Wat je even kwijt wil #15

Tijd voor een hersteldutje!

4 likes

Ik heb zojuist een quiche gemaakt en die staat nu in de oven.

Ik voel me op het moment ontzettend Willemijn uit Gooische Vrouwen

17 likes

Grapje toch? :nauseated_face:

@Fenayi Ahh wat erg.:frown: Heel veel sterkte :heart:

Mijn vriend en ik zijn onderweg ergens heen maar de tank is bijna leeg en er is ook geen benzinestation. Zo spannend of we het gaan halen of niet haha

4 likes

Wie is Emma Wortelboer

1 like

Zij is die irritante chick van spuiten en slikken en 3 op reis doet ze volgens mij ook

Edit; hoop niet dat je nu gaat zeggen dat je met haar gaat samenwerken ofzo :joy: waarom vroeg je t?

2 likes

Hahha nee omdat ze aan tafel zit bij dwdd en ik vind haar truitje heel aanstellerig en irritant. Maar nu snap ik het :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Oh gelukkig dan zitten we op 1 lijn :fist_right: succes met haar aanhoren

1 like

:handshake:

1 like

:handshake:

1 like

Welkom bij de club bro

1 like

@HyacinthBouqet gecondoleerd

Keeping Up Appearances-acteur Clive Swift (82) overleden https://www.nu.nl/achterklap/5719206/keeping-up-appearances-acteur-clive-swift-82-overleden.html (via @NUnl)

9 likes

Je mag me wel pben als je het echt even kwijt wilt!

Zo net een dutje gedaan van 2 uur. Ben/was kapot.

Was ook mijn plan. Half vier gaan slapen en ik word net, kwart over acht, wakker :joy:

2 likes

Ik heb zo een feestje waar ik niemand ken. Ik ken alleen de gastheer- en vrouw, maar ook niet heeeel goed. Zie er best wel tegenop.

Veel sterkte :kissing_heart:

Duolingo en Spaanse series kijken met ondertiteling!

β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
Ik kreeg een DM op insta van een oud collega, gewoon een vraag hoe het met me gaat, en ik heb (toen ik bij mijn vorige werk weg ging 2 jaar geleden) gezegd dat ik nog wel eens langs zou komen maar dat heb ik dus nooit gedaan. Ben bang dat ze daar ineens over begint dus nu durf ik instagram niet meer te openen haha.

1 like

Sterkte lieverd!!