Dit doen zoveel mensen toch. Ik heb een collega die af en toe terugkomt omdat hij in de buurt is gaan werken, maar ik vind het heel ongemakkelijk ofzo als hij er is. Zo van, gaat alles goed? Ja zeker. Oké fijn en ehmm…
@Matilda @Portugal ja klopt ook hoor! Had met haar een hele goede klik en het is een winkel waar ik best vaak kom, ga alleen naar een ander filiaal omdat ik mijn manager een heks vond en geen zin in haar heb. Maarja aan de andere kant heb ik vanuit haar ook al 2 jaar niks gehoord dus wat nou goede klik. 
Weet niet welke bios je gaat, maar je kan vaak ook kaartjes kopen bij de machine. Dus dan kan je zelf je plek en zo aan klikken, betalen met pinpas.
En je kaartje laten zien hangt soms van de bios af. Bij Pathé in Amsterdam was het aan het begin je kaartje laten zien en dan je zaal opzoeken. Bij Vue was het kaartje echt bij de ingang van de zaal laten zien.
Pauzes wel bij Vue, niet bij Pathé. Als het afgelopen is, mag je gewoon weg.
Mijn hemel. Dacht een knul waarschijnlijk even subtiel deo te kunnen spuiten in de bus. Wat een walm.
Ok late to the party maar ik heb net A star is born gekeken en moest echt janken. Gelukkig ben ik alleen thuis 
Ik heb net die Dominos pepperoni pizza rolls besteld, maar gadverdamme wat vies. Ben nu een beetje verdrietig, had zo’n zin in iets lekkers.
Ik heb een stijlborstel gekocht en tot mijn verbazing werkt dat kreng echt. Beste aankoop van het nieuwe jaar so far haha.
Zo’n ding dus:
chocolade, en dan van een luxe merk
Als je wilt heb ik nog twee Duits studieboeken, B1 en B2! Maar dat is ook wel een beetje een droge manier van een taal leren haha
De schoonmaakster heeft vandaag voor t eerst hier gewerkt en i loveeee it. Ik werk tot einde middag op vrijdag en thuiskomen in een schoon huis is zooo chill. En de badkamer glimt ook, ik haat de badkamer schoonmaken. En nergens meer stof wooop. Ze is wel geschrokken van t stof denk ik, want ze vroeg of ik een plumeau wilde halen 
Ja! Ik ben ook te skeer hoor, maar denk ook niet dat je deze perse in de bios hoeft te zien.
Ik weet niet of ik helemaal mag zeggen waar je het kan vinden maar het heeft te maken met “sok delen” (dat klinkt echt heel raar in het Nederlands🤢) Wel even voor adblock zorgen!
Ik heb me net gewogen en me daarna terwijl ik op dat ding stond aangemeld bij een sportschool. Ga me maar weer eens laten afmatten.
Etos eigen merk hypoallergeen, in de hoge witte kartonnen verpakking, zes euro per stuk. Prachtig spul 
Ik loop hier ook al een hele week mee rond een dikke vette onderhuidse puist op mijn kaaklijn. En net op een plek waar mijn haar niet op een natuurlijk wijze overheen valt
Dat durf ik nog niet te zeggen.
Heb hem vanavond even getest op net gedoucht en bijna droog haar maar het is veel gladder. Heb er nog geen styling producten bij gebruikt.
Hij was 20,00 dus goedkoper dan de meeste fohnborstels.
Mocht iemand nog een tip hebben tegen vet haar hoor ik het graag. Moet het om de dag wassen tegenwoordig. 
Aussie droogshampoo! Kan zo weer 2 dagen mee
Ik weet niet zo goed wat ik moet reageren maar wil even zeggen dat ik je alles behalve dom vind. Je dacht iemand te kunnen vertrouwen en ondanks dat er achteraf misschien red flags waren betekent dat niet dat aan jezelf moet gaan twijfelen. De persoon achter het account moet zich schamen en is ziekelijk bezig. Dikke knuffel en wees niet te hard voor jezelf.
Ik doe vaak een leuke podcast op en dan één oortje in zodat je nog wel iets van je omgeving mee krijgt!
super stoer van je! En anders gewoon lekker naar je eten kijken haha?
Oh dat is ook wel een goed idee ja, die ga ik onthouden! Vanavond was het niet nodig want ik ben wezen eten met een meisje uit het hostel 
Ja ik had ook bij action al een dweil gehaald die ze graag wilde. Prima, die paar euro’s