Ik geef op zaterdag een feestje, en nou had ik daarvoor een paar zakken chips gehaald, waarvan mijn vriend en ik er nu alweer drie op hebben. Kortom ik kan weer naar de winkel vandaag omdat we zulke fat bastards zijn haha
Wat heftig! Heel veeel sterkte!!
Bedankt allemaal. Heb geprobeerd iedereen een hartje te geven. Ik ga zo heen⦠Ik durf niet zo goed want ze ligt aan allemaal slangetjes enz is mij al verteld maar het kan ook ieder moment afgelopen zijn.
Ohhh nee wat vreselijk! Heel veel sterkte. Hopelijk krijg je snel wat goed nieuws.
Wat verschrikkelijk⦠Heel erg veel sterkte
@Fenayi Pff wat erg⦠Ik wens je heel veel sterkte!
Ik heb helaas de woning niet gekregen en het ging super rommelig? De eerste kandidaat had niet eens al haar papieren bij zich maar het werd haar alsnog aangeboden, de verhuurmakelaar was er niet eens en niemand van de woningcorporatie wist dat de bezichtiging plaats zou vinden dus we stonden met zān zessen awkward te wachten in een halletje Naja, 12 februari heb ik weer een bezichtiging en mijn gelukskoekje zegt net āYou will be fortunate in opportunities presented to youā, dus alles komt goed.
edit: haha en shit nu lees ik op woonnet dat het meisje dat de woning gekregen heeft de enige voor mij was, ik was gewoon 2e
Heel veel sterkte! Hopelijk goed nieuws!
Ik heb al mn tentamens gehaald!
Mān leven voelt opeens zo leeg. Allebei mān stages afgerond deze week waarbij ik echt al weken 60 uur per week bezig was en nu heb ik opeens tijd om te ademen, koffie te drinken en gewoon een boterham te eten in een kantine ipv achter een laptop. Besef me nu pas hoe ongezond die weken zijn geweest, dus ben echt blij dat ik nu even een paar weken 32 uur per week kan werken bij een van mn stagebedrijven voordat ik begin met afstuderen. Voelt alsof ik zeeen van tijd ga hebben.
Ik had sowieso nog getuigen, die allemaal zeiden van wtf je zei toch zelfs nog je hebt geen tijd.
Maar ik kan niet iedere mondelinge bespreking nog na mailen, want soms is het een korte afstemming van 2 minuten (vaak eigenlijk).
Inmiddels heeft hij mij terug gemaild dat het niet zijn bedoeling is om zo over te komenā¦en hij wilt het later uitpraten, ja toedeloe ik ben ergens in maart wel een keer op kantoor om het uit te praten.
Arghh een moment dat ik even goed voor mezelf moet opkomen op het werk en ik vind het lastig.
Je kunt het succes
Heel veel sterkte en liefde jullie kant op!
Ik had Instagram verwijderd want wil minder online zijn. Duurde welgeteld 15 minuten⦠nu maar de mensen die ik volg even heel kritisch bekeken en bijna de helft kunnen verwijderen. Is ook een stap!
En ik ging net mediteren via Headspace en toen kroop mijn kat bij mij op schoot ahhhhhh
Ik kom nu net weer beneden en check mijn mail, heb ik een e-mail dat ze ondanks het winterse weer er alles aan doen om op tijd te bezorgen?? Mijn vriend zegt: kijk weer naar die track & trace. Staat dat ze vanaf 9:45 uur het pakket weer hebben en de bezorging dus TOCH tussen 16 en 18 uur zal gebeuren. Snap er echt de ballen van?? Die tijdlijn van berichtgeving is echt zwaar bagger. Maar nu blijf ik dus wel thuis, alsnog.
Verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte.