Wat je even kwijt wil #15

Oke bereid je voor op de meest onsamenhangede uitleg ooit.

Je hebt 4 rijen zegmaar en als je 3 van de 4 rijen te gelijk als maar een kant op draait terwijl je rij 1 op een plek houd. Dan heb je uit eindelijk de 3 rijen allemaal goed staan ( qua kleur enzo) dan hoef je alleen nog maar die 1e rij die niet goed staat de tegenover gestrlde richting te draaien en dan heb je de rubiks cube “opgelost”

Ik heb er een van de Lidl, echt zo’n beker waar een schuimertje ingebouwd zit. Vind hem heerlijk en was maar 20-25e!

1 like

Heb je een ad-blocker? Misschien wordt het dan bij jou geblokkeerd!

Die van de HEMA is echt heel goed! Maar ik geloof dat die van Inventum het beste uit de test kwam bij de Consumentenbond (moet ik wel bij zeggen dat ze die van de HEMA niet hadden getest).

1 like

Drie toch? :stuck_out_tongue: En volgens mij klopt dit niet helemaal… of misschien alleen als je ze al in een bepaalde positie hebt staan

1 like

Wacht ik heb dr ooit een filmpje over gezien ga hem ff zoeken brb

2 likes

Ohja 3 dacht het is een vierkant hahaha dus 4 maar nee 3 idd.

2 likes

Haha, kan je donkere gevoel voor humor zo waarderen <3

1 like

:cry::cold_sweat: echt mega klote… Ik moet nog verdedigen maar er zijn teveel elementen die ondermaats zijn en waarschijnlijk zwaar doorgerekend zullen worden. Het zal morgen gewoon voor de formaliteit zijn, vrees ik. Zit al wekenlang met een misselijk gevoel! Het wordt echt eens tijd om een dit hoofdstuk af te sluiten :skull_and_crossbones:

Jij moet jouw resultaten nog krijgen dus misschien is het allemaal wel goed genoeg geweest!! En misschien voor mij ook wel?? Laten we toch wat positief blijven he! :sparkling_heart:

2 likes

Ah nee, hoe komt het? Kun je er nog iets mee?

@Matilda kan natuurlijk nergens meer dat kut filmpje vinden hahaha. Maar iemand had ooit zon handige hack.

1 like

Ah nee, jij ook succes!

1 like

Oh youtube wat een handige website laat ik daar eens kijken.
Nee grapje ik kan t filmpje wat ik zocht niet vinden. Ik vind alleen jongens die me wiskundig gaan uitleggen hoe het moet. Maar dat wil ik niet, ik wil 3 x draaien en dan hop opgelost.

1 like

Hmm misschien heb ik dat filmpje gezien en ben ik daarin getrapt. Ik heb na dat ik dat filmpje heb gezien nooit meer zon cube in handen gehad. Daar gaat mn droom om ooit binnen 2 sec zon ding op te lossen.

1 like

@anon39978576 kan het zijn dat je deze ‘fase’ bedoelt? https://ruwix.com/the-rubiks-cube/how-to-solve-the-rubiks-cube-beginners-method/orient-yellow-corners-how-to-solve-last-layer-corner/

Het ziet er dan tijdelijk uit alsof je alles opfokt namelijk, en dan ineens klopt hij.

2 likes

Ik heb echt zin in weekend. Voornamelijk omdat ik dan weer boodschappen doe en daarna ein-de-lijk het broodje brie kan eten waar ik al de hele week naar smacht. Niks smaakt lekker omdat het geen broodje brie is. Zo random.

2 likes

Dankjulliewel @TheOne @anon94840299 <3 <3 Ik duim ook voor jou!! :four_leaf_clover::star2::cherry_blossom: Nu even proberen te ontspannen! Wanneer krijg je de resutalten?:crossed_fingers:

Gefeliciteerd! En je mag me altijd een berichtje sturen

1 like

Hmm dat kan ik me voorstellen! Geen idee of je de logica wil gaan vinden of dat het je ook maar iets interesseert maar misschien helpt dit.

over cube

Het enige wat ‘vastzit’ aan de cube zijn de middelste blokjes van elk vlak, die vormen een soort ‘kruis’ met elkaar. Alle andere blokjes bewegen daaromheen. Aan de middelste blokjes kan je dus zien welk blokje waar moet komen. 41

Blokje A en blokje B staan vast; wat je ook doet, het blauwe vlak zit altijd rechts van oranje. Dat blokje bovenin, dat deels oranje en deels blauw is, moet dus op de plek komen die de witte pijl aanwijst. En hoe je dat dan moet doen kan je gewoon opzoeken op internet. En boven dat oranje/blauw blokje moet dus een oranje/blauw/wit blokje komen (want het witte vlak zit bovenop). :smiley:

7 likes

Niet aan de inhoud gerelateerd maar groen blokje? Ik zie geen groen?? Is dit een jurk dilemma of mis ik iets?

4 likes