voor dit jaar binnen gekregen, kan daar zo zo zo verdrietig van worden!!!
Ik weet dat het erbij hoort en ben ff dramaqueen maar vind 't zo kut om daar 430 euro aan uit te geven, ik wil niet volwassen zijn
Latte
Huh wtf heb een tindermatch en hij zei “mijt” lol wie is hier undercover???