Wat je even kwijt wil #15

Zeker dat hij niet deze bedoelt?

Spijt dat ik dit heb opgezocht

image

2 likes

M’n fwb zei laatst ook sarcastisch ā€˜ā€˜goedzo meid’’ :eek:

Begrijp ik nou goed dat Henny Huisman mensen die zich beledigd voelen door VI gaat vertellen dat ze zich niet zo druk moeten maken? :face_with_raised_eyebrow: Gelukkig kan hij daar zo bij dwdd reclame voor maken zonder kritiek van Matthijs te verwachten

2 likes

Ik heb er een van inventum van ik meen dertig euro en het is een hele fijne opschuimer. Dik en lobbig schuim en makkelijk schoon te maken. Wat mij betreft een aanrader.

1 like

Whahaha hij zei z’n woonplaats en ik zo wauw maar 42 km verderop maar echt nog nooit van gehoord, ff zoeken zei hij doe maar ff googlen mijt
!!!
Dus niet die denk ik :joy::joy::joy::joy:

4 likes

Hahahaha was ook een hele flauwe grap.
Maar gelukkig heeft mij geen last van mijten.
Nu is nog de vraag of hij echt denkt dat je meid als mijt spelt, of dat hij dit doet om dezelfde reden als hier gebeurt :thinking:

3 likes

ahahahahahaha ik vind echt even te grappig op dit moment. :joy:
Als het maar 42 km is, waar blijft die meeting dan???

1 like

Is ook zo, mijn vriend was bij zijn vorige werk ook na 7 maanden weg gegaan, bleek het uiteindelijk toch echt niet te zijn. Daarna weer een nieuwe baan gevonden en inmiddels heeft hij het daar al 2jr zijn zin.

Waar ik mee zit is of ik het echt niet leuk vind, of dat ik het op dit moment gewoon even niet zie zitten.

1 like

Nee haha een chromecast is geen onderdeel van een Smart tv, hij kan ook op 'gewone televisies, zolang er maar een USB poort inzit!
De chromecast werkt via je Wi-Fi, dus als je telefoon daar ook op aangesloten is dan kun je afspelen. Het kan via allerlei verschillende apps inderdaad. Bijvoorbeeld Spotify werkt ook perfect via de chromecast! En je kunt als je aan het casten bent gewoon je telefoon nog gebruiken :biggrin:. Ik weet niet zeker of het ook via je laptop werkt, nooit geprobeerd

1 like

Oh hopelijk is het ook zo dat het dan met de laptop werkt en je deze net als je telefoon dan ook nog kan gebruiken! Weet iemand anders dit toevallig? Want dat vind ik het irritante van het met een gewone HDMI-kabel koppelen, dat je je laptop dan niet meer kan gebruiken zonder dat dat ook in beeld op je tv komt.

Ja zou ik eigenlijk wel moeten doen, maar door alle drukte van nu gaat dat het niet worden. Mijn eerst volgende moment vrij is voor mij begin april. Vanaf volgende week heb ik wel weer studie op vrijdag dus dan maar 4 dagen werken dat scheelt dan ook wel.

Ooo dat zou best kunnen :see_no_evil:. Ik wist dat er iets was met een USB haha, maar is voor mij ook al een tijd geleden dat ik hem heb aangesloten

Je kan ook je laptop gebruiken, moet je google chrome gebruiken en dan kan je een tablad casten naar je tv. Je kan je laptop dan ook gewoon nog voor andere dingen gebruiken.

Ah, komt goed! Je hoeft niet alles in 1 keer te kunnen. <3 succes

1 like

Meeten met mods, ik zou er niet aan beginnen Viool. Heb je meteen een reputatie :wink:

@boemboem

3 likes

It’s me

1 like

Ik heb dit jaar een tussenjaar (ben in juni afgestudeerd aan mijn HBO-opleiding) om uit te zoeken wat voor (pre)master ik wil doen, maar ik weet nog steeds niet wat ik wil. En nu weet ik ineens niet meer zeker of ik überhaupt wel wil doorstuderen :tipping_hand_woman: ik weet het gewoon niet meer!!!

Heb nog een heel jaar om er over na te denken maar het frustreert mij dat ik niet weet wat ik wil.

Dat ding van de ikea is echt geweldig! Hij kost maar 1 euro en binnen een minuut heb je stevig melkschuim. Vervolgens houd je dat ding even onder de hete kraan en hij is weer schoon. Ik heb ook een stoompijpje aan het koffieapparaat zitten maar die gebruik ik eigenlijk niet :smile:

1 like

You can do it!

1 like

Wat een klote gevoel is het toch als je misselijk bent :expressionless: