Wat @Insouciance zegt! Sommige pathes zijn helemaal dubbelop, bij zowel ingang van gebouw als bij de ingang van zaal zelf, zodat ze je aan kunnen wijzen waar je stoel is.
Eten op de trap laten vallen is inderdaad wel zonde, neem de verpakking vooral mee als je weer naar buiten gaat. Telefoon op sitl of trillen is handig voor jezelf want niet gestoord worden en quality time met je vader. Vooral veel plezier hebben!
Bedankt allemaal voor de reacties. Het is de komende dagen afwachten en vooral morgen want dan maken ze haar weer wakker. Ik heb veel afleiding gehad vandaag dat is wel fijn.
Een bewoner heeft vanavond heel casual tegen de muur in een hoekje staan plassen. We zagen hem net zijn gulp dicht doen.
Hoogtepunt van mijn week
Ik zou dus best graag een keer hello fresh willen proberen, maar zijn er naast die duizend kortingcodes van influencers ook codes te vinden voor een echt gratis proefbox? Nee zeker?
Bij de enige vriendin die nog geen tikkie heeft en ik dus steeds handmatig geld moet overmaken (ja zwaar leven ik weet het) laat ik steeds schunnige teksten achter in de mededeling, als een soort protest. Ben benieuwd of ze er een keer achter gaat komen binnenkort.
Klinkt stom maar kinderboeken (hardop) lezen. Gaat veel sneller dan los woordjes leren. Wat je niet snapt kan je dan opzoeken
Hmm, vervelend, hopelijk kan je het een beetje loslaten! Ik ook hopelijk haha, ik ga het maar proberen iig.
Ik ben net tussen een een (jong) koppel gesprongen die ruzie aan het maken waren op straat. Die jongen was zo aggressief tegen haar⊠En vervolgens zei hij tegen mij âsorry mevrouw, sorry mevrouwâ
Zeg dat maar tegen haar. Zij is vervolgens weggerend en toen ben ik maar naar huis gegaan want die jongen liep een andere kant op.
Ik denk dat slapen wel gaat lukken, ben best wel moe door alles. Ik ga er niet bij zijn, is me ook niet gevraagd maar ik hoef dat ook niet. Laat de zusters maar hun ding doen, ik kom wel wat later.
Ugh ik lig al in bed maar moet mijn make-up er nog afhalen
zo irritant altijd
Ik voel me zo stom dat ik dit moet vragen maar is het raar om mijn vriend die echt mega dronken is beneden in de wc te laten liggen? Ik heb hem nog nooit zo dronken gezien hij ligt letterlijk in zijn eigen kots maar ik krijg er geen beweging in. Hij zit steeds half in de pot half op de grond te kotsen als ik hem alleen maar aanraak en ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb hem wel op zijn zij gelegd en hij brabbelt soms wat maar die 100 kg kan ik echt niet optillen.
Xoxo een burgerlijk meisje met burgerlijke vriend die vanavond enorm dronken is.
Ik wil niet decadent doen want ik ben op kosten van de zaak in NYC⊠Maar het hotel is zo eng, naar en koud.
Net al gelijk drie stoners op de gang die me mee uit vroegen. En ze zag dus dat ik alleen slaap daar
voel me niet op mn gemak.
Mijn moeder heeft tijdens haar relatie van 3 jaar een man leren kennen op een online spel. Snel daarna ging haar relatie uit en was ze al gauw âi love youâ aan het zoenen (ja echt) in de telefoon. Hij woont zelf in Duitsland, dus ze praten in het engels. Toen gebeurde er iets en was ze daarna gelijk door aan het praten met een andere Duitse man, wat ook al snel i love you i love you was. Ook dat heeft niet lang mogen duren, want voordat dat voorbij was zat ze alweer met Duitse man 1 aan het praten. Ze had hem tot vandaag nog nooit in het echt ontmoet, maar hij is naar Nederland gekomen en ze slapen vannacht in een hotel. Ik vind het zo naar dit. Haar internet staat uit en ik kan haar gewoon amper bereiken. Zo onverantwoord dit. Morgen komt hij ook de hele dag naar ons huis, en zit ik met die man opgescheept. Ik gun haar echt geluk, maar dit vind ik gewoon bizar.
Als het stoners waren vonden ze het vast gewoon aardig om je mee te vragen omdat je alleen bent in The city That never Sleeps op een vrijdagnacht, gewoon uit sociaalheid.
Idk als ik gesmoked heb heb ik echt niet de energie om ergens in te breken, zeker niet in een hotel vol cameraâs. Als ze goed stoned zijn voelt opstaan en naar de wc gaan al alsof je de ring naar Mordor hebt gebracht qua inspanning. Zou me er geen zorgen over maken en lekker gaan slapen, of ga mee uit nog beter plan!
Ik
Heeft iemand ervaringen met het bedrijf Esteon? (zoekservice voor woningen)
Oh die zijn wel heel leuk!
Ik word echt volwassen, zit al gedoucht en al beneden sinds 8uur. Vroeger verklaarde ik mijn ouders echt voor gek als zij dat deden en nu doe ik het zelf hahah 

Hahaha, de clue is geloof ik om duckface te maken en dan uit te ademen 
Ik ben gisteren uit geweest met twee vriendinnen die elkaar nu voor het eerst ontmoet hebben. En het was echt zoooo leuk. Mijn keel doet wel echt mega pijn van al het zingen aka schreeuwen.