Wat je even kwijt wil #15

Haha shit ik heb Flux aanstaan (zo’n programmaatje dat blauw licht filtert) vandaar. Het domme is dat er eerst overal ‘blauw’ stond en dat ik toen ging twijfelen en er groen van heb gemaakt. :stuck_out_tongue:

Edit: ik verander het weer even terug in blauw ;D

5 likes

Ah men, ik ben echt een avondmens en mijn vriend een ochtendmens.

Ik moet elke ochtend half 7 opstaan dus ik ging braaf om 10 uur in bed liggen. Het feit dat ik dit bericht typ om 23:30 zegt genoeg.

Zo irritant. Want ik wil juist blijslapen. Kan s ochtends nooit mijn bed uitkomen en sta vrijwel altijd moe op. Baal hier van :expressionless:

2 likes

Haha als ik hem ooit bestel laat ik het je wel weten!

Hahahah gelukkig dat iemand me kan waarderen. Mijn collega vond het vreemd :-1:

1 like

We zijn facebook official :scream: Het is betekenisloos en het hoefde ook helemaal niet voor me, maar stiekem ben ik blij :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Ik heb net een concert gehad en een ballon gekregen en een of ander bordje en nog een vlog en ik ben echt zoo blij, net een klein kind hahaha
Vond het ook echt superspannend en heb echt keihard gedanst de hele tijd en gesprongen en ahhhh het was zoo leuk

5 likes

Ah, klinkt super tof!! Concert van welke artiest/band? :slight_smile:

Hahah van Joost! Zou me verbazen als je hem kent, haha

1 like

Euh Wat de vertaling precies is weet ik niet. Maar hoe het bij ons is.
Wij kopen een product. Dit product staat uit meerdere onderdelen van verschillende bedrijven. Een van die bedrijven is langs geweest om daarover te presenteren.

Het heet ook wel een oem. Original equipment manufacturer. Dus een maker :stuck_out_tongue:.

Zonder helemaal te verklappen wat voor werk ik doe.

Nee ken ik niet haha! Maar snelle Google-opdracht brengt me bij een “Joost” van “The Band” van VTM? :smiley:

1 like

Nope

1 like

Klinkt als muziek voor een gezellig feessie :sunglasses:

1 like

Ik luister altijd Jip en Janneke verhaaltjes om in slaap te vallen (staan op spotify voor de geïnteresseerde en dit moet misschien in het biecht topic).

maaar het eerste verhaaltje van Jip en Janneke ken ik dus uit mijn hoofd en dan is deze versie daar wel een mooie aanvulling op :joy:

5 likes

Mijn vriend en ik hebben net besloten om (tijdelijk) uit elkaar te gaan, omdat we te verschillende dingen wilden. Nu hebben we gezegd even twee maanden geen contact te hebben om dingen voor onszelf op een rijtje te zetten. En ik sta daar echt helemaal achter, maar ik vond het ‘afscheid’ van net wel heel zwaar. Kan echt alleen maar huilen en me afvragen waarom we dit ook alweer doen. Terwijl het de afgelopen maanden gewoon echt verre van goed ging en we steeds tegen hetzelfde aanliepen. Waarom zijn relaties nou zo lastig?

1 like

He wat verdietig… Sterkte!

1 like

Door jou zit ik nu die Jip en Janneke kindermusical te luisteren. Hadden we vroeger op een cassettebandje en ik kan hem nog woord voor woord meepraten en -zingen. :joy:

3 likes

Ah wat naar, veel sterkte de komende periode

1 like

Wat! Ik ben 17,5 kilo kwijt! :scream:
Ik ben blij.

80 likes

Wat goed zeg! :biggrin:

1 like

Ik snap mezelf niet. Ik doe de hele week mn best om ‘op tijd’ te gaan slapen, tussen 23.00-23.30 (dat is voor mij als avondmens op tijd haha). Maar elke avond lag ik nog een hele tijd wakker en te draaien en bleh. 's Ochtends werd ik steeds supermoe wakker en kon ik mn ogen amper openhouden.
Nu ben ik gisteravond later gaan slapen, rond 00.15, en ik viel meteen in slaap en word nu gewoon fit wakker. Ik hou van slapen (ja wie niet) en dacht altijd dat ik er best veel van nodig had, maar blijkbaar valt dat toch wel mee dan.

2 likes