Wat je even kwijt wil #15

Vrijdag de hele dag migraine gehad, vandaag de hele dag buikpijn. Rugpijn morgen? Ongesteld zijn is toch echt een feest hehe

1 like

Ze maken hier in Amerika reclame op tv voor spiraaltjes? Ik vind het heel gek.

Ik dacht dat de Marathon een leuke film was jongens. Ben tranen met tuiten aan het janken hier. Verschrikkelijk.

Ben overigens niet dronken, maar probeer 24 wakker te blijven ivm mijn enorm slechte ritme. Ga nu de 3 Mees Kees films kijken om op te vrolijken.

1 like

De logica hiervan ontgaat mij een beetje. Het is niet zo dat je je lichaam een soort reset geeft als je 24 uur wakker blijft of dat je daardoor ineens makkelijker in slaap valt/een ritme hebt?
Dat kan best even duren als je lichaam een ander ritme is gewend, maar ‘s nachts slapen is toch wel een juist begin voor een normaal ritme.

4 likes

Dat snap ik. Maar het is zo dat ik op dit moment pas rond 5 a 6 uur in slaap val, en ik dan tot 14:00 op bed lig. Het is voor mij enorm moeilijk om optijd op te staan, en als ik morgenavond in slaap val ben ik maandag ochtend tenminste op tijd wakker. Misschien niet de juiste manier, maar wel een makkelijke manier voor mij. Het gaat mij echt even om deze komende dagen. Mijn ritme zal vanzelf wel weer terugkomen als ik een paar dagen rond 22:00 naar bed zal gaan.

Gaat het inmiddels wat beter? Weet niet wat voor werk je doet, maar misschien dat je kunt vragen om later te beginnen bijvoorbeeld om eerst rustig te worden? Je mag altijd een PM sturen :kissing_heart:Sterkte!

Ahhh men ik ben nu net een paar dagen acht maanden weg voor studie, en gezien m’n moeder nog vakantiedagen over had is ze met me mee gereisd. Ik was de hele tijd best wel vrolijk en oké, zelfs met m’n vriend gedag zeggen in Nederland. Nu heb ik net m’n moeder uitgezwaaid en heb ik het toch wel even zwaar hoor… ugh.
Ga maar snel WIDM terugkijken als afleiding.

4 likes

Waar studeer je nu? Sterkte!

In Cambridge in Engeland! Begin gelukkig morgen ook al met m’n stage en daar heb ik wel heel veel zin in :slight_smile: Denk ook dat het wel goedkomt en ik het naar m’n zin ga hebben, maar afscheid nemen is soms gewoon niet leuk!

7 likes

Ik heb gister prachtige laarzen gezien: bordeaux overknees met een flinke hak eronder. Klinkt misschien een beetje ordi, maar ze hadden juist wel een chic effect. Ik kreeg echt het gevoel dat ik zo het podium op kon om een the Voice-achtige performance te geven. Ook waren ze voor de helft afgeprijsd. Maar nu komt het: ze ik kan gewoon niet zo goed op hakken lopen. Als ik ze zou doen, dan zou ik ze waarschijnlijk alleen gebruiken om thuis te bewonderen of er mee op de foto te gaan (net zoals een #influencer). Wat zeggen jullie? Doen of niet?

• Doen
  • Niet doen

0 stemmers

Ik heb niet zo’n goede band met mijn ouders en broer. Maar nu was ik gisteren bij mijn broer en schoonzus op bezoek en mijn schoonzus was vet onaardig over mijn ouders (ookal herken ik haar observaties wel). Maar ik moest bijna huilen, omdat het zooo onvriendelijk was en het blijven míjn ouders. Daarna was ze ook erg pinnig tegen mijn broer en het was gewoon sneu om die man zo te zien. Hij had helemaal tranen in zijn ogen. Mijn hart brak echt.

1 like

Ik heb super veel schoenen met hak die ik heb gekocht omdat ik ze mooi vind en ik hoop dat ik ooit op hakken kan lopen, maar gaat nooit gebeuren en achteraf heb ik altijd spijt van de koop.

1 like

Ik heb een Iphone 6 waarvan de batterij vervangen moeten worden. Dat zou me zo’n 60 euro kosten. Is ‘ie dat nog waard of zal ik op zoek gaan naar een andere (goedkope) telefoon (aanraders)?

• Iphone laten maken voor 60 ekkies
  • Neejoh, is ie niet meer waard. Koop een nieuwe!

0 stemmers

Op weg naar Roermond om gezellig te shoppen. :blush:

2 likes

Kei slecht geslapen, maar wel de eerste nacht in mn nieuwe, eigen! huisje :sweat_smile::joy:

Had het wel ff een beetje lastig toen ik afscheid nam van mn vader gisterenavond.
Ben toch best trots op mezelf dat ik dit allemaal gedaan heb en durf :innocent::see_no_evil:

54 likes

Welke Iphone heb jij?

@anon69899736 ik gebruik hem nu iets langer dan twee jaar, maar hij is al refurbished dus hij gaat al langer mee

Serie kijken, lezen, uitgebreid douche /bad nemen, shoppen, wandelen, het van je af schrijven.

Knuffel! Ik hoop dat het weer goed komt tussen jullie :heart:

1 like

Wauw, wat goed! Fijn om te horen dat je nu een plek voor jezelf hebt

1 like

Ik eet echt heel ongezond en ik vind dat eigenlijk gewoon sneu en kansloos van mezelf maar vaak heb ik er gewoon teveel schijt aan. Nouja vaak, zegmaar altijd. Als ik dan dingen hier lees als jezelf op iets lekkers trakteren enzo gaat er toch wel iets aan mezelf knagen. Ik trakteer mezelf in die zin continu. En Mn moeder die zegt dat het een wonder ik nog geen tientonner ben enzo blabla. Yoghurt heb ik eigenlijk altijd wel in huis, en ik heb laatst voor het eerst in Mn leven bananen gehaald wat ik vies vind (behalve in de yoghurt). Ook lijnzaad. Nu eet ik yoghurt met banaan en lijnzaad. Moet ergens beginnen en is beter als een tosti met onwijs veel kaas en curry/mayo. Maar ik kan er echt niet van genieten.

9 likes

Ik heb ook een Iphone 6 en heb van de week de batterij laten vervangen. Hij doet het nu helemaal prima.