Mijn vriend zou hier ook echt blij mee zijn. Hij is gek op stofzuigen haha
Wat belachelijk zeg! Gebeurd dit vaak zo? Succes vandaag nog met werkenā¦
Kan het door het koude weer dat je gewicht extra schommelt of zit ik nu smoesje te bedenken?
Je lichaam verbruikt met koud weer meer energie om op temperatuur te blijven maar of dat het is?
@Okapi @mikselke @Goldenmilk Ik slaap sowieso slecht, word vaak wakker en ben 's ochtends helemaal niet uitgerust. Dus dat komt wel overeen met mijn Fitbit analyse. Ik weet wel dat zoān Fitbit niet alles meet en er soms naast zit maar mijn gebrek aan diepe slaap is al zeker anderhalf jaar consistent. En ik merk het dus ook aan mezelf. Paar weken geleden had ik mega lekker geslapen, uitgerust wakker geworden en toen had ik ook 18% diepe slaap. Dus ik denk niet dat hij er heel veel naast zit. Maar ik let nogal altijd meer op hoe ik me voel dan wat de Fitbit zegt.
Awww hondjes mogen ook niet uitgescholden worden hoor!
Ik ben peettante geworden vanmorgen !!
Vriend is op congres en ik op werk⦠maar hij is naar hotelkamer gegaan en ik naar een ongebruikte berging voor potje video seks
Temp tech panty mn reet! Ik heb het gewoon koud hoor.
Ik heb zondag een bezichtiging voor een appartement. Hebben jullie tips oid wat ik kan/moet vragen? Praktische dingen maar ook om de kans groter te maken dat ik gekozen wordt haha.
Ben net in huilen uitgebarsten op werk omdat ik tegen mijn leidinggevende moest zeggen dat het slecht gaat en ik tegen een burn-out aan zit.
Waarom is het volwassen leven zo moeilijk?
Mag ik aub gewoon 100.000 euro en de sociale acceptatie om de komende 3 jaar in bed te liggen?
Ik ga vanavond naar een concert en de eerste keer dat ik het er over had wilden zoo veel mensen mee. Maar puntje bij paaltje wil er gewoon niemand en ik baal daar best wel van.
dit zou ik ook wel willenā¦
Goed dat je het toch gezegd hebt! Hoe reageerde hij/zij?
Ja heel begripvol gelukkig. Ben op zijn aanraden nu ook op weg naar huis.
Alleen kan hij zelf ook niks doen aan de situatie omdat deze veroorzaakt wordt door de directeur. Hij heeft wel meteen een gesprek ingepland met de directeur zodat we er met zn drieƫn over kunnen praten maar ik verwacht geen verbetering
Ah goed zeg dat je het hebt gezegd!!
Fijn dat je op weg bent naar huis.
Veel sterkte!
Laatst was er een discussie op het forum over het retourneren van kleding naar webshops - dat deze kleding vaak weggegooid wordt. Ik vroeg me eigenlijk af of iemand hier een duidelijk artikel over heeft? Ik ben zelf bezig met een stuk over fashion&afval - maar ik wil het niet zonder ābewijsā in mijn artikel zetten Ik vind er zelf vrij weinig informatie over.
Dankjewel!
Kan/wil je het delen als het af is? Vind dat echt een belangrijk onderwerp!
Neeeeeeeeeeeeeee wat erg! Dit kan ik er niet ook nog bij hebben.
Fijn om te horen dat je er iig een goed gevoel hebt! Hoop voor je dat je geen her hoeft en gelijk een voldoende hebt