Wat je even kwijt wil #15

Oh ja dat is ook zo natuurlijk, stom van me dat ik daar niet aan dacht!
Maar even serieus geloof ik best wel dat er medicijnen zijn die voorgeschreven worden puur voor het geld. Niet dat die dan niet helpen, maar dat er best andere, goedkopere opties zijn die ook helpen. Maar ja als je eenmaal een goed werkend medicijn hebt (waar je dan lekker aan verdient) ga je niet investeren in iets anders. Er zijn ook best wel wat ziektes waarbij een gezondere levensstijl echt wel helpt. Maar van die mensen zonder ook maar iets van een medische achtergrond die dan bij bijvoorbeeld kanker zeggen dat je ‘dan maar vitamine X had moeten nemen!!!’, daar kan ik echt niet bij met mijn hoofd.

koffer ingepakt. Noem iets randoms wat ik kan vergeten?! SOS SEND HELP

1 like

Als ik een RCA kabel aan de ene kant in mn tv plug en aan de andere kant in mn speakerset, dan zou er toch gewoon meteen geluid uit mn speakers moeten komen? :sob:

Nachtkleding, dat vergeet ik altijd. En ik slaap niet graag naakt / in ondergoed want ik heb het altijd koud haha

3 likes

Ik vond het wel een goede documentaire, natuurlijk wel met een flinke bias. Als iemand die het dieet volgt vond ik het in ieder geval prettig om te zien dat de mensen gezonde vetten en veel groenten eten en niet zoals veel mensen denken, alleen maar bacon en ei. Je moet het wel met een korrel zout nemen (hallo, curing cancer, i think not) maar als je het interessant vindt zit de docu wel leuk in elkaar met verschillende groepen mensen die gevolgd worden.

1 like

Pyjama

3 likes

Ja of gember of kurkuma of een of ander kruid / groente. Wondermiddel, voor alles!!! Waarom zijn er eigenlijk nog zieke mensen?

5 likes

Haha ben niet de enige dus

2 likes

HAha argh ja more like ‘ik eet eindelijk een beetje normaal’

1 like

tandenborstel

2 likes

Ja ik laat altijd subtiel vallen dat ik fulltime werk, een vast contract heb, niet rook en geen huisdieren heb. Alleenstaand lijkt soms ook voordeel te hebben maar je bent niet single volgens mij
Qua actief vragen vind ik lastig om jezelf positief eruit te laten komen. Misschien informeren naar de buurt en buren en daar op inspelen, of er regelmatig contact is en dat je daaraan wil bijdragen. Vind ik zelf wel belangrijk overigens. Ik weet niet op welke verdieping het is maar misschien of buren roken? Alleen kunnen sommige antwoorden op deze vragen juist ervoor zorgen dat het misschien minder aantrekkelijk wordt juist.
Het is huur toch? Neem alle benodigde documenten zo veel mogelijk al mee, als je dat nog niet van plan was.

Succes!! Welke wijk?

1 like

Ik ben een keer ondergoed vergeten. En een keer had ik niet gerekend op een menstruatie en toen kwam dat opeens. En oordoppen om te slapen zijn ook een must.

1 like

Treinbingo: een oud vrouwtje die een opmerking maakt over dat “alle mensen achter de schermen zitten” :white_check_mark:

Daarna pakte ze dr eigen telefoon erbij en had KEIHARD toetstonen aan staan :white_check_mark: :white_check_mark: :white_check_mark:

Wat een beleving, buiten de spits treinen :’)

Edit: die laatste statement is best wel onzin trouwens want ik ga best vaak in het weekend met de trein hahaha

9 likes

Bril, medicijnen, paspoort, lenzenvloeistof

1 like

Ik vergeet heel vaak mijn borstel

5 likes

Ik ben al twee keer mijn tandenborstel vergeten. Oplader, sokken, oordopjes, boek

1 like

Het is nog niet eens februari en ik kan nu al niet wachten op de zomer en het festival seizoen en aaaaaah

Maar het duurt nog zo lang!

6 likes

Vandaag hele dag met een vendor gezeten. Ik ben kapot. Alles doet pijn, mijn schouders van het omhoog trekken. Vond ik dit soort dingen maar relaxt.
Net een massage gehad van mijn vriend en zo maar sporten. Hopelijk helpt het.

Ja het is huur! Maar helaas niet in de stad :(. Ben nu ook maar in de buurt aan het kijken. En ja al die documenten neem ik sowieso mee! Dus ik ben benieuwd

Ik overweeg om in mijn onesie naar de supermarkt te gaan.

1 like