Ik heb nieuwe buren en zij hebben van die grote zware houten stoelen zonder viltjes en een tegelvloer en ze schuiven hun stoelen super lomp aan en naar achter, dat horen wij echt súper goed. Rond etenstijd ofzo vind ik dat nog ok, maar het begint om 5u ‘s ochtends al en soms is het ook midden in de nacht. Ik ken die mensen niet, ze hebben zich ook niet voorgesteld ofzo, maar ik word er echt knettergek van. Twijfel al een tijdje om er iets van te zeggen, maar dat voelt ook zo raar aangezien ik ze niet ken. Wanneer zouden jullie er iets van zeggen?
Jip met de staart is mn favo
Op mijn vrije dag om half acht op omdat een pakket tussen 8:00 uur en 22:00 uur kan worden bezorgd. Zit ik net beneden, aangekleed en oven staat aan voor ontbijt, krijg ik om 8:04 een sms-bericht dat de bezorging tussen 16:00 uur en 18:00 uur zal komen. Zucht, die timing van het doorgeven van de verwachte bezorgtijd is altijd zo ruk. Want dan zal je net zien, de dag dat ik besluit niet op tijd op te staan, ze wel om 8 uur op je deurbel rammen en doodleuk wegrijden omdat ik niet op tijd beneden ben.
Je hebt de hele dag nog voor je en hoeft pas om 16:00 thuis te zijn, ook lekker!
Het bezorgbedrijf krijgt mega slechte recensies op trustpilot (zonder aan te bellen registreren dat iemand niet thuis is, afspraken eenzijdig annuleren etc.) dus ik durf dat niet. Ik wacht al sinds november op mijn pakket en vrees echt dat zodra ik de deur uit ben ik er naar kan fluiten. Maar mijn vriend ligt nog op bed dus ik kruip er zodra ik mijn ontbijt op heb weer even bij
Ah nee! Wat naar zeg. Snap dat het alsnog lastig is. Veel sterkte.
Vandaag lekker de laatste werkdag. Ik ben best wel toe aan weekend namelijk.
Ik wist het! Krijg net een bericht dat de bezorging niet door gaat vanwege een sorteerfout. Iets waarover op trustpilot ook veel geklaagd werd dat dat zo veel voorkomt. Zo kut als je niet zelf het transportbedrijf kan uitkiezen maar onvrijwillig met zo’n slecht bedrijf opgescheept zit. Toch ook raar dat ik een uur eerder nog een tijdvak toegestuurd krijgt als mijn pakket helemaal niet bij de zending zit het is dat vandaag mijn vaste vrije dag is maar je zou maar speciaal vrij hebben genomen
Kan je niet klagen bij het bedrijf zelf? Je bent onderhand 3maanden verder en je hebt nog nika! Vind ik wel erg lang
Klagen was volgens trustpilot ook niet effectief. Ik wacht het wel af, kan er voor vandaag toch niets aan veranderen maar baal wel, keek er naar uit.
Wil je delen welke shop het was? Hoef ik in ieder geval niet te bestellen daar
Home24, die verzenden met Dynalogic. Baggerbedrijf. Maar mijn vriend en ik zijn heel kieskeurig en we willen per se dat dressoir hebben anders had ik de bestelling wel geannuleerd.
Dat is wel erg klote dan als je gebonden bent aan een bedrijf. Hoop dat het dan eindelijk eens gaat aankomen!
Dank je, ik ook! We gaan het zien. Ik ga weer lekker terug naar bed.
Ik heb een pukkel op mijn kaaklijn,net of ik een tweede rechterwang heb.
Ah wat fijn you can do it! Geniet lekker van je gebakje❤
Ik heb de hele nacht gedroomd dat ik knetter zwanger was, echt een mega buik en op het punt om te baren. Mn vriend was er ook (hij was dus de vader) en ik was dus zwanger geworden ondanks de prikpil én een spiraal (ok). Komt doordat ik voor stage de afgelopen week alleen maar fora over zwangerschap en ouders van nu heb zitten lezen. Maar in mn droom vond ik het dus best leuk en ik was vanochtend helemaal extra verliefd op mn vriend, hahaha. Terwijl ik geen kinderen wil.
En ik vind het trouwens altijd echt lief als metro’s op elkaar wachten zodat mensen nog kunnen overstappen, zoals op vd madeweg vet vaak gebeurt
Jezus wat een sentimentele post, moet denk ik ongesteld worden
Gisteren laatste dag stage gehad. Voelt zo vreemd om nu even ‘vrij’ te zijn en niks te doen haha.
Ik zit te lezen en vergeet elke keer dat het gesneeuwd heeft en dat ik zo nog naar buiten moet. Elke keer als ik opkijk van mijn boek en naar buiten kijk denk ik: shit.
Ik zit met 1 ander persoon (die ik niet ken) in de kantine en ik vind het vet ongemakkelijk.