Wat je even kwijt wil #15

Wat naar. Hoop dat je erachter komt wie het is!

Wat supet kut! Zou het niet je ex kunnen zijn?

Super vreemd verhaal dit, ik hoop dat je erachter komt wie het was idd! Maar het moet dus in ieder geval iemand zijn die van het bestaan van het forum af weet en weet dat je hier post/eerder op egf…

Dit was ook meteen mijn gedachte inderdaad :o Echt weird wel

1 like

@9000 Weet je ook haar/zjin naam van het forum, misschien dat moderators wat kunnen betekenen? Misschien ook niet ivm privacy, maar ik vind dit gewoon eng.

1 like

Mijn vader is onlangs gedumpt en heeft liefdesverdriet en ik vind het zo sneu voor hem. Hij is zo wanhopig op zoek naar een levenspartner en denkt dat hij voor de rest van zijn leven alleen blijft. Hij verzorgt zichzelf echt slecht als hij vrijgezel is (hij leeft op koffie, rookt als een ketter, ontbijt & luncht niet, avondeten koken is ie niet de beste in)

Hij woont niet bij me om de hoek dus kan niet elke week even langskomen :frowning: ik voel me vaak een soort van moeder terwijl ik zijn dochter ben…

@9000 ik denk gelijk dat je ex het is. Vooral omdat ā€œzijā€ wel heel veel info over je ex wist. En omdat haar profiel weg was nadat je je ex ernaar vroeg.

12 likes

@9000 wow wat een lage actie. Vooral ook om dan zoveel persoonlijke informatie te ontfutselen. Hopelijk kom je erachter wie het was!

Wauw wat naar, snap dat je je ook een soort van verraden voelt…

Ik had het ook niet maar ik kon wel op " laat niet meer horen" klikken. Als je naar een artiest gaat en dan bij die 3 puntjes boven in.

Dankje voor de tip!! Ik vind het een leuk idee, hij gaat dat niet zomaar doen dus misschien dat ik zoiets voor zijn verjaardag kan doen zodat ie het uit gaat proberen?

Mijn ouders zijn nu precies 10 jaar gescheiden en hij is daar inderdaad ook nog niet overheen, dat merk ik aan veel opmerkingen. Hij heeft daarna 2 relaties gehad en ik weet ook zeker dat dat geen ā€œwareā€ liefde was, maar puur om niet alleen te zijn… daarnaast werkt ie 6 maanden per jaar in het buitenland dus is het voor hem ook moeilijk om vrouwen te ontmoeten.

Gaat het nu wel goed met je vader?

Ik zie het ook niet, ik dacht misschien nog melding maken haha, maar dan word je naar een internetpagina verwezen :stuck_out_tongue:

2 likes

Godverdomme janken met de kraan open!

1 like

Naast het hartje die 3 puntjes en dan dit niet afspelen. Maar ik heb het gevoel dat het dan alleen om dat album gaat.

@Fenayi veel sterkte :two_hearts:

Huh ik probeer het nu op m’n telefoon, maar daar zie ik wel weer de drie puntjes, maar niet zo’n hart. En de functies zijn hetzelfde als op m’n laptop. Huh echt raar. Ik lees wel op internet dat het een nieuwe functie is dus ik ga wel proberen te updaten!

1 like

De aldi hier is nog niet zo heel lang geleden verbouwd maar valt nu al uit elkaar. Stond net bij de koeling heb ik ineens een hele sierlijst in mijn handen, even later heb ik het handvat van een andere koeling los in mijn handen :thinking:

14 likes

Dat is echt een hele misplaatste grap, bizar.

1 like

@Fenayi Wat naar en plotseling zeg. Ik hoop dat je moeder er bovenop komt, positieve energie komt jullie kant op!

Gadverdamme zeg. Dat is echt niet grappig inderdaad. Heel gauw uit je leven verwijderen pfff

1 like