Wat je even kwijt wil #15

Ik slaap een paar nachtjes bij m’n oma en haar vriend is er ook, maar hij begint volgens mij een beetje te dementeren en ik vind het zo sneu maar soms moet ik er ook om lachen? Niet in zijn gezicht natuurlijk. Maar dan klinkt het gewoon grappig ofzo.

Ik kwam net m’n kamer uit gewandeld en toen zei hij: oh huh, woon jij zo dichtbij?! :sweat_smile:

27 likes

Ik ken ook iemand die dat doet en hij eet ook de schillen van bananen op :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Mn huid is echt schuurpapier :sob: vooral in mn gezicht. Iemand die zweert bij een crème (liefst eentje die niet direct 50 euro kost)?

Ik ben sowieso geen fan van foto’s maken in de auto wanneer je rijdt of filmpjes etc maar nu het sneeuwt en glad is valt het mij extra op dat mensen foto’s maken terwijl ze rijden… Het is al glad dus pas op en breng vooral een ander niet in gevaar groetjes oma

14 likes

@pastelzwart en @Chesirecat
Thanks voor de antwoorden! Ik ga het gewoon allebei aanschaffen, ben echt wanhopig aan het worden. Is al de tweede keer in een paar maanden dat ik het met mn eigen crème gewoon niet meer goed krijg.

2 likes

Misschien zodat de rest van Nederland ook weet dat het sneeuwt haha

1 like

Ik reed afgelopen week voor het eerst in de sneeuw en ik vond het echt zo vet! Deed me denken aan race spelletjes van vroeger waar het ook wel eens sneeuwde, hoe de sneeuwvlokken op je raam komen enzo. Nog nooit eerder meegemaakt! Groetjes mede weggebruiker die verder erg voorzichtig rijdt op winterbanden, remmen probeert te vermijden en al helemaal geen filmpjes maakt.

3 likes

Ik bedoel dit niet onaardig maar dit vind ik best wel hypocriet? Je filmde vandaag op instagram iemand die reed en diegene keek een aantal keren naar de camera ipv naar de weg…

1 like

Nee er was een bandje dat de assistente ‘momenteel’ niet bereikbaar was en dat je voor spoed 1 kon indrukken. Maar t is geen spoed maar wel belangrijk…

@HvO

Ik heb haar geappt met de vraag of ze volgende week kan terugbellen. Denk dat ik het wel een kans wil geven ergens… Ik ga er nog even over nadenken en anders geef ik het maandag gelijk aan.

2 likes

Dat is nu helaas te laat :frowning: ik dacht dat spoed echt levensbedreigende situaties was. Ik heb veel pijn, maar niet levensbedreigend ofzo (hoop ik haha)

Zelf vind ik het echt een groot verschil of je zelf rijdt of iemand filmt die aan het rijden is. Ik zeg gewoon dat ik niet snap waarom mensen het moeten filmen, ik zie zoveel weggebruikers op hun telefoon in het verkeer en ik vind dat echt zorgwekkend. Zeker als het zo glad is dan denk ik helemaal let op de weg.

Loop ik met mn goede gedrag na uren uitstellen naar beneden om m’n hoogstwaarschijnlijke koorts op te meten, gaat de thermometer niet meer aan :unamused:

Hahaha ja herkenbaar haha. Ik krijg ook steeds iemand als suggestie om te volgen op instagram terwijl ik wel diegene leuk vind maar hem nog nooit heb opgezocht hoe dan

Als je de goede maat hebt kruipt dat niet omhoog. Welke schoenen doe je erbij?

Wat is dit:

• Een schilderij
  • Een beeldhouwwerk
  • Slagroom op een taart/taartdecoratie
  • De planeet Jupiter

0 stemmers

Juiste antwoord

Een nieuwe foto van Jupiter gemaakt door het NASA!

28 likes

Woooow, zou zo aan de muur kunnen.

1 like

Jezus. Moet ik weer helemaal mn bed uit omdat ik voelde dat mn elektrische deken anders lag. Ben verdomme geen atleet.

En nee, ben nog steeds niet klaar met over mn favoriete aankoop van 2019 te praten

1 like

Bedankt Nu voor deze deprimerende suggesties :frowning:

3 likes

Ik heb een keer een kut legging gehad die omhoig kroop (dus iets boven de enkel, niet gelijk tot de knie ofzo -dat zou raar zijn-) maar heb toen gewoon hoge zwarte sokken erbij gedragen waardoor het niet opviel! Denk ik. Niemand heeft er iets over gezegd in ieder geval haha