Oh thanks voor de inspiratie, ik werk vandaag thuis en denk dat ik de snackbar langs laat komen voor lunch…
Ik zou het niet te serieus nemen. Weet natuurlijk niet hoe het zit met diepe slaap maar dat ding denkt regelmatig dat ik nog slaap als ik al rustig aan het wakker worden ben of andersom.
Zit in de trein, kijk net uit het raam en zie dit:
En het heeft bij mij niet gesneeuwd dus ik dit was mijn hoofd:
Ik zit bij de dokter voor mn vagina. Yes, zin in…
Uitstrijkje?
Nee ik heb een schimmelinfectie en vind mezelf even heel vies nu
Gisteren had ik teamdag ik ben echt helemaal leeg van energie. Nu een hele dag met een Vendor. Dit weekend doe ik echt helemaal niks.
Pff ik ben zooo lui. Hoef nergens heen vandaag maar wilde opruimen en schoonmaken en mn leven organiseren maar ik lig nog in bed filmpjes over Ted Bundy te kijken.
Ooooh domper hier, ze bezorgen pas vanaf half 3
Dan ga ik 't wel halen
Ik heb twee 5 sterren recensies gekregen op marktplaats en ik geniet daar echt iets teveel van. Krijg wel een beetje black mirror gedachtes erbij
Is er toevallig iemand hier een dermatoloog?
Ik werk nu in een restaurant waar ik gewoon aan kan klooien als een student maar volgende week begin ik aan m’n afstudeerstage en is alles zo serieus en volwassen? Aan de ene kant heb ik daar ook wel zin in, aan de andere kant ben ik daar echt nog niet klaar voor haha
Je kan het ook zo zien dat er wordt geconstateerd dat er weinig contact is. Niet dat dat aan jou ligt als jij meerdere keren mails hebt gestuurd en hebt gebeld maar communicatie is van twee kanten dus objectief omdat jij geen contact hebt kunnen krijgen ondanks meerdere pogingen daartoe, is het toch ook zo dat de communicatie slecht is? Als je zonder oordeel denkt. Maar waarschijnlijk bedoelt die andere persoon het niet zo, haha.
Ik heb net mijn eerste oriënterende gesprek met een loopbaancoach gehad en ben helemaal blij nu! Had van tevoren gedacht dat ik er heel zenuwachtig voor zou zijn, maar dat was ik uiteindelijk helemaal niet en heb het maar gewoon op me af laten komen. Ik denk dat ze me heel goed kan helpen! Hopelijk is dit de eerste stap naar een leukere baan!
Een collega (man) is volgende week voor ‘t laatst en nu willen ze als afscheidscadeau een stofzuiger kopen??? Naja ik ben pro zuigen hoor maar als ik dit als afscheidscadeau zou krijgen zou ik ook zoiets hebben van, was dit het dan?
Mijn ervaring met mannen en cadeaus is eigenlijk wel dat ze nooit iets nodig hebben of willen of weten maar dat praktische cadeaus wel het meest welkom zijn, dus in dat opzicht vind ik het eigenlijk wel een prima idee. Mijn vriend was ook helemaal over the moon toen wij onze Dyson aanschaften.
@Leukocyten ja zoals Goldenmilk voorstelt kan je aangeven dat je het met haar eens bent gezien jouw pogingen tot contact niet zijn opgevolgd
Ben met werk op een afdelingsbijeenkomst, omdat we veel medewerkers in het land verspreid hebben en we elkaar zo toch kunnen zien en spreken.
Ik zit op een wc te wachten tot de lunch voorbij is, want netwerken is eng.
Hahah, klinkt raar maar ben blij om dit te lezen. I’m not the only one.