Wat je even kwijt wil #15

Ah ik vind het zo leuk dat mensen als ze het over een bepaald ras hond hebben, dat ze dan de naam van een hond van dat ras dat ze kennen noemen.
" jaa piet die heeft zon lilly hond"
" oh kijk daar een rakker"

3 likes

Klopt!

Ik ga zo naar Disneeeeeeey :grin:

37 likes

Als ik hier lees over je moeder haar relatie met mannen vind ik het altijd zo zielig. Ik weet helemaal hoe erg dat je thuis situatie kan beĆÆnvloeden. Het was toen toch ook zo dat jullie op vakantie gingen en het onderweg uitging en jullie naat huis gingen en daarna was het weer aan? Ik heb niet echt advies, behalve zo snel mogelijk uit huis, haha.

Ik herkend het ook wel van mijn eigen moeder. Die heeft nu Best wat relaties gehad, die vaak op een nare manier uitging, waarvan de omgeving al lang door had dat het niet ging werken, maar zij vind verliefdheid een mooi excuus om alles maar te accepteren :roll_eyes: en ik denk dat ze moeilijk alleen kan zijn.

Ik ging net mijn hartslag opmeten en ik kwam op 47 uit? :woozy_face: maar wel in rust. Dacht altijd dat ik een hoge hartslag had door medicijn gebruik in het verleden.

Volgens mij verkoopt de Kruidvat geen menstruatiecups, misschien alleen de organicup.

Ahh dat snap ik heel goed! Sterkte vandaag :frowning_face:

1 like

Maar het punt is juist dat de ander geen tikkie heeft. Dus die zegt: "willen jullie 0.01 euro overmaken naar NL77bank0045783820.’

1 like

https://www.thuisarts.nl/anticonceptiepil/ik-ben-pil-vergeten

Heb je hier iets aan?

1 like

Ik heb hem gelezen maar ik snap het niet helemaal.

Ik slik savonds de pil. Donderdagavond heb ik niet geslikt. Vrijdagavond was ik ook vergeten. Beiden heb ik net ingenomen.

Die van vrijdagavond is dus nog op tijd.

Ik snap nu niet of ik wel of niet een map moet halen.

• Ben je twee pillen achter elkaar vergeten? Neem de laatste van die twee dan snel alsnog in. Doe je dat binnen 12 uur dan blijf je veilig.

Lijkt mij dat dat goed is. Je hebt de tweede vergeten pil binnen twaalf uur genomen.

Maar als je het niet zeker weet ga je toch een map halen? Beter safe than sorry.

De organicup ligt ook gewoon bij Kruidvat in de winkel.
En anders misschien bij ekoplaza, maar dat weet ik niet zeker.

Heb net de hap gebeld voor de zekerheid en zij geven ook dat ik een map moet halen. Ga ik dus meteen doen! dankjewel voor je reactie <3

1 like

Geen paniek meer haha. Dankjewel :kissing_heart::smiling_face_with_three_hearts:.

1 like

Mijn vader komt zo nog wat klussen in huis. Zo fijn dan is de woonkamer zo goed als af.

@Madrid weet je waar de onrust vandaan komt? Wil je nog dingen afmaken, opruimen of " moet " je genieten? Misschien ergens gaan lunchen met je vriend? Alvast je werkspullen klaarleggen als dat onrust veroorzaakt?

Inderdaad, een boek lezen. Verder in bad maar niet iedereen heeft een bad. Een stuk wandelen met wat rustige muziek op helpt bij mij ook altijd, buiten zijn.

@Madrid Proberen te accepteren dat je nu zenuwachtig bent, is ook niet zo gek toch. Ik zou eerst snel doen wat ik moet doen en dan de rest van het weekend niets meer moeten van mezelf. Idd lekker lezen, misschien een meditatie, in bad of in de douche zitten, kleuren/tekenen, nagels lakken, series kijken en een wandelingetje maken.

2 likes

@anon37686689 hoe is het met je vriend? Lees het net pas maar dat klinkt als een nare situatie - als in een bijna-alcoholvergiftiging?

1 like

Lief dat je het vraagt! Ik heb hem laten liggen en ben elk halfuurtje even gaan kijken. Halverwege de nacht kwam hij zelf naar boven en het gaat weer een stuk beter volgens mij. Ik denk dat zijn lichaam het gewoon niet gewend was om zoveel te drinken.

1 like