Wat je even kwijt wil #15

Ik heb zo’n heerlijke week gehad! Woensdag en donderdag echt fijne, constructieve gesprekken gehad over/met werk waar leuke dingen uit zijn gekomen, vrijdag lekker gewerkt en met een mooi project bezig geweest, en vandaag met een vriendin geluncht die ik al belachelijk lang niet had gezien en het was zo leuk! Ik zit weer helemaal in de lift en ga er lekker van genieten zolang het kan :heart:

8 likes

Ik ben ook te skeer om geld te betalen voor spotify. Ik doe dus ook alles via Youtube (en soms gratis Spotify maar dan alleen als ik een heel album wil luisteren), en ik merk echt niet zoveel slechte kwaliteit als ik gewoon via Vevo/kanaal van artiesten zelf de muziek opzoek :woman_shrugging: @Krabsalade
Heb ook geen internet bankieren of tikkie en dat bevalt primaaa. Vind het ook irritant als mensen tikkies sturen ipv hun rekeningnummer. Ik wil mijn bankzaken gewoon via de laptop regelen als ik er rustig voor zit.

4 likes

Ik ben al bijna 10 maanden gestopt met roken maar heb de afgelopen anderhalve week weer ontzettend de behoefte te roken. Vandaag aan toegegeven en een pakje gekocht, net een sigaret zitten roken en al rokend bedacht dat ik het echt smerig en zonde vind, heel dat resterende pakje vol water laten lopen en weggepleurt.

37 likes

Ik weet eigenlijk niet eens wat spotify precies is. Ik koop soms een cd of een album op itunes. Maar ik luister ook maar een select groepje artiesten, misschien dat dat scheelt.

Spotify is wat iTunes vroeger was denk ik. Alleen dan via een abonnement onbeperkt muziek kunnen luisteren.
Shazam is gekoppeld aan Spotify en dat gebruik ik wel vaak. En sommige nummers (vooral remixen) staan dan niet op Youtube en dat is dan wel jammer.

1 like

Mijn schoonzus lijkt wat voller te zijn geworden dus ik denk/hoop meteen dat ze zwanger is. Omg op mezelf want ik ben zelf ook wat dikker dan eerder en niet zwanger ofzo.

Durf mijn vermoedens niet met mn vriend te delen want ik vind het ook niet oke als mensen over mij zouden speculeren op basis van mijn buik.

4 likes

Ik was meer verbaasd dat er zoveel aan me voorbij lijkt te gaan.
Maar youtube als dj-basis lijkt me niet zo geschikt nee :joy:

2 likes

Ik blijf vandaag tot 00.30 op het werk ivm een feestje van andere collega’s. Ik vraag mij nu serieus af waarom ik dat aangeboden heb. Dat betekent dat ik 10 uur op mijn werk ben , waar het echt te rustig is.
Ik kan wel in slaap vallen, zo duf ben ik nu.

1 like

Wie weet er een leuk mobiel spelletje om te spelen?

Ik drink voor het eerst weer alcohol na een paar maanden en het is echt heerlijk

4 likes

Pff je kijk de vrienden van Amstel en ben echt non-stop aan het janken bij elk lied. Manmanman

Ik had zin in ijs. No shame in my game :woman_shrugging:t2:

Nee te belachelijk natuurlijk, die prijzen gaan nergens over. Die lava cake was omdat ik anders niet op de 8eur kwam haha

13 likes

Gelijk heb je.

Ik had laatst een pizzeria die niet kwam voor alleen ijs. En we hadden wel al betaald via ideal :unamused:

1 like

Ja mijn dominos komt ook niet voor alleen ijs! En de newyork pizza ook niet. Echt bullshit

2 likes

Heh wat stom! Wij hebben hier ook een paar zaken die dat doen hoor. Begrijp alleen niet zo goed waarom inderdaad?
Denk dat het de rit niet waard is oid

Ik heb geen verstopte of een loopneus, maar het voelt alsof mijn hele kop vol zit met snot. Echt zo’n drukkend gevoel in mijn hoofd alsof ik ziek word.
Volgens mij ben ik aangestoken op mijn werk want al die patiënten lopen maar te snotteren en ziek te zijn blegh.

Uiteindelijk wel, maar was nog een heel gedoe.

Ik weet niet wat ik mankeer. Moest net huilen bij mijn vriend best wel uit het niks maar ben al de hele dag vandaag, en gisterenavond ook al, chagrijnig en sip en zit mezelf echt ontzettend in de weg. Moet niet eens ongesteld worden :frowning_face:

1 like

Ik kwam net bij het zappen langs de "clip " van Kanye West genaamd Famous. Er wordt niet gesproken/gezongen/gerapt zover ik heb gezien. Je ziet alleen maar blote lichamen o.a van een Donald Trump look a like. Althans hoop dat het een look a like is.

1 like

Ik wilde me niet per se verdedigen, alleen zeggen dat youtube normaal gesproken wel een prima muziekbron is. Misschien niet op een feest nee :stuck_out_tongue:

1 like