Wat je even kwijt wil #15

Zij is die irritante chick van spuiten en slikken en 3 op reis doet ze volgens mij ook

Edit; hoop niet dat je nu gaat zeggen dat je met haar gaat samenwerken ofzo :joy: waarom vroeg je t?

2 likes

Hahha nee omdat ze aan tafel zit bij dwdd en ik vind haar truitje heel aanstellerig en irritant. Maar nu snap ik het :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Oh gelukkig dan zitten we op 1 lijn :fist_right: succes met haar aanhoren

1 like

:handshake:

1 like

:handshake:

1 like

Welkom bij de club bro

1 like

@HyacinthBouqet gecondoleerd

Keeping Up Appearances-acteur Clive Swift (82) overleden https://www.nu.nl/achterklap/5719206/keeping-up-appearances-acteur-clive-swift-82-overleden.html (via @NUnl)

9 likes

Ik wil echt HEEL graag genoeg posts hebben om in het afgeschermde deel ff mn ei kwijt te kunnen over wat heftigs wat gebeurd is maar het lukt maar niettt. Ik lees te veel maar reageer te weinig

Je mag me wel pben als je het echt even kwijt wilt!

@anon39978576 @Indolence lief! Maar ik wil het graag in een specifiek topic kwijt

Nog maar 1 post nu haha

1 like

Zo net een dutje gedaan van 2 uur. Ben/was kapot.

Omg ja!! Het is de puurste vorm van ramptoerisme maar je mond gaat nog veel verder openvallen.

3 likes

Was ook mijn plan. Half vier gaan slapen en ik word net, kwart over acht, wakker :joy:

2 likes

Ik heb zo een feestje waar ik niemand ken. Ik ken alleen de gastheer- en vrouw, maar ook niet heeeel goed. Zie er best wel tegenop.

Veel sterkte :kissing_heart:

Duolingo en Spaanse series kijken met ondertiteling!

—————————
Ik kreeg een DM op insta van een oud collega, gewoon een vraag hoe het met me gaat, en ik heb (toen ik bij mijn vorige werk weg ging 2 jaar geleden) gezegd dat ik nog wel eens langs zou komen maar dat heb ik dus nooit gedaan. Ben bang dat ze daar ineens over begint dus nu durf ik instagram niet meer te openen haha.

1 like

Sterkte lieverd!!

Dit doen zoveel mensen toch. Ik heb een collega die af en toe terugkomt omdat hij in de buurt is gaan werken, maar ik vind het heel ongemakkelijk ofzo als hij er is. Zo van, gaat alles goed? Ja zeker. Oké fijn en ehmm…

@Matilda @Portugal ja klopt ook hoor! Had met haar een hele goede klik en het is een winkel waar ik best vaak kom, ga alleen naar een ander filiaal omdat ik mijn manager een heks vond en geen zin in haar heb. Maarja aan de andere kant heb ik vanuit haar ook al 2 jaar niks gehoord dus wat nou goede klik. :woman_shrugging:t4:

Weet niet welke bios je gaat, maar je kan vaak ook kaartjes kopen bij de machine. Dus dan kan je zelf je plek en zo aan klikken, betalen met pinpas.

En je kaartje laten zien hangt soms van de bios af. Bij Pathé in Amsterdam was het aan het begin je kaartje laten zien en dan je zaal opzoeken. Bij Vue was het kaartje echt bij de ingang van de zaal laten zien.

Pauzes wel bij Vue, niet bij Pathé. Als het afgelopen is, mag je gewoon weg.

1 like