Iemand de ballen om te zeggen dat ie mijn post heeft gerapporteerd?
Thanks! (@HvO jij ook nog, zag net pas dat jij nog vlak voor mij gepost had).
Fijn dat dit kan met chrome! Ik heb ook Kodi (streamingsdienst) op mān laptop staan waar het me vooral handig voor leek gezien ik daar bijna alles mee kijk, maar gezien dat een eigen programma is en niet onder chrome valt zal je daar je bureaublad voor moeten casten denk ik en als je dat doet zal je verder je laptop niet voor andere dingen kunnen gebruiken lijkt me? Dat is wel balen! Al kijk ik ook wel wat dingetjes via internetpaginaās dus zoān ding is wellicht toch wel handig. Of Kodi ook installeren op mān telefoon (het programma downloaden is simpel, maar het handmatig helemaal instellen is een pokkewerk dus nog niet gedaan op deze tel ook gezien ik daar toch nooit videoās op kijk).
Ik had nog nooit gehoord van Kodi dus kan je daar verder ook niks over vertellen, maar ik ging even snel googlen en vond wel dit misschien heb je daar nog wat aan.
Ja daar staat ook dat je dan je bureaublad moet casten. Mān vraag/gedachte was dus ook niet zozeer hoe het met Kodi zit, maar of dat het klopt wat ik vermoed dat als je je bureaublad cast (ipv tabblad casten dus) je je laptop verder niet kunt gebruiken omdat je dan ook op je tv ziet wat je op je laptop doet? Denk het wel toch?
Oh zo, ja dat denk ik ook wel. Maar zeker weet ik het niet want ik gebruik alleen chrome.
Ik heb, introvert zijnde, 3 vreselijke dagen achter de rug (kort samengevat: te veel mensen) en heb nu EINDELIJK een avondje voor mezelf. Lekker muziek luisteren en vooral mān bek niet open hoeven trekken =
Ik ben bijna afgestudeerd en ik ben aan de ene kant doodsbang voor de nieuwe fase in mān leven maar aan de andere kant heb ik echt zin in het ritme en regelmaat van een werkend leven. Ik denk dat dat echt goed voor me gaat zijn.
ik ben ziek en ga nu al slapen.
groetjes, oma
Dat is toch niet gek? Of ging er geen voicemail af? Bij mij is de huisarts van 16u tot 17u bezig met intern overleg en ook niet bereikbaar om een afspraak ofzo te maken. Je moet de HAP bellen buiten kantoortijden, zeker om 17.41 uur.
Jamie Faber
Haha nee ik ook niet, heb dār moeten googlen
Godver ik keek uit het raam en zie een dikke fokking laag sneeuw liggen hoopte dat het wegbleef
Mijn huisarts hoort bereikbaar te zijn tot 18:00. Daarna moet je de hap bellen pas
De film is gebaseerd op het boek van Roald Dahl, De Heksen
Vriendin van Josh V? Misschien daarvan?
Je hoeft niet te twijfelen, iedereen moet ergens beginnen! Komt helemaal goed!! Succes!
Same person toch? In je dromen dan.
Eet hij die als hij utopia kijkt
Ik heb nog niet zo vaak in de sneeuw gereden, maar man dat is eng. Moeilijk om je ogen op de weg te houden en niet afgeleid te raken door de dwarrelende vlokken