Wat je even kwijt wil #15

@Fenayi veel sterkte :two_hearts:

Huh ik probeer het nu op m’n telefoon, maar daar zie ik wel weer de drie puntjes, maar niet zo’n hart. En de functies zijn hetzelfde als op m’n laptop. Huh echt raar. Ik lees wel op internet dat het een nieuwe functie is dus ik ga wel proberen te updaten!

1 like

De aldi hier is nog niet zo heel lang geleden verbouwd maar valt nu al uit elkaar. Stond net bij de koeling heb ik ineens een hele sierlijst in mijn handen, even later heb ik het handvat van een andere koeling los in mijn handen :thinking:

14 likes

Dat is echt een hele misplaatste grap, bizar.

1 like

@Fenayi Wat naar en plotseling zeg. Ik hoop dat je moeder er bovenop komt, positieve energie komt jullie kant op!

Gadverdamme zeg. Dat is echt niet grappig inderdaad. Heel gauw uit je leven verwijderen pfff

1 like

@Fenayi Heel veel sterkte :green_heart:

Wat heftig, heel veel sterkte!

Ohnee sterktešŸ˜ž

@Fenayi heel veel sterkte :heart:

@Fenayi Heel veel sterkte :heart::heart:

Ik wil dat ā€˜liedje’ luisteren van de Coen en Sander show van ā€œhet is 17.00 uur, je mag naar huisā€ etc luisteren. weet iemand of dit online te vinden is? Het lukt mij niet om het te vinden.

Kan iemand checken of mijn profiel verborgen is? :slight_smile:

1 like

Misschien zijn die truien wel van Mart geweest ahw.

Hoe kan je dat doen? zou ik ook graag willen

1 like

@Fenayi Heel veel sterkte :heart:

Als je naar je profiel gaat en dan voorkeuren --> interface --> Hide my public profile and presence features

2 likes

Oh, thank you. Blijkbaar had ik het al op verborgen!

1 like

Sinds ik de clip heb gezien kan ik niet meer naar het liedje luistere .

1 like

Jullie zijn lief. :heart:

Vier jongens die ik net op de fiets tegenkwam wat minder… Ze hadden al geen zin om ruimte te maken voor mij en toen ik voorbij kwam gingen ze echt: Hahaha die is kankerlelijk.

Wtf… Hoezo roep je dat? En al helemaal naar wildvreemde mensen. :face_with_raised_eyebrow:

1 like