Pfff ik ben echt zo klaar met alles, stage, school, werk, familie. Probeer mezelf voor te houden dat het maar tot mei duurt en dat dat wel meevalt. Maar dan denk ik holy shit dat is nog 4 maanden en dat is veeeeel. Ik wil gewoon het werkend leven in. Dan heb ik tenminste weekend.
Wejoo Foals was binnen 5 minuten uitverkocht. Zo blij dat ik in de metro tickets heb besteld
Ja hoor een collega doet even alsof ik hem niet heb geinformeerd over bepaalde zaken. Ik heb nu gewoon een mail naar hem gestuurd, mijn manager en de partner van ik heb op die en die dag dit met je besproken waarop jij zus en zo antwoorde.
Nu kom je met dat ik je hier niet eerder over heb geinformeerd, dan lijkt het gewoon alsof het niet tot je doordringt wat ik tegen je zeg. daag ben er klaar mee.
Heb overigens een hele lange mail gestuurd met allerlei klachten. Ben nu wel benieuwd wat er gaan gebeuren…….
mind you, deze collega is trouwens een se.n.ior manger he.
Vanochtend kreeg ik een telefoontje van het verzorgingstehuis dat mijn moeder met een ambulance naar het ziekenhuis zou gaan omdat ze het heel erg benauwd had door hoesten enz maar nu kreeg ik net een telefoontje van haar vriend dat ze een hartstilstand heeft gehad en ze nu in slaap wordt gehouden op de intensive care.
Oh nee wat erg, heel veel sterkte!
Ik wil heel graag Spaans gaan leren, maar ik vraag me af of jullie tips hebben hoe ik dat het beste kan doen. Ik weet dat er verschillende apps zijn en ook gewoon cursussen. Heeft iemand goede ervaringen ergens mee?
woow wat heftig. Sterkte!!
Heftig, heel veel sterkte!
De fuck. De airco in de metro staat aan.
Waarom als het al zo een ijskast is buiten
Wat vreselijk… heel veel sterkte
Wat verschrikkelijk, ontzettend veel sterkte. Ik zet een kaarsje voor je moeder aan
Shit heel veel sterkte!
Ze was met revalideren om haar beenprothese.
Bedankt allemaal.
Oh wat vreselijk. Heel erg veel sterkte!
Oh fenayi wat verschrikkelijk. Heel erg veel sterkte!!