Wat je even kwijt wil #15

OMG NEE ZO SNEL AL!

1 like

Ik heb serieus zes uur nagekeken vandaag, zonder pauze, niet ovedreven. Ben heeelemaal gaar. Ergste is; ben nog niet klaar (dat rijmt). Maar vandaag doe ik niets meer. :sleeping:

Wie weet wat de beste haarverf van de drogist is. Ik wil m’n haar paarsig hebben. En heb zelf midden- tot donkerbruin.

Ik mag misschien een huisje bezichtigen :flushed:

26 likes

Ik heb nieuwe gympen (mega leuk) maar ik twijfel vet over de maat. Bij de kleinere komen mijn tenen tegen de voorkant aan en de grotere maat lijkt wel erg ruim aan de voorkant van de schoen. Iemand tips?

Als je er veel op gaat lopen moet je zeker grotere nemen. Aan het einde van de dag zul je blij zijn dat je die genomen hebt.

2 likes

@truitje @briseis Ik heb sinds een tijdje een blog waarover ik duurzamheidstopics behandel. Ik vind het zelf hartstikke belangrijk en ben er veel mee bezig, soms tot ergernis van mijn omgeving. Nu kan ik daar mijn ei erin kwijt en kan mijn omgeving zelf beslissen of ze mee willen lezen of niet. Mijn blog heeft nog niet veel structuur o.i.d. en schrijf graag posts over topics wat mij interesseert.

Ik heb laatst namelijk een hele interessante podcast geluisterd over het verduurzamen van online shoppen en de eventuele toekomst in fashion. Amazon heeft namelijk een patent aangevraagd op een ā€˜3D-printer’ waarmee kleding on-demand gemaakt kan worden. Dat heeft als voordeel dat je het helemaal naar jou smaak/postuur etc. kan ontwerpen en het vervolgens pas gemaakt wordt. Hopelijk is dit een oplossing tegen de overproductie waar veel fashionketens schuldig aan zijn. Veel kleding ligt immers maar in een warehouse te verstoffen tot het verkocht wordt - of gewoon weggegooit omdat het niet meer ā€˜fashionable’ genoeg is.

4 likes

Dank je wel! Ja ik vind het zo leuk :blush:

1 like

Ik stuur net een foto van de baby+ naam baby naar een vriendin krijg ik serieus de vraag; is ze al geboren

Nee dit is gewoon een hele goede echo.:neutral_face:

35 likes

Hahaha wat is dit nou weer voor opmerking? Vast goed bedoeld, maar klinkt wel raar :rofl:

Ik zag vandaag twee keer hetzelfde meisje in de bus (heen en terug) en ze had zo’n lieve baby bij zich. :two_hearts:

4 likes

Ik was een keer met mn baas bij een soort congres/vergadering. Het was eigenlijk bedoeld voor mensen met een hele andere/veel hogere functie dan ik heb, maar ik was toch mee om een beetje te leren kennen hoe alles in zijn werk gaat. Nou ja alles ging prima, tot de koffiepauze. Ik dacht dat ik wel met mn baas mee kon lopen en dat hij me dan kon voorstellen aan wat mensen of dat ik gewoon een beetje zijn gesprekken kon luisteren ofzo. Nou verkeerd gedacht, want voordat ik goed en wel was opgestaan was hij al verdwenen. Toen heb ik 5 minuten awkward een beetje rondgelopen en in een hoekje gestaan en heb ik me de rest van de tijd op de wc verstopt. Toen ik terug was in de zaal kwam mn baas even later weer naast me zitten en zei hij met zo’n vies duivels glimlachje ā€˜Ik zag je staan net, je was me kwijt he?’ Ja, eikel. Bedankt dat je me gered hebt uit die ongemakkelijke situatie vol mensen die veruit mijn meerdere zijn en die me compleet negeerden. Oh nee. :expressionless::expressionless::roll_eyes::roll_eyes:

4 likes

@Applepie jaa ik ook! En ik snap het gevoel dat je bepaalde dingen niet met je omgeving kan delen. Fijn dat dat nu op je blog kan. :slight_smile:

1 like

@Briseis @Madrid Ik stuur jullie even een PB gezien ik anders mijn identiteit onthul :ghost:

2 likes

Vandaag was mijn 6e dag en ik ben moe en we hadden echt krabbenmandje sfeer op het werk. Ik vroeg aan een collega of ze aub een schaar in mn nek wilde steken zodat ik me ziek kon melden maar helaas ze wilde het niet doen.

29 likes

Ik had vandaag een (MC) tentamen waar ik vet tegenop zag, maar hij ging gelukkig super goed. Kon hem net meteen nakijken en ik heb waarschijnlijk een 7.5 :biggrin:

27 likes

JAAAAAA GRAAG!
Ik heb zo’n last van een winterdip momenteel :pensive:

1 like

Hahah toen ik las dat het kon heb ik precies hetzelfde gedaan, ook met Chris Brown en R Kelly, bye bitch.

2 likes

Mijn tas scheurde net voor de gall en gall waar ik net wijn had gekocht. Fles op de grond, kapot. Ik gillen als een alcoholist. :sob:

Gelukkig was de jongen van de winkel wel lief en hielp ie met opruimen. Ik kreeg korting op een nieuwe fles en een heel tasje van hem. Eind goed, al goed.

8 likes

Heee dat zei een leraar bij mij op school ook altijd. Vraag me gelijk af of we op dezelfde school hebben gezeten haha. Maar zoveel leraren zeggen dat natuurlijk.