Wat je even kwijt wil #15

Vannacht super leuk uitgeweest, om 04:30 u kaartje gekocht voor de Foute Party :joy: en net een vakantie geboekt naar mijn favo stad in september. Ik ben blij :hugs:

8 likes

Huh mijn instagram is opeens in het Engels?

Dit heb ik ook sinds een paar dagen, krijg het ook niet terug gezet.

1 like

Welke bank zit ze bij? Ik gebruik nooit tikkie maar stuur gewoon een betaalverzoek vanuit mn bankieren app en dat werkt precies hetzelfde

2 likes

Haha jammer, ik was helemaal happy dat iemand had gereageerd haha.

Tv meubel is van Zuiver, high on wood heet ie geloof ik!
De pot en plant zijn van Plantsome.

Ik zamel voor een verjaardag geld in, iedereen mag zelf kiezen wat hij inlegt en één persoon heeft net gewoon €100 overgemaakt? Wtf?

4 likes

Zou het geen typfout zijn haha? Is wel erg veel!

1 like

Mijn humeur was supergoed vandaag maar een vriendinnetje was vergeten dat we afgesproken hadden morgen - ze kan nog steeds maar ik ben er onredelijk chagrijnig over nu

Vooral omdat iedereen er altijd maar van uit gaat dat ik hun kant op kom (1,5u rijden).
Zo dat moest ik even kwijt

1 like

Ja dat vroeg ik ook meteen! Maar deze jongen verdient heel veel geld en is supergul. Echt bizar wel.

4 likes

Oh ik wou dat ik ook zo kon zijn

3 likes

M’n eerste bananenbrood is echt goed gelukt!
Heb uiteindelijk die van 24Kitchen gebruikt want vond dat filmpje wel chill haha @monkeyslut @Dazed @Zoeva @Leukocyten

😁

(Volgende keer ga ik er idd wel noten enzo doorheen doen, maar de knapperige korst geeft iig al een goede bite)

14 likes

Haha nee zo was het niet bedoeld! Ik heb vanmiddag de map genomen. Better safe than sorry.

1 like

Nee echt irritant? Is denk ik een bug want als je 'm op Duits zet, dan doet 'ie het wel gewoon

1 like

Ze heeft ook geen mobiel bankieren en reageert ook altijd enigzins geërgerd als ze zelf een tikkie krijgt omdat ze daar dus niets mee kan. Dus ja, mijn stille protest zet voort

1 like

Ik wil iets opsturen naar mijn ‘date’ omdat hij best wel veel meemaakt momenteel. Hij weet al dat ie iets krijgt, maar ik wil hem echt verrassen. Heb nu alleen een lieve kaart, hebben jullie nog ideeën? Hij houdt van genotsmiddelen en studeert iets met communicatie.

1 like

Hahah oh dit doet me eraan denken aan een collega zonder betaald spotify abonnement. Jeugd van tegenwoordig was met een nieuw album gekomen en hij wilde graag een bepaald nummer horen dat een andere collega gedeeld had. Kan dus niet met de gratis variant, dan heb je alleen shuffle (en reclames). Heeft die jongen echt minstens een half uur allemaal andere nummers gehoord voordat hij eindelijk het nummer hoorde waar het om ging. Volgensmij heb ik toen ook uit leedvermaak zelf dat nummer op repeat gehad. Echt, skere bedoening.

3 likes

Ik wil ineens zo graag een baby maar ik heb niet eens een man :cry:

3 likes

Nou jongens. Ik ben verhuisd. De hele dag gesjouwd (met hulp, zo eigenwijs ben ik nou ook weer niet). Ik heb nog geen bank, kast, tafel en stoelen, maar wel een poef en bijzet tafeltje.

En vanavond ga ik hier slapen en ik ben echt blij, maar vind het ook zo spannend.

91 likes

Ik was even vergeten dat ik rode peper had gesneden, toen ik in mijn ogen wreef. :+1:

3 likes

Wow dat is snel gegaan! Wat fijn voor je!

2 likes