@Prikkelbaar hema heeft nu gratis vermaken voor de gordijnen
Mijn neuzen waren na twee dagen ook al beschadigd
Ik ben afgelopen week begonnen met mijn stage in het ziekenhuis, maar ik lach mezelf iedere dag uit om dat uniform. De jasjes zijn prima, gewoon zoals een jasje hoort te zijn in het ziekenhuis, maar de broeken schijnen super erg door, maakt niet uit welke onderbroek of string ik eronder aan doe. Gelukkig valt het jasje wel iets over mijn kont heen, maar ik vind het eigenlijk gewoon belachelijk van zo’n ziekenhuis.
Balen! Actie duurt meestal wel een paar weken. Hopelijk heb je net geluk!
Ik moest zo lachen net. Ik had een story bekeken van een gast die in de camera lipsynct. Ik had het geluid opgenomen (Shazam kon het liedje niet vinden) en naar mijn vriend gestuurd want het is in zijn moedertaal en ik wilde weten wat voor liedje het was. No biggie verder. Maar mijn vriend wilde het hele fragment horen dus ik had de Instagram van die gast gestuurd. Hij helemaal ‘wie is deze gast?? wat moet je met dat liedje? zo bijzonder is het helemaal niet?’ Nu ging ik net de story ook eens opnieuw bekijken en nu snap ik mijn vriend wel hahaha. Die gast zit echt lomp/sexy in de camera mee te zingen. Andersom zou ik ook denken ‘ehh wie is dat en wat moet je daarmee?’
Eindstand; ik weet wat hij zingt in een Engelse vertaling, maar daarmee kan ik het liedje nog niet vinden
Ik had vandaag zo’n dag op het werk dat ik op een gegeven moment dacht; als er nu nog één ding niet gaat zoals gepland ga ik beginnen met huilen en de rest van de dag niet meer stoppen. Wat een ellende. Maar ik heb het overleefd woeiii en nu ga ik als troostvoedsel spaghetti maken en veel wijn drinken vanavond.
Collega die in december te horen had gekregen nog 7 maanden te leven te hebben, is vandaag overleden terwijl m’n kaartje voor hem hier klaar lag om morgen te posten.
Ga het kaartje morgen alsnog posten. Met extra tekst erin voor zn vrouw. Vind het echt mega kut dat hij het niet heeft kunnen lezen
Wat verdrietig, wat snel gegaan dan.
Ik ben wel benieuwd wat je erin hebt geschreven voor hem. Als het iets is van ‘ik hoop dat je nog wat tijd hebt om te genieten, ik hoop/duim/bid voor je’ dan zou ik hem sowieso niet sturen…
Nee dat staat er niet in, hij lag al verslechterd in een hospice namelijk. Maar niemand had verwacht dat het zo snel zou gaan. Er staat in dat ik m wil bedanken voor wat hij gedaan heeft voor mij in m’n eerste jaren daar, zijn positieve kijk en dat ik aan m denk en m nooit zal vergeten.
Denk dat ik dat nog wel kan sturen?
@Oprah ja in dec gehoord dat ie nog 7 maanden had… nauwelijks 2 maanden waren hem gegund helaas
Ja dat zijn mooie woorden!
Ah wat vreselijk! Ik vind het zo erg voor jullie!
Ik word hier zo misselijk van.
Ik ben zo kut wakker geworden van mijn dutje
Tijd voor een hersteldutje!
Ik heb zojuist een quiche gemaakt en die staat nu in de oven.
Ik voel me op het moment ontzettend Willemijn uit Gooische Vrouwen
Grapje toch?
Mijn vriend en ik zijn onderweg ergens heen maar de tank is bijna leeg en er is ook geen benzinestation. Zo spannend of we het gaan halen of niet haha
Wie is Emma Wortelboer