Wat je even kwijt wil #15

Gefeliciteerd! Ik PB je even!

1 like

Ik woon niet in de buurt maar wil je wel even feliciteren! Fijn dat je zo’n leuke dag hebt! :balloon:

1 like

Er zit een jongen in de trein al een kwartier non-stop een rubiks cube aan het oplossen en dat geratel/geritsel is echt niet ASMR maar gewoon super irritaaant :angry:

2 likes

Haha ja ik keek in het begin zijn kant op om te achterhalen waar dat achterlijke geluid vandaan kwam en toen bleef ie me voor mijn gevoel de hele tijd aankijken terwijl hij vliegensvlug aan het draaien was (durfde niet meer te kijken)

1 like

Omg thank you.

Je weet dat je bij de primark hebt gepast als je dit ‘s avonds onder je voet vindt

16 likes

@crazyplantlady

:grin:

Ik wil dit shirt maar ik ken deze site niet en het is Duits
 Maar ik wil het :thinking:

2 likes

Geeft je iPhone in de instellingen bij batterij ook aan dat hij aan reparatie toe is? Dat valt na 1.5 jaar nog binnen de garantie en kan dus gratis vervangen worden (bij de partij waar je hem gekocht hebt), als je de vervanging zelf moet betalen is dat €50 geloof ik, misschien ten opzichte van de prijs van dit hoesje ook nog wel de moeite waard.
Geen ervaring met zulk soort hoesjes overigens,

Ik zie net dat de cijfers van m’n allerlaatste tentamens online staan en ik heb een 8 en een 9 :scream::scream: Ik sta nu gewoon een 8 gemiddeld voor m’n master en moet nu alleen m’n scriptie nog schrijven en dan ben ik helemaal klaar?! Ik ben ZO blij, ik had ook nooit verwacht dat de cijfers zo hoog waren!

77 likes

Ik heb net een heel pak Pims leeg gegeten en nu voel ik me slecht :sweat_smile:

1 like

Vgm moet je dje alsmaar naar links draaien en dan op het laatst 1x rechts of andersom ( heb sinds ik die truc weet nooit meer een rubiks cube gezien.)

Ik moet morgen mijn master scriptie inleveren en het is echt een end of an era. Heel dubbel allemaal.

18 likes

Bedoel je hoe hij in elkaar zit of hoe je hem oplost?

Biecht van mij: ik heb ooit veel van die algoritmes uit m’n hoofd geleerd om zo’n ding zo snel mogelijk op te kunnen lossen :stuck_out_tongue: Werd meer behendigheid dan inzicht/intelligentie.

Ga hem nu maar even pakken denk ik

3 likes

Wat is een vendor? Ik vind via google een kraampje/verkoper?

Haha ja same ik kan alleen de eerste laag/het witte vlak op inzicht en voor de rest moet ik die algoritmes onthouden en dat vind ik saai.

1 like

Haha ja de eerste laag is eigenlijk het leukst daardoor

1 like

De creepercat zit naast m’n kussen naar me te kijken en te spinnen. Ik wil slapen :roll_eyes::upside_down_face:

2 likes

Haha die snuift ze op met liefde

3 likes

Oehh bestel dr ook direct eentje voor mij ja? :tongue:

1 like

Ik wil even kwijt dat ik de rambam influencer aflevering heb gezien en een gerelateerde tekst heb gelezen met havo5 en meteen een steekproefje heb gedaan. Maar twee leerlingen zouden onder geen beding zomaar reclame maken, de rest allemaal voor of het product gratis, of een tientje betaling, en een paar volhouders zouden het ‘pas’ doen voor 50 euro. Om te janken toch? Elkaar oplichten eigenlijk, voor vijftig euro of een blikje energy. Faith is shook.

5 likes