Wow wat snel! Een eerste nacht in een nieuw huis is altijd spannend, hopelijk ben je snel gewend!
Oh my ik heb tickets voor Tomorrowland
Ik ga vanavond lekker niks doen en ik vind het een partij chil! Lekker netflixen in pyjama en pizza bestellen
Mag ook wel nadat ik vanochtend om 9 uur in bed lag
Maar je kan een betaalverzoek gewoon betalen en aanmaken via je normale bankwebsite toch?
Al ben je in paniek omdat je een te harde scheet hebt gelaten. Als jij dat een goede reden vind om te bellen dan is dat een goede reden. Boeien als iemand anders dat overdreven vind die ander voelt jouw pijn niet.
Zo leuk een familielid heeft vanmiddag bekend gemaakt dat ze een kindje verwachten 
Oh is dat zo? Nouja, dat doet zij nooit in ieder geval!
Ah leuk ben zo blij voor je!
Ik ga vanavond met lichte tegenzin naar vrienden toe, maar een van mijn voornemens dit jaar is socialer zijn dus ben best trots dat ik gewoon ga, normaal gesproken zou ik afzeggen.
Geen probleem!
hoop ook voor je dat het snel over is, komt goed.
Ahhh geniet ervan, ben echt blij om te lezen dat je nu een eigen plek hebt 
Ik kan nooit genieten van mijn zaterdagavond als ik op zondag moet werkenâŠ
Ik heb zoân enorme crush op mân collega en ik vind het zo vervelend. Ik kan mezelf ook niet temperen of zo. Meestal kan ik wel genieten van een crush zonder dat het meer wordt, maar dit keer dus niet. En we moeten geregeld samen werken en overleggen en we nemen samen pauze, dus ik kan hem ook niet echt ontwijken in de hoop dat het minder wordt (ik moet mezelf ook gigantisch bedwingen om hem niet constant op te zoeken).
Ja irritant he. Ik moet van mijzelf ook 8 uur slaap hebben per nacht, dus ik heb ook een soort bedtijd, terwijl ik vaak nog niet moe ben en ik er morgen echt geen last van heb als ik iets later ga slapen, maar ik blijf toch de hele tijd op de klok kijken of het al tijd is om naar bed te gaan 
. Ik moet om 7 uur beginnen.
Ik was gisteren een beetje dronken en ik herinner me nu ineens dat ik bij de kiosk op het station sigaretten wilde afrekenen met mijn ov-kaart 
Ik heb geen mobiel bankieren, geen tikkie en zelfs geen spotify @Krabsalade en ik leef prima hoor. Snap eerlijk gezegd niet waar dat allemaal voor nodig is, kopen mensen geen muziek meer en geld overmaken is toch ook zo gebeurd?
Heb zelfs geen mobiel internet 
Ik heb een lange/drukke werkweek gehad en ben dus vet moe, maar ik heb beloofd om naar een feestje te gaan vanavond. Waarom 
Ik heb ook zoân pot op een standaard en die van mij komt van de Intratuin! Was iets van 9 euro.
We hebben vanavond iets afgesproken met een vriendinnengroep. Een datum die al zeker 1.5 maand geleden afgesproken moest worden (adult life = nooit je vrienden op hetzelfde tijdstip zien). Appt een vriendin dat ze âevenâ is gaan uiteten met een andere vriendengroep en dus 2 uur later pas komt. Vind ik niet leuk 
Ik heb zoân leuke dag gehad met familie en afgelopen week leuke etentjes gehad met lieve vriendinnen en ik voel me echt helemaal overspoeld door liefde
zo fijn om mensen om mij heen te hebben die me zo steunen
Ik heb één keer betaald voor een account omdat mijn droomwonig erop stond en het wel betrouwbaar leek, maar toen kreeg ik een dag later de melding dat die advertentie verwijderd was. Ik heb het idee dat ze opzich wel betrouwbaar zijn, maar ik ga niet meer betalen.