@Briseis @Madrid Ik stuur jullie even een PB gezien ik anders mijn identiteit onthul 
Vandaag was mijn 6e dag en ik ben moe en we hadden echt krabbenmandje sfeer op het werk. Ik vroeg aan een collega of ze aub een schaar in mn nek wilde steken zodat ik me ziek kon melden maar helaas ze wilde het niet doen.
Ik had vandaag een (MC) tentamen waar ik vet tegenop zag, maar hij ging gelukkig super goed. Kon hem net meteen nakijken en ik heb waarschijnlijk een 7.5 
JAAAAAA GRAAG!
Ik heb zo’n last van een winterdip momenteel 
Hahah toen ik las dat het kon heb ik precies hetzelfde gedaan, ook met Chris Brown en R Kelly, bye bitch.
Mijn tas scheurde net voor de gall en gall waar ik net wijn had gekocht. Fles op de grond, kapot. Ik gillen als een alcoholist. 
Gelukkig was de jongen van de winkel wel lief en hielp ie met opruimen. Ik kreeg korting op een nieuwe fles en een heel tasje van hem. Eind goed, al goed.
Heee dat zei een leraar bij mij op school ook altijd. Vraag me gelijk af of we op dezelfde school hebben gezeten haha. Maar zoveel leraren zeggen dat natuurlijk.
Omg ik heb morgen een tentamen van bedrijfseconomie en ik ben echt veeeel te laat begonnen met leren. Met andere vakken lukt het me prima om 3 dagen van tevoren te beginnen, maar dit vak ligt me echt niet. Vind het zo moeilijk, al die formules en berekeningen. Echt weer dom van mezelf. Gelukkig is de helft meerkeuze, misschien gok ik goed
Ik ben zo chagrijnig omdat ik zo een tentamen heb en ik weet dat het geen voldoende gaat worden. Ik begrijp echt gewoon niet hoe ze de modellen optimaliseren. Ik kijk er al dagen naar maar ik zie het gewoon echt niet zelfs met de antwoorden erbij. Het is ook pas in de avond dus ik zit echt te wachten op de ondergang zo irritant.
Ik voel me echt zo
Oké genoeg geklaagd voor vandaag 
Kan dat ook met nielson?
Wauw, wat een kutopmerking
Waar in Rotterdam woon je? Cryptisch mag ook.
Dat is ijskoud van je. 
Ahh nee, bij mij was het een geschiedenis leraar hhaha!
Precies genoeg tanden om eruit te slaan.
Ik wilde naar de film. Ging gelijk door uit werk. Kaartje gehaald. Is de film een uur later ipv wat ik in mijn hoofd had. Wilde al bijna de zaal binnenstormen. Gelukkig ging ik nog even goed op t kaartje kijken. Begint een uur later. Nu heb ik mezelf maar getrakteerd op cola, burger en friet bij de dichtstbijzijnde burgertent
Zoek de artiest op en daarna kan je boven op drie puntjes klikken en dan staat er de optie ‘speel deze artiest niet opnieuw af’. Zo zou het moeten lukken!
Verschilt per gemeente dacht ik, in Amsterdam was het 1 maand huur, 1 maand zorgverzekering en voor een alleenstaande dan nog een normbedrag van €500 oid, in totaal dus zo ongeveer niks.
Utrecht is ook 1 maand huur, 1 maand zorgverzekering en 1 maand normbedrag, heel weinig in totaal ook.
Edit: normbedragen staan als het goed is wel ergens op de pagina van het belastinggebeuren.