Ik heb ook tickets!! Zo blij! En wist niet dat het zo snel uitverkocht was.
Oh @Fenayi wat een nachtmerrie! Heel veel sterkte toegewenst, ik schrik er van!
Ik heb ook tickets!! Zo blij! En wist niet dat het zo snel uitverkocht was.
Oh @Fenayi wat een nachtmerrie! Heel veel sterkte toegewenst, ik schrik er van!
oh nee wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte
Mijn vriend doet echt niet aardig tegen me. Ik zou vandaag voor het eerst in 2 maanden een dag lekker alleen vrij zijn. Heb ik heel de week naar uit gekeken en hij wist dat ik daar even behoefte aan had, maar gister zei die dat ie vandaag niet naar college gaat en dus ook vrij is. Nou dat vond ik eerlijk gezegd best balen, en net heb ik alles opgeruimd en schoongemaakt, geen hulp gekregen terwijl ik super veel moet doen verder en als ik dan beetje kortaf reageer zegt ie dat ik gewoon een pik nodig heb. Echt een kut opmerking, en nu is ie aan het zeuren dat ik nooit seks wil
" Ik heb geen pik nodig , ik heb een echte man nodig die gewoon naar zn college gaat en mij met rust laat of helpt met het huishouden."
Wow… klinkt alsof het enige dat je nodig hebt gewoon een begripvolle vriend is, niet een lul (in allebei de betekenissen van het woord).
Oh hier heb ik m’n bank bij besteld, was helemaal niks aan de hand werd super op de hoogte gehouden en er werd niks afgemeld. Zo zie je maar weer, alleen klagers gaan online.
Overigens bezorgden ze bij mij zelfs op zaterdag, doen ze in eerste instantie niet maar toen ik belde hing ie 't zo om voor me, zonder kosten.
Een tip die vaak gegeven wordt is googlen op lijsten met most frequently used words + de taal. In sommige populaire talen zijn er geloof ik zelfs boekjes van. Dat helpt iig qua woordenschat enorm! Toen ik een taalcursus deed hadden we een enorm ouderwetse module en leerden we ook woorden als timmerman en lasser enzo haha, zonde van de moeite.
Kreeg net de rekening van gemeentebelastingen. 344 euro. Mijn spaarrekening huilt zachtjes met me mee. Is gewoon 100 euro meer als vorig jaar.
Wowww what
Waar vind ik zwarte T-shirts met v-hals van katoen van een wat dikkere stof (niet zulke super dunne T-shirts waar je doorheen kijkt als het licht erop schijnt)
Hema!
Was bij mij ook veel duurder ja! Ik hing al bijna boos aan de telefoon maar toen bleek dat we vorig jaar gewoon geluk hebben gehad dat we er pas na het nieuwe jaar ingingen, dat extra bedrag hebben de vorige bewoners toen moeten betalen
What the fuck wat een verhaal. Jammer dat iemand misbruik heeft gemaakt van je vertrouwen
Ik krijg hier gewoon kippenvel van! Te eng, want je zal vast nog met vraagtekens zitten!!
Thanks, ga kijken! Andere tips zijn ook nog welkom
Bij de Hema zijn die shirts die in zo’n plastic verpakking zitten fijn, ik heb meestal S maar neem M voor een iets oversized look. Zijn volgens mij ook maar 7 euro of zo?