Kruidvat verkoopt alleen de OrganiCup! Als die niet goed is kun je ook online cups bestellen op cutecotton punt nl (geen reclame en ik werk daar niet).
Huh ik vind dit raar advies van de hap. Eigenlijk ben je dus één pil maar vergeten, en dan zit je nog gewoon safe. Wat zou jij zeggen @Krabsalade? Niet dat je er nu iets aan kan doen nog, maar voor in het vervolg.
Ja dat klopt! Ze is daarna nog 1,5 jaar met hem samen geweest. En heeft toen een punt achter de relatie gezet omdat ze merkte dat ze zichzelf verloor en na 3 jaar pas zag wat een klootzak hij was. Ze kwam thuis om er voor mijn zusje (die niet naar school wil gaan) te zijn. Alleen is ze gelijk doorgegaan met de Duitse man, dat ze niet eens single is geweest. Mijn moeder is iemand die zich helemaal kan verliezen in een relatie, en dat vond ik toen ik klein was al zo moeilijk om te zien. Ze is dan een totaal ander persoon, en alles draait dan om die man. Zo lastig is dat, de hele dag bellen en appen, en zodra ik dan wat zeg is ze “bezig” Tegenwoordig gaat ze ook s’avonds met hem bellen, en dan moeten mijn zusje en ik zo snel mogelijk de woonkamer uit hoor, want dan wil ze alleen met hem praten. Als deze relatie goed gaat denk ik dat hij binnen een half jaar bij ons intrekt, dus ik wil zo snel mogelijk een kamer. Want ik erger me echt rot, haha.
En dat is heel herkenbaar ja! Superlastig als je van te voren al ziet dat het geen goed persoon is. Je wil toch het beste voor je moeder, en dan is het zo rot om te zien dat ze niet de liefde krijgt die ze verdient
Komt goed, ik ga vanmiddag even naar mijn oma denk ik. Hij zit nu in onze keuken, maar vanwege een nare tijd heb ik een enorm slecht slaapritme. Ga hem zo dus ontmoeten, maar heb geen zin om de hele dag met hem te zijn
Altijd halverwege mn pauze denk ik hoelang zit ik hier nou eigenlijk…
Altijd naar beneden afronden, die tijd 
Heb je toevallig een huismerk? Ik kreeg namelijk ook ineens na 8 jaar last van bloedingen, en toen gaf mijn HA aan dat ze soms toch wel wat rommelen met de ingrediënten van het huismerk.
Wie heeft er een lekker en simpel recept voor bananenbrood (of cake?)
Er is op internet zoveel te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Ik heb deze week 3x gesport en ik vond het niet eens erg, ben bijna bang dat ik het leuk ga vinden.
Ik heb er vorig jaar een hele hoop geprobeerd, uiteindelijk gesetteld voor deze:
Ik was niet specifiek op zoek naar een ‘gezonde’ variant toen maar ik vond dit echt de lekkerste en ook het beste qua textuur.
Ik heb nu een map gehaald maar nog niet ingenomen. Wat adviseer je? Wil echt nog geen kinderen dus daarom ben ik een beetje panisch nu.
Ik heb al twee of drie maanden vogelvoer aan mijn ramen hangen. Maar ik woon op de 4e verdieping dus er kwamen maar geen vogeltjes. Maar vandaag zag ik er ineens een koolmeesje en een pimpelmeesje aan hangen! Ik hoop dat ze snel terugkomen met al hun vrienden.
Edit: Tering er probeerde net een ekster te landen en ik schrok me dood. Kleintjes only please.
Shitavond en -ochtend dus mezelf maar eens getrakteerd op een starbucksje en cinnamon roll. Veel te duur voor wat het is maar oke yolo ik voel me slecht 
Ik lees mee want ik wil ook iets lekkers. Zelf zit ik aan snoepkersen te denken
Zij heeft meerdere varianten!
Ik heb gestofzuigd, gedweild, mijn koffer ingepakt en nog wat klusjes gedaan. Ik ben klaar voor de vakantie morgen!
Ja! Ik slikte altijd ethinylestradiol/levonorgestrel van sandoz maar heel af en toe was dan de verpakking anders, of het stripje zag er anders uit. En ook al bleven ze bij de apotheek volhouden dat het gewoon hetzelfde was gebleven, kreeg ik toch op ten duur bloedingen tussentijds. Echt heel vervelend. Toen heeft de HA mij Mircogynon 30 voorgeschreven en nu heb ik daar geen last meer van. Dus misschien is dat een optie? En klopt de datum op het doosje nog?
Onze tv doet al de hele dag dit. Opstarten en zodra hij opgestart is gaat ie weer uit, en weer opnieuw opstarten
.Je schijnt een reset te moeten doen… maarja dan moet je wel bij het reset menu kunnen komen he.
Fijn dat Sony gewoon niet bereikbaar is in het weekend ook. Top.
Willen jullie me op de hoogte houden van alle tv programma’s waar ik normaal langs zap op Mn zaterdag avondje
thanks.
Geen advies, maar waar is het tv meubel en pot van? 
Pff ik vind een collega stiekem wel een beetje leuk. Maar hij heeft een vriendin. En het is een collega… haha