Wat je even kwijt wil #15

@Fenayi Heel veel sterkte :green_heart:

Wat heftig, heel veel sterkte!

Ohnee sterkte😞

@Fenayi heel veel sterkte :heart:

@Fenayi Heel veel sterkte :heart::heart:

Ik wil dat ‘liedje’ luisteren van de Coen en Sander show van “het is 17.00 uur, je mag naar huis” etc luisteren. weet iemand of dit online te vinden is? Het lukt mij niet om het te vinden.

Kan iemand checken of mijn profiel verborgen is? :slight_smile:

1 like

Misschien zijn die truien wel van Mart geweest ahw.

Hoe kan je dat doen? zou ik ook graag willen

1 like

@Fenayi Heel veel sterkte :heart:

Als je naar je profiel gaat en dan voorkeuren --> interface --> Hide my public profile and presence features

2 likes

Oh, thank you. Blijkbaar had ik het al op verborgen!

1 like

Sinds ik de clip heb gezien kan ik niet meer naar het liedje luistere .

1 like

Jullie zijn lief. :heart:

Vier jongens die ik net op de fiets tegenkwam wat minder… Ze hadden al geen zin om ruimte te maken voor mij en toen ik voorbij kwam gingen ze echt: Hahaha die is kankerlelijk.

Wtf… Hoezo roep je dat? En al helemaal naar wildvreemde mensen. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mijn Dr martens hebben ook letterlijk gaten na 3 jaar :cry: zo kut!

Aaaah wat super kut :cry:

Ik wil eigenlijk even helemaal losgaan en alles wat erbij hoort.
Maar goed ik heb nu avonddienst en de rest van het weekend ook.

Ik heb zo’n zin om eten te bestellen. Alleen op de plek waar ik nu woon is niet zoveel te krijgen.

En waarom werkt mijn vriend over als ik koppijn heb. Ik wil naar huis. (We carpoolen)

Vind duurdere parfum ook veel lekkerder ruiken. Heb ooit 1 keer parfum van de Action gehad, maar dat vond ik niks haha, maar misschien is het ook maar net wat je gewend bent.

2 likes

Pffff dat was waarschijnlijk echt alleen ‘stoer’ gedrag, had niks met jou te maken.

Sterkte met je moeder! Heel heftig dat het ineens zo gelopen is :frowning::tulip: