Wat je even kwijt wil #15

Huh ohnee blijkbaar kan ik op deze mobiel ( of het is nieuw. ) zo aan de zijkant alle instellingen aanklikken als ik perongeluk met mn dikke vinger het scherm verkeerd aan tik. Nu hebben ik dn mijn dikke vinger ( ik heb helemaal geen dikke vingers maar vind het leuk om te zeggen) perongeluk mn thema aangepast.

1 like

jahoor heb t ongedaan gemaakt voor je

2 likes

Tja, ik ben nogal een cabaretnoob en wij ontdekken dat nu een beetje en de beschrijving van Kaj’s voorstelling klonk ook best leuk

Ja dat weet ik! En heb daar ook over nagedacht maar dan moet ik met iets anders komen en ik kan echt niks bedenken. Ook vind ik het wel een hele grote diss naar mijn ouders, die mijn naam nog steeds prachtig vinden ( echt :face_with_raised_eyebrow: ). Dus ik iedereen in mijn omgeving maar geïnstrueerd mij slechts bij mijn afkorting te noemen of een variant op en dat werkt eigenlijk wel goed hahah

1 like

Als ze terugbelt zou ik wel opnemen, maar het klinkt niet helemaal in orde. Als mensen je ergens over willen spreken laten ze vaak wel een bericht achter of sturen ze er een app achteraan ofzo. Dit klinkt eerder als agressieve marketing.

Ja hier ben ik dus een beetje bang voor. Toen ik me vorig jaar inschreef bij de KvK, heb ik meteen alles gedaan om mijn nummer/adres het internet af te halen.

Oke ondertussen zit ik te googlen en is mijn telefoonnummer zo makkelijk te achterhalen :scream: Kutzooi…

@grace Ik denk dat je gelijk hebt. Word ook constant platgebeld door energiebedrijven, maar die zijn vaak wel herkenbaar.

Ah fijn, dankjewel!

6 voor mijn herkansing dus ik mag door met de opleiding! :partying_face::partying_face:

62 likes

Was niet om jou uit te lachen, maar sorry, Kaj Gorgels die door theathers of wie dan ook als organisator aangeprezen wordt als cabaret is echt een farce. Pieter Derks is iig heel leuk!!

Ik ben onderweg naar de gynaecoloog voor een spiraal maar ik ben zo zenuwachtig omg ik wil het liefst omdraaien. Word er helemaal angstig van gadver

Had ik ook met een pyjama! Ik dacht ik koop XL vind ik lekker zitten en heb ik normaal ook. Nou die broek zakte me gewoon van de kont af, en toen pas zag ik “improved sizing” :triumph:

1 like

Ik vraag me af dan juist af waarom jij de naastliggende winkel inloopt als er voor jouw gevoel toch geen verschil tussen zit? haha kan je toch 1 van de winkels overslaan?

Ohhhh brrrrr ook zo naar! Maar ‘gelukkig’ zag je hem nog, er is namelijk niets erger dan een spin zien, je omdraaien voor een paar luttele seconden en dan tot de conclusie komen dat je hem niet meer ziet. Nou, als dat gebeurd ga ik meteen douchen en vervolgens verhuizen :sweat_smile:

1 like

@Banananana ahh wat fijn! Valt wel een last van je schouders af nu of niet? Ga je het vieren?

Ik was helemaal voorbereid op sneeuw, maar er komt hier helemaal niets volgens de radar :frowning:

1 like

Ik heb ooit een spin uit een pashokje gehaald omdat de verkoopster een spinnenfobie heeft. Was ook precíes de eerste dag dat ze daar alleen stond, zul je altijd zien hè? Volgens mij voelde ze zich heel schuldig/beschaamd naar mij toe terwijl ze zelf natuurlijk ook niet blij is met zo’n fobie. Moest ik op m’n sokken met haar naar buiten omdat ze zeker wilde weten dat de spin weg was haha

4 likes

Hier valt wel wat sneeuw, maar er blijft niks liggen

O, omdat je zei ‘altijd als ik …’ dus ik dacht dat je dit nu al voor de 20ste keer deed.

Ik wil een bloempot bestellen maar ik vind het dan zo rot voor de postbezorger dat die pot 4,5 kilo weegt. Sowieso voel ik me de laatste tijd schuldig over dingen bestellen…

Mensen kan iemand mij aub afleiden ofzo vertel aub een leuk lang verhaal

spiraal is net geplaatst maar het doet zo zo zo veel pijn. Ik val iedere keer bijna flauw van de pijn dus ze hebben me ergens op een bed gelegd maar de pijn wordt niet minder en nu krijg ik serieus een paniekaanval omg wat is dit

1 like